most vettem sgy ilyet mert CrMo vázas és nagyon jó állapotban van. Elképzelhető hogy fejlesztésre kerül sor. A kérdésem az, hogy ismeri valaki ezt a tipust/márkát? Kérem ossza meg velem, hogy miféle gép ez, mert sehol nem találni róla semmit. Köszi
most vettem sgy ilyet mert CrMo vázas és nagyon jó állapotban van. Elképzelhető hogy fejlesztésre kerül sor. A kérdésem az, hogy ismeri valaki ezt a tipust/márkát? Kérem ossza meg velem, hogy miféle gép ez, mert sehol nem találni róla semmit. Köszi
@hefi: ..kösz a reagálást, egyel följebb írtam egy pár sort, véletlenül nem a Válasz-ra kattintva.
...én is szeretnék évi pár ezer km-t tekerni, elvileg most már lesz mivel - holnap hozom hazaaa! Sokak szerint nagyon szép, de sajnos dombos környéken lakom, ezért nem szeretném a verdámat azokon föltolni, majd leevickélni, vagy esetleg orraesni; inkább föl/le suhanni egy jó bringával. Pl. két különböző felni van rajta, öregesen húsos gumival, nagy sárvédőkkel, oldal dinamóval, nem szép kormánnyal stb. Igazából keskeny egyenes kormányt, amivel kacsázhatok a kocsik között mint a futárok, nagy végáttételt, hogy téphessünk ha ki megyek a városból -> ezért olyan hajtást amibe nem törik bele a lábam, és tuti 2 csuklós fékeket; maximális kerékméretet, vékony fehér peremes gumit, észrevétlen sárvédőket (ha van ilyen). Sajnos szeretek építeni, nem okoz örömet a kész dolgok megvétele; de a bicajos cuccokhoz annyira nem értek. Szingó kereket szerettem volna mert sok az előnye, de a hátránya is; a mindennapokra szerintem nem a legjobb - gondolom ismered ezt a sztorit a szingóval. Röviden. Benne egy pár ezerbe, de körülöttem ezt már megszokták.