Nekem a jobb, viszont megfigyeltem, hogy a többségnek a bal lábuk van elöl, neked melyik?
Nekem a jobb, viszont megfigyeltem, hogy a többségnek a bal lábuk van elöl, neked melyik?
@elemér: Úristen, szét röhögtem az agyam. Stand-upolni szoktál?
@Lecso11: Fontos kérdés ez.... mint pl melyik orrlyukadban nagyobb a szőr....merre kanyarodik a fa.kad....ha a süt a nap melyik szemeddel hunyorítasz....ha fúj a szél a sisakban melyik hajszálad borzolja...
@Lecso11: Lényegtelen. Praktikussági okoból álljon vízszintesen a hajtókar, így nem tud leérni. Amúgy ösztönös, nem is tudom így megmondani fejből.
Egyenes gurulásokkor aszfalton, nálam a bal láb van nyújtva, jobb behajlítva. Terepen meg sűrűn változik.
szerintem ez olyan dolog, mint a deszkásoknak a goofy/regular. nekem ott úgy kényelmes, ha a jobb van elöl, bicón szintén. és ez a goofy, a nevéből is látható, hogy a bal elöl (regular) a gyakoribb, így nem lepődnék meg, ha bicón is így lenne
@gyuladaniel94: kanyarban ívkülső láb lent, ívbelső fent. Olyankor függőleges a hajtókar. Itt most egyenesről van szó.
Nekem kanyarban se függőleges soha a hajtókar, ez régen erdőben/terepen rögzült be. Mindig vízszintesen tartom, bal kanyarnál bal láb elöl, jobb kanyarnál jobb láb elöl.
@perelli: Amúgy meg gurulás nem is nagyon van kanyar nélkül, úgyhogy erről ennyit.
@gyuladaniel94: nem is kell figyelned, öntudatlan, majdnem olyan, mint mikor összekulcsolod a kezed.
@johnny336: Sose figyeltem még meg, hogy egyenes gurulásnál melyik van elől, teljesen lényegtelen, amúgy meg egyenesen inkább rátekerek, ha még lehet.
@gyuladaniel94: kanyarban ívkülső láb lent, ívbelső fent. Olyankor függőleges a hajtókar.
Itt most egyenesről van szó.
Nekem a bal, és szerintem azért, mert az a támaszkodó-elugró láb.
ez attól függ,hogy ki hogy szokja meg,nekem is a jobb van elöl de ez nem lényeges