Néhány kérdés a Truvativ Holzfeller DH-val kapcsolatban!

Linkelt termék: Truvativ Holzfeller DH
1-3 (3 válasz)

Elküldve: 2014.01.25. 15:03 sipi88 

  • sipi88 avatar
  • sima XC-s
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • hozzászólások: 352
Témaindító kérdés:

Az történt hogy vettem egy nox flipper vázat egy holzfeller hajtással együtt. A monoblokk be volt szerelve, a hajtókart én raktam fel. Első kérdésem, hogy arra a csavarra, amelyikkel rögzítem a hajtókart a monoblokkhoz arra nem kellett volna tenni egy kis zsírt (most szinte meg se akar mozdulni)? Ráraktam a hajtókart és akkor vettem észre hogy mozog ki-be, elvittem egy szervizbe és vittem magammal egy 2mm-es hézagolót, amit be is raktak a monoblokk jobb oldalához ahol a lánctányér van. Ez így tuti jó? A középcsapágyam szerintem 68mm-es, a monoblokk pedig szerintem 73mm-es. Meg lett csinálva (nyáron), fasza lett minden nem mozgott tovább. Aztán ma elővettem a bicajt és az utam közepén úgy éreztem mintha mozogna a hajtókarom, nem mentem vele 2km-nél többet, azt is csak országúton, és miután haza értem láttam hogy a monoblokk végén az a rész amire rárakjuk a howitzeres leszedőt mozog, kilazult. A kérdésem hogy ez a kókányolt megoldás jó-e így, és hogy lehetett valami baja a hajtásomnak emiatt?

Elküldve: 2014.01.29. 14:48 sipi88 

  • sipi88 avatar
  • sima XC-s
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • hozzászólások: 352

Facebook-on bejelölhetlek?:)

Elküldve: 2014.01.27. 11:16 Prox47 

  • Prox47 avatar
  • dirt/street gyerek
  • hozzászólások: 171

az átlag monoblokk méret az 68/73mm ettől vannak nagyobbak, de ezt a 68/73as méretet tökéletesen ki lehet hézagolni a monoblokkhoz adott gyári hézagolókkal, ez nem kókány művelet ezt így kell csinálni, ha jól gondolom a dolgokat és tényleg csak 1 db 2mm-es hézagoló van betéve akkor az kevés, mivel a monoblokk gyári mérete ténylegesen 73mm és oda 5mm hézagolás kell neked, a szervízben ezt ki kellett vna hézagolni nekik pontosan

az meg hogy a nyáron nem mozgott és most meg mégis kilazult az egy érdekes probléma, a csavar zsírozás meg alap dolog legyen, ha fém a fémmel szorul össze akkor az szeret "berohadni". kormánycsapágyat (akár integrált akár nem) a csészét be kell zsírozni, csavarmeneteket, ha a monoblokkot behajtod a vázba a vázra és a monoblokk menetére is szoktam zsírt tenni, lehet pazarlok kicsit, de még soha nem rohadt be egy csavar sem a helyére az én bringámon

 
Új válasz:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!