@Bajusz88:"A bajom az, hogy a fékbetét felülete minden bringázás alkalmával "üvegesedik", csillogó, fényes lesz és ekkor húzhatom akárhogy azt a fékkart, alig fog valamit."
Ilyenkor vakarja az ember a fejét...Alapról kellene kezdeni:Üt-e a tárcsa,azaz van-e 8-as benne?A tárcsa-dugattyú távolság?A dugattyú rendesen vissza megy a helyére a fékezést követően?Ha gyengül az olaj minősége,a vákum is gyengül(ezt sokan nem hiszik),és az nem tudja a digattyút vissza "húzni" a helyére,így az kint marad,ezáltal a betét folyamatosan érintkezik a tárcsával.Van-e valami súrlodó hang,és az milyen gyakran?Ugyanis ha a betét folyamatosan(amit nem biztos,hogy te észreveszel)éri a tárcsát,akkor a betét simán felüvegesedik.Nem utolsó sorban,ha egyszer a betét átégett "rendesen"(mondjuk egy hosszabb hegyi túra után),akkor teljes vastagságában szinte kőkemény lesz.Hiába csiszolod,koptatod,annak már annyi,és csak eszi a tárcsát,a fékhatás is teljesen kiszámíthatatlan lesz. A melegedés hatására a hidraulikus olaj,a fékolaj minősége is folyamatosan romlik.Ha sokszor túl melegíted a rendszert,és átléped a fékolaj forráspontját,annak előbb utóbb annyi,és a fékhatásnak szevasz...(csak jó minőségű olaj!)Ha már úgy látod,hogy a tárcsa,és a betétek sokszor megégtek(a tárcsa is színesedik)akkor marad a csere.Pl:Avid tárcsa BBB betéttel nekem bevált.De olvasgasd itt a Testbike-on véleményeket,sok a tapasztalat,és más párosítás is jó lehet.Remélem sikerül megoldanod a kérdést.