@bl4ckv0id: Hát akkor lehet én egy speciális állatfajta vagyok, mert nekem akkor sem kéne egytányéros rendszerű gép ha ingyen adnának egyet.. Amikor horkára feltekertem Komjátitól, ha nincs elöl a 22-es akkor valszeg felfelé végig toltam volna, így hogy volt, kiállni se kellett, mondjuk ha van elöl 3 tányér és nem nagyon sietsz, akkor kábé az életbe nem állsz ki a nyeregből bringázás közben, de így is mindenhova odaérsz majd.. Sima aszfalt talajon elöl a 32-es fogkiosztás nekem lassú, még pici emelkedésnél sem rakom le 44-ről, mondjuk a Káli-medence veszprémi kirándulást lehoztam úgy, hogy 44-ről egyszer sem tettem lejebb, inkább váltottam keresztbe azokon a szakaszokon amikor már fáradt a lábam, de nem volt olyan sem sokszor mert az egész túra alig több mint 100km volt és a fotózások miatt elég sokszor megálltam..
Más: Az Rt64-et meg kell védenem mert tényleg jó,
elöl három hónapja cseréltem 11ezer volt a 180mm-es centeres, az miért drága? De tök elég a 160mm-es és az még olcsóbb, mondjuk 7-8 ezer..
Veszel négyezerért egy tárcsát, aztán kiderül, hogy hamarabb elhasználódik, veszel még egyet pár év múlva, és már ott vagy, hogy az olcsóbból a másodikat használod még a drágábból megvett első ugyanazat km-mennyiséget hozza, akkor árban nem vagy ugyanott?
A tartóssága miatt írják mások is, hogy nem kidobott pénz az, mert amennyivel drágább megvételkor, majd vissza hozza időben és futásban az árát.
Ha tárolás vagy szállítás miatt sérül, az ugye nem a tárcsa hibája..
Ez sok bringás alkatrészre nem igaz, de erre igen és ha ugyanezt többen írják, az még egy ok, hogy akkor valszeg azért írják, mert úgy igaz!
Ha arra és úgy használod amire kitalálták, nem kell levenni jó sokáig, én sem a futása miatt cserélgetem vagy azért mert elfogyna, hanem nekem kényszerem, hogy három-öt évente mindent kicserélek kopástól függetlenül. Kopást vagy km-t én csak guminál láncnál és sornál nézek, a többi holmi akkor és azért cserélődik nálam, mert én azt mondom..
Nekem fontos a bringáim kinézete és nemcsak az állapota, de a kényelem is fontos, nyilván egy olyan pontig ameddig arról egy bringa esetében lehet beszélni..
Még egy apróság amit valszeg szintén másképp csinálok, én szintén nem locsolgatom meg slagozom a bringáim, vizet akkor látnak, ha esik az eső és épp úton vagyok. Én a hajtás és a gumikon kívül mindent féktisztítóval és mikroszálas kendővel tisztítok, a váltót nyilván nem ezzel fújom le, de a vázat és az ülést vagy a kormányt, néha a bovdenházat is ezzel törlöm át, nekem bevált. Sosem tenném a bringáimat csap alá vagy slag alá, mert szerintem nem szerencsés, illetve több pluszmunkával jár mint egyszer az egészet normálisan áttörölni, úgy hogy a hajtást és gumikat feleslegesen nem vizezed, kerékagyakról vagy a középcsapiról nem is beszélve..