Olajcsere után szeretnék zsírt is használni, az alsó részben és az lenne a kérdésem, hogy lehet lítium bázisú zsírt használni? és mennyire tragédia, hogyha 15w-s helyett 7,5w-s olaj kerül bele(olyan van itthon)?
Olajcsere után szeretnék zsírt is használni, az alsó részben és az lenne a kérdésem, hogy lehet lítium bázisú zsírt használni? és mennyire tragédia, hogyha 15w-s helyett 7,5w-s olaj kerül bele(olyan van itthon)?
@BF2 hungarolada: Helló
Szétszedtem a levegős oldalt is...meglepő volt.. tök más volt a belseje,mint aminek kellett volna elvileg.semmi hézagoló,de 100 mm a rugóút(a 3 dbfekete műa.)fel volt cserélve 2 db szimmering(alsó tömítő,felső ami csúszik a betét csőben) a kettő közt leheletnyi méretkülönbség van,ezért akadt,szorult be az egész akármekkora nyomást tettem bele Egyébként volt valami törött műanyag alátét a záró kupak és a "csúszka között.meg a bal alsó lábban egy szétnyomott porlehúzó körrugója..meg ugye a szivacs tömítés a porlehúzó alól.
@Donaukinder: Valaki biztos megmondja, hogy mi a baja. Én megnézném, hogy nem ereszt-e a levegős oldal. Ha kihagyták a szivacsgyűrűt, akkor lehet, hogy valaki kókányolt vele. Sajátomat ilyenkor magam megnyugtatása miatt biztos átnézném
Üdv! Nem akarok egy kérdés miatt új témát nyitni,konkrétan ilyen tipusú torám van.
Van valakinek ötlete,mi okozhatja,hogy ha folyamatosan,4-5 lökést kap a villa, be tud csúszni tövig,utána csak nagyon soká "mászik" vissza,egyébként,ha egy nagyobb lökést kap,akkor azt mozdulja rendesen,utána vissza is ugrik a helyére.(75 kiló vagyok 130-040 PSI-re kell elvileg fújni,200-on is ugyanezt csinálja,nem is ereszt)Eddig is ez volt a problémája,ma cseréltem olajat a csillapításban,lábakban,a levegős oldalhoz egyelőre nem nyúltam.Egyébként a porlehúzó alatt nem volt szivacs tömítés...(pótoltam)
lassan összerakom de 5w-s olajat csak jan2 után kapok :/ 15w-s helyett meg 7,5-ös motorex lesz benne
elején a kenőanyag volt meg a port szedi, de nem nagyon olajos a becsúszó...
Ja, és tuti van benne szivacsgyűrű, ugy tudom az összes 32mm-esbe van, de a fejreállítás csak az alsó lábbeli olajat mozgatja, a szivacsgyűrűjét nem.
Amúgy neked túra után meglátszik az olaj a becsúszón? Csak azt kutatom, hogy biztos hogy szar-e a szimmering, vagy csak szét kéne szedni(az a 8 eFt más alkatrészbe is jó lenne :) )
Hát, igazából az a lényeg, hogy a csillapításba teleszkópolajat használj, és ne motorolajat. Ha meg van arrafelé 15w- motorolaj, akkor az is jó lesz, nekem azt mondta hozzáértőbb.
Amúgy én a szivacsgyűrűbe a mineral fékolajat próbálnám bele, mert ugye folyósabb, mint a 15w-7.5w, ami az aljába kell, de mégse kell megvenni a speckó cuccot Vagyis szerintem jó lehet, majd én egyszer kipróbálnám Sajna nekem is lehet szét kellesz szedni, mert csinálok egy olajcserét, és ha nem segít akkor sajna uj szimmering kell
Köszi! Azt a fejre állítós dolgot hallottam, de nem tudom, hogy van-e ebben is szivacsgyűrű... a csillapításba 5w-s és alulra 15w-s olaj kéne és egyik sincs :D 5w-s az kelleni fog, de ezért nem szeretnék még 1-et venni
Szerintem használhatsz lítiumosat is nyugodtan. Ha pedig 7.5w-set teszel az alsó lábba, tudomásom szerinte nemsok minden változik. Ha a csillapításba, akkor érzékenyebb lesz tőle(bár oda nem 15w-t szoktak tenni) SZerintem mivel folyósabb az olaj, gyakrabban kellesz fejreállítani a bringát