Mit lehet tenni, ha a Merida Trans-Mission össztelós váz nyikorog a forgáspontok mentén? 1 éves a váz, nem hiszem, hogy a csapágyakat kéne kenni. Talán lazítanom kéne kicsit a csavarokon?
Mit lehet tenni, ha a Merida Trans-Mission össztelós váz nyikorog a forgáspontok mentén? 1 éves a váz, nem hiszem, hogy a csapágyakat kéne kenni. Talán lazítanom kéne kicsit a csavarokon?
@iDrew: vagy még az is lehet, hogy egy hosszabb nyeregcső talán stabilabban állna a vázban, nehezebben billenne be. Én a TRAIL 700D nyeregcsövét raktam át, lehet, hogy veszek egy hosszabbat-karbonnál amúgy is javasolták, hogy jobb egy hosszabb.
@Tóth János: Ugyanez volt velem is! :D Aztán utána jártam, és hát próba-szerencse alapon tettem egy gumicsíkot a nyeregcsőbilincs belső felére, és bár még néha-néha kattog egyet, azért nagyon sokat javult. :)
Nekem is nyikorgott vagy két napig, ha extrém meredeken mentem felfelé. Először a hajtóműre gynakodtam, szétszed, összerak, ugyanúgy nyekereg. Aztán rájöttem, hogy a nyereg bilincset kell jobban meghúzni- annak volt nyekergő hangja, csak valahogy lentről hallatszot.
Jaj, more! Nem szóltam. Csak az a hülye kis (a bowden járatban kábelkötözővel megszorított) bowden tréfált meg, ami a láncvillánál van. Én meg már majdnem szijjelkaptam az egész vázat. Szal' csak az nyikorgott, rágom a zuzáját nekije. De hogy mér' most jött rá az ötperc...?