Rossz méret vagy beállítás?

1-5 (5 hozzászólás)

Elküldve: 2019.09.05. 15:20 Holdfeny 

  • Holdfeny avatar
  • hozzászólások: 5
Témaindító hozzászólás:

Sziasztok! Remélem jó helyre írok... Nagyon nagyon kezdő vagyok. Nemrég kaptam egy cross, Kellys Clea 30-as bringát "S" - es méretben (ha jól olvastam akkor máshol ez 17"-nak felel meg, 430 mm vázméret). 165 centi vagyok, egy bringaboltban mondták, hogy ez lesz az én méretem. de nem érzem kényelmesnek a bringát. Egyrészt folyton olyan, mintha lecsúsznék a nyeregből. A nyereg full vízszintes, sokszor automatikusan szállok ki a nyeregből és ülök is hátrébb. Talán emiatt van az is, hogy valahogy úgy érzem, a hátam az alsó részen, derék tájt folyton görbül be... Illetve a csuklóm sincs egyvonalban a karommal: a kézfejem V alakot zár be az alkarommal és a tenyerem külső éle is zsibbad egy idő után. Kicsit mintha egy idő után behúznám a fejem a vállam közé... Néha meg próbálom kinyújtani a hátam menet közben, szinte kihomorítani, hogy csökkentsem a fájdalmat. Mit állítsunk, szerintetek? Merre induljak? Lehet, hogy maga a bringaméret úgy ahogy van, nem jó? Kellysből az M-es méret 480 mm lett volna, Meridánál láttam 46-ost. Félek a kormányt feljebb venni, mert akkor már közelítenék az egyenes tartáshoz, de így már pár kilométer is kényelmetlen. Ha meg a nyerget tolnám hátra, akkor meg valahogy minden beleérne a lábamba, aki most a nyereg csövön van... Ha esetleg fontos, az átlépési magasságom kb 77 cm. Mit gondoltok? Hálásan köszönöm, ha segítetek, mert gyermekkoromban sem volt soha ideális bringám.

Elküldve: 2019.09.16. 14:57 Holdfeny 

  • Holdfeny avatar
  • hozzászólások: 5

Köszönöm. Megpróbálok szétnézni szaki ügyben a környezetemben, de eddig nem találtam helyet. Az már nekem nagy segítség, ha azt írjátok, hogy a méret tuti jó és próbáljak meg mást állítgatni.

Elküldve: 2019.09.14. 17:31 szekelyk 

  • szekelyk avatar
  • hozzászólások: 25