Anélkül használhatod, viszont a könnyezés nem normális szerintem. A tekerentyű helyén könnyezik, vagy a csavar mellől? Ha a csavarnál, akkor azt ki kell tekerni, és adni neki egy gumi tömítést. Ha a tekerentyűnél, akkor passz, lehet, hogy az tömítené a rést, de akkor meg elég bután oldották meg gyárilag.
Az, hogy oda honnan kerül olaj, az megint érdekes kérdés. Ha maga az állítócsavar helyén folyik, akkor a csillapításból jön, az nem egészséges. Ha a csavar alól, akkor a lábból, mivel nem nyílt olajos, így gondolom csak a láb aljába van öntve némi kenőolaj, az nem gáz ha szivárog, majd karbantartáskor pótolva lesz.
Szerintem lehet külön kapni, csak nyilván ára is van. Viszont a beállításhoz feltehetőleg elég lesz egy imbuszkulcs is, ami befér a tekerő helyére, tehát élni éppen lehet az a bizbasz nélkül.