Mi történik ilyenkor a belsővel ami miatt leenged? Mikor megfogtam a gumit nem volt több 30 foknál. Continental belső és külső gumik 8barra fújva, kb 5órát álltak. Totál káros lesz ilyenkor a gumi, vagy elég csak újra fújni ha lesz rá mód?
Mi történik ilyenkor a belsővel ami miatt leenged? Mikor megfogtam a gumit nem volt több 30 foknál. Continental belső és külső gumik 8barra fújva, kb 5órát álltak. Totál káros lesz ilyenkor a gumi, vagy elég csak újra fújni ha lesz rá mód?
Nem kell túlmisztifikálni, szerintem összeszedtél valahol egy lassú defektet. Belső csere vagy foltozás, aztán "ragmegnyélen".
Felhevült a felni is, a felniszalag vagy megnyúlt, vagy eleve rosszul volt feltéve, így a belső, melyben a hő hatására megnövekedett a nyomás, az egyik küllőlyuknál, kvázi önmagát kihasította. Ebben az esetben valószínűleg megúszod egy belső- és felniszalag (ajánlott) cserével. Előfordulhat az is, hogy illesztés mentén, intenzívebb hő hatására eldurran, ez is sokszor megúszható egy belsőcserével. Van amikor a túlnyomás miatt a külső gumi is megadja magát, vagy kopottság, vagy sérülés vagy anyagfáradtság miatt, melyet a tűző napon tartás elősegít. Ilyenkor kuka a külső és a belső gumi is, bizonyos esetekben a felni is deformálódhat. Nálad az első a legvalószínűbb, cseréld ki a belsőt és a felniszalagot. Felniszalagból lehetőleg olyat válassz ami a 8 bar nyomást kibírja.