Első+Hátsó szettnek tehát egy átlag 180as tárcsával adapterekkel együtt kb mekkora az összsúlya?
Első+Hátsó szettnek tehát egy átlag 180as tárcsával adapterekkel együtt kb mekkora az összsúlya?
@sovjetgyerek: Formulám sosem volt, az XT-nél benne van ez az olajfolyásos rizikó, de én még nem találkoztam vele senkinél. Ezt leszámítva viszont egy hibátlan fék, nagyon szeretem. Véleményem róla.
Köszi , nem sokat ,de segítettetek :) Azon gondolkodom ,hogy XT vagy Formula ORO K24 vagy esetleg egy Formula 4Racing utobbi tárcsástul 2db 930g elöbbi 905g 2db mindenestül.
Szerintetek melyiket vegyem?
az olajfolyásra nem tudom mit mondani, hidegben nem használom azt a bringát amin van. Elvileg az első szériáknak volt ilyen baja, azóta talán született rá megoldás. Az enyém még előszériás, így önmagában, egyhelyben állva nem folyik.
Egyébként egyik hidrás fék sem szereti a hideget, mert előfordulhat, hogy torzulnak tömítések, amik beengedik odalent a latyakot.
hátsó fék+ gyári 160-as IS-PM adapter
A 180-as tárcsát nem fotóztam, valahol megvan felírva a tömege (elrakva valahol d:), de annak szerintem megtalálod máshol is a tömegét. Meg ha esetleg valami 6 csavaros tárcsát akarsz, akkor az már megint más.
/és tömege van, nem súLYa (, /
egyébként volt egy olajfolyós széria, ami nem szereti a hideget
300 gramm alatt lesz a egy fék tárcsa nélkül(slx annyi 1m vezetékkel)