MTB, MTB29 vagy Trekking..?

1-32 (32 hozzászólás)

Elküldve: 2014.05.20. 20:31 hasy87 

• hasy87 avatar
  • túrázgató/városi harcos
Témaindító hozzászólás:

Sziasztok!

Pár napja olvasgatok fórumokat,de egy nekem való,összefogó témát nem igazán találtam,ezért gyorsan leírnám az elképzeléseimet. Abszolút amatőr vagyok a profi kerékpározásban, évekkel ezelőtt többletpigmentes élősködők egy csoportja elvitte az akkori bringámat és mivel nem hozták vissza, évek óta nem tekertem. Most viszont szeretnék venni egy bicajt,de olyan sok mindenre kell figyelni, hogy bajban vagyok. Szeretnék vele letekerni a Balatonra de inkább az Adriára, szóval aszfalton is gurulnék napi 100km-eket is.Viszont ha már ott vagyok, kalandoznék picit a dombok között, de akár itthon hétvégente a földutakon túrákat is tennék. Tudom hogy az almát a körtével nem érdemes összehasonlítani,de ha egyszer én mindkettőt szeretném....milyen bringát vegyek? Egyáltalán V-fékes vagy tárcsafékes lenne nekem megfelelőbb? A túrák miatt majd vennék hozzá csomagtartó táskát is meg pár felszerelést, mindenre együtt szánnék max 200e-t. Mondjuk a bringára 130-at kb és a maradékot a felszerelésre, de ez csak az én amatőr gondolatom. 183/83 vagyok, a fent említett tényezőket is figyelembe véve....ki mit javasolna...? A válaszokat előre is köszönöm!

Elküldve: 2014.08.31. 18:08 GM_Flash 

• GM_Flash avatar
  • brutálfutár

@hasy87: Te a trekking kategória vagy és az elképzeléseidet is az elégítené ki. Féket nagy utakra a V-t ajánlom, mert az esetleges meghibásodásokat könnyebben tudod kezelni. Ha a tárcsaféked bedöglik és nem vagy profi a szerelésében, az nagyon nagy szívás.

Elküldve: 2014.06.03. 11:24 Krupcheck 

• Krupcheck avatar
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat

Nem olvastam végig az előző hsz-eket, így biztos lesz átfedés.

Személyes vélemény: én trekkinget vennék. Rá valami közepesen széles, sima futófelületű, de oldalsó bütykökkel azért megáldott gumit, és hajrá.