Noname acél kormánycsapágy mennyire bírja az extrém használatot?

Linkelt termék: Cartridge acél
1-12 (12 válasz)

Elküldve: 2013.09.28. 10:52 sipi88 

  • sipi88 avatar
  • sima XC-s
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • hozzászólások: 352
Témaindító kérdés:

Kormánycsapágyat szeretnék venni dirt és freeride felhasználásra. Használ esetleg valaki noname kormánycsapit extrém felhasználásra? A BTS hc comp még ami szóba jöhet, de ha ugyanannyira tartós egy noname is akkor inkább az olcsóbbat.

Elküldve: 2013.10.02. 15:09 sipi88 

  • sipi88 avatar
  • sima XC-s
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • hozzászólások: 352

Vettem egy xc pro-t 3100 forintért. Szerintetek mennyire bírja a dirt/freeride-ot? Féláron volt szóval inkább ez mint egy hc comp, szerintetek?

Elküldve: 2013.09.30. 19:16 sipi88 

  • sipi88 avatar
  • sima XC-s
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • hozzászólások: 352

Ajánlhattok mást is:)

Elküldve: 2013.09.30. 19:14 sipi88 

  • sipi88 avatar
  • sima XC-s
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • hozzászólások: 352

Elküldve: 2013.09.30. 16:19 pranksta 

  • pranksta avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 86

@johnny336: belemenni belemegy, de a félintegrált is csak olyan vázban fog a helyén maradni, ami ahhoz készült :)

Elküldve: 2013.09.30. 15:30 johnny336 

  • johnny336 avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 931

@sipi88: a fejcső átmérő attól még 1 1/8 coll, ebből a szempontból kb. mindegy, mit teszel bele. A különbség a standard, félintegrált, és integrált között a csapágycsésze megléte, illetve annak helyzete a fejcsőben. Integrált esetén a fejcső kiképzése olyan, hogy fogadja a csapágykoszorút, csésze nélkül. Félintegrált esetén elvileg "elnyeli" a csészét a fejcső (nem látszik ki, parasztosan :D), és abba megy a csapágykoszorú. A standard esetén pedig egy kilógó peremes baszást kell látnod, ami a csapágycsésze maga.

Integrált fogadására csak a kifejezetten kiképzett vázak alkalmasak, félintegrált és standard elvileg bármibe megy.

Elküldve: 2013.09.30. 15:07 sipi88 

  • sipi88 avatar
  • sima XC-s
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • hozzászólások: 352

@veszigeri: Miért felétek mit csinálnak a kormánycsapággyal imádkoznak hogy belemásszon vagy mi?:D Én eddig úgy tudtam hogy a félintegrált csapágyat csak integrált, vagy félintegrált vázba lehet beletenni.

Elküldve: 2013.09.30. 14:54 veszigeri 

  • veszigeri avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 216

@sipi88: hát beletenni a kormánycsapágyat a fejcsőbe azt tényleg nem lehet :D :D hát ez hatalmas!!!! A viccet félretéve természetesen jó az 1 1/8-oshoz a félintegrált csapi, mert azt a váz dönti el, hogy milyet tehetsz bele.

Elküldve: 2013.09.30. 14:26 sipi88 

  • sipi88 avatar
  • sima XC-s
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • hozzászólások: 352

@Chase: Köszönöm a segítséget, akkor ilyet veszek, mert tényleg belemegy a por a "sima" kormánycsapiba. Lehet hülyeséget kérdezek, nem értek annyira a kormánycsapágyakhoz, de a félintegrált kormánycsapágyat nem lehet beletenni az 1 1/8 ahead-os fejcsőbe nem?

Elküldve: 2013.09.29. 23:43 Chase 

  • Chase avatar
  • DH/Freeride arc
  • Pedal Kick csapat
  • Pedal Kick csapat
  • hozzászólások: 82

Mivel dirten használod fog látni port földet esetleg homokot. Iparist vegyél mindenképp, azok jobban bírják. Igazából olyan 4körül kezdődnek amik tutik nekem volt, most az öcsém használja nagyon szépen forog kb már 3éve dirten. Tange névre hallgat, igazából valami japán cuccos csak nem ismert nálunk azért ennyi, amúgy többet ér mint bármelyik drágább én 3800ért vettem boltban. De azóta is nagyon szépen fut. BTS megér egy próbát dartmoor is van 7-8körül volt olyanom is de nem sokáig használtam mert eladtam a vázat amibe volt de BTS-t talán jobbnak mondanám. Aztán van 1800ért is de haverom konkrétan elrepesztette kis idő alatt úgy nézett ki mintha műanyag lenne. :D ebben nem vagyok biztos de az zoogie vagy acor volt. Én azt mondom megéri azt a 4-5ezret ha annyiért találsz zártat de ha nem BTS kicsit több de legalább bírja de inkább az elite-t ajánlom ha BTS.

Elküldve: 2013.09.29. 22:14 sipi88 

  • sipi88 avatar
  • sima XC-s
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • Heves megyei XC, outi bringások csapat
  • hozzászólások: 352

@j.andor: Én is noname-t akartam és akarok most is venni. Te egyébként a noname kormánycsapit mire használtad? Nem lenne érdemesebb esetleg egy hc comp?

Elküldve: 2013.09.29. 22:05 j.andor 

  • j.andor avatar
  • DH/Freeride arc
  • Érdi Dirt csapat
  • Érdi Dirt csapat
  • hozzászólások: 129

Én a legolcsóbb cartridge rendszerű csapágyakból használtam már félintegráltat és hagyományos külső csészéset. Egyikkel sem volt gond (jelenleg sincs). Használtam már BTS HC Elite kormánycsapágyat (tudom nem a Comp) de ez is hibátlanul teljesített. Nekem még kormánycsapágyam nem ment tönkre, annyi a lényeg ha golyós (pl.: cartridge cuccos...) akkor jobban kell a kosztól védeni és többször tisztítani de jól bírják. peace

 
Új válasz:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!