Fitness kerékpárt építek,de a tiagra váltókarok kétszer annyiba kerülnek mint az SLX. Más a húzása az országúti és az mtb váltókaroknak?
Fitness kerékpárt építek,de a tiagra váltókarok kétszer annyiba kerülnek mint az SLX. Más a húzása az országúti és az mtb váltókaroknak?
@jopo83: Ja, elfelejtettem mondani, hogy ez a MicroShift ez Shimano kompatibilis.
Köszönöm a segítséget mindenkinek,egyenlőre még bújom a veboldalakat hajtás-váltás ügyben.Még nem tudtam eldönteni hogy országúti vagy mtb,illetve hogy 9 vagy 10sebességes rendszert rakjak össze.
@gyuladaniel94: Mindenféleképpen Shimano vagy Sram kellene.A Sramnak is van a Tiagránál olcsóbb megoldása,igaz a váltói drágábbak,de lehet hogy az lesz. http://www.sram.com/sram/road/products/sl-700-10-speed-shifters
Nekem SLX karral nem működött sem a Sora, sem a régi RX-100-as országúti váltó rendesen, hiába rögzítettem a bovdent többféleképpen a hátsó váltó rögzítőcsavarjánál. 2-3 fokozatot pontosan visz, de a sor többi részén csak kerreg, meg pontatlanul dolgozik. Microshiftnek van országúti hátsó váltóhoz rapidfire jellegű karja egy pár 8ezer forint eBay-on.
ha bowdenyyt a valtoba mashol csatlakoztatod, nem a csavar mogott hanem elott, akkor esetleg...(hatul)...elol nem para, bar a trimmelesnek bucsut mondhatsz, de az lehet hogy csak a fekvaltokarok extraja... de ennyi erovel miert nem mtb hatso valtot hasznalsz...mtb valtokba is van gs kanalas, es akkor mar nem is nez ki hulyen, masreszt occsobb..helyedben lennek es occson akarnam kihozni akkor deore gs, tiagra e.valto, tiagra compact hajtas, 11-23as sor, deore karok...
A hátsó karoknak kellene passzolni a hátsó váltókhoz, elöl viszont már más a húzása a kettőnek.