A láb alján kicsavarod a csavart. Ha folyik belőle olaj, akkor nyíltolajas. Felmész a suntour oldalára http://www.srsuntour-cycling.com/pl/service/ , és az "identify your product" alatt beírod a széria számot. Ha szerencséd van robbantott ábrát találsz használati útmutatással. Leengeded a régi olajat, és újat töltesz bele, ennyi az egész. Sokan szétszedik, és szárazra törlik a belső részeket, de az is megteszi, ha gyakran cserélsz olajat. A régi olajat akkor is érdemes lecserélni, ha tiszta, mert az olajnak is van szavatossági ideje, jellemzően 1 év. Minél nagyobb a viszkozitás száma, annál lassabb lesz a visszaút. Motorex, Motul, Repsol, ezek mind jó olajak. Általában 5W, vagy 7,5W a gyári ajánlás, de tölthetsz bele "sűrűbbet", vagy "hígabbat" is felhasználástól függően.
Ha nem jön ki belőle olaj még egyszerűbb dolgod van. Kicsavarod a csavart a láb alján, és a csavart egy kalapáccsal gyengén megütöd. Ha megfelelő erővel ütöd érezni fogod, hogy a csavar elengedett. Ezután széthúzod a teleszkópot, becsúszót, szimeringet, perselyeket szárazra törlöd, és bőségesen újrakened a perselyeket, és a porvédő szimeringeket, főleg az utóbbinál ne sajnáld a zsírt. Ezt ajánlott minél gyakrabban, akár 1-2 hetente is megcsinálni, mivel itt csak egy kevés zsír ken, és véd a portól. Ez az egész művelet csak 15-20 perc kb., de a teleszkópod meghálálja. Felül a kupakokat is csavard ki, és a rugókat zsírozd újra, de ezt csak ritkán, évente is elég megcsinálnod, és ha csattog a rugó, érdemes rá zsugorcsövet húzni.