Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hozzátok, ahogy montinál létezik autószelepes belső, úgy létezik-e versenybicajnál is autószelepes gumi, s hozzá felni?
Leginkább praktikum szempontjából kérdezem, mert akkor nem kellene két fajta pumpát vennem!
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hozzátok, ahogy montinál létezik autószelepes belső, úgy létezik-e versenybicajnál is autószelepes gumi, s hozzá felni?
Leginkább praktikum szempontjából kérdezem, mert akkor nem kellene két fajta pumpát vennem!
Köszönöm a segítséget!
Igazából egy Trek Chekpoint AL4-est szeretnék nemsokára venni és arra egy olyan gumit, amit esetleg földes, poros úton is meg állja a helyét! Plusz, ha esetleg el kap egy eső, nem szeretnék a szlikk gumin korcsolyázni!
S mivel montit használok jelenleg is, ezért vetődött fel bennem ez a kérdés!Hogy hátha létezik ilyesmi. De ennek az átalakítónak és a pumpának mindenképpen utána nézek!
@Chris_84: Szintén az autós szelep mellett vagyok. Volt már rá példa, hogy az átalakítóval együtt sikerült kitekernem a szelepbelsőt is. Utálatos az a konstrukció. Én is fúrtam már felnit emiatt (igaz az 18mm körüli volt, ha jól emlékszem, így simán elbírta). Egyébként pumpafejből van univerzális, ahogy előttem is írták.
@Chris_84: Inkább vegyél olyan pumpát, ami mindkettőhöz jó! Elég sok ilyen van. Én se szeretem a prestát, de országúti felnibe akkora lyukat én nem fúrnék. Esetleg, ha valami szélesebb trekkingről van szó. Magas peremes felnibe meg szintén érdekes lehet... :)
Mint a Presta Szelep Ellenes Egyhàz apostola, jelentem van. Csak vigyázz arra, hogy ne szopd be azt, amit én most pont igen, hogy amatőr módon nem figyeltem a felni belső szélességére. Mert egy keskeny (esetemben 13 mm-es) belsejű felniben egy kicsit is vastagabb falú gumiban már nem fér el az autószelep.
@Chris_84: létezik autószelepes belső országútihoz. Felni szerintem gyárilag nincs, de ki lehet fúrni úgy, hogy belemenjen az autószelep.
Amúgy sokkal olcsóbb megoldást javaslok, ha benzinkúton szeretnéd fújni a bringád: vegyél egy kb. 200 Ft-os átalakítót :)