@Peed: Csak, hogy valami segítséget adjak. Ilyen közismert bicikli készítő márka, hogy California nincs (illetve a neten nem fellelhető). Ez azért ne keserítsen el! Lehet, hogy a ottani nagyobb forgalmazó rendelte így a biciklit egy vázkészítő gyártól (leginkább Tajvanról). Gondolj csak mondjuk a nálunk is ismert nagyobb sportszer forgalmazók saját márkás termékeire!
Amit ránézésre eltudnék mondani róla. Meglehetősen robusztus váz. Mai szemmel nézve egy kicsit feleslegesen, ami elsőre szenzáció hajhász béna gyártó termékére utalna. De!!! Ahogy jobban megnézi az ember és elgondolkodik, rögtön észreveszi, hogy nem gagyi termék. Minőségi varrat eldolgozás. A villapapucs, a hátsó háromszög végén egy gyönyörűség. A V-fék már nem dívik egy MTB-n, de ahogy megfigyeli az ember látszik, hogy az is egy jobb darab, erős, nem egy lemez valami. A régies villája is jó értelemben robusztus, nagyon szép kidolgozású villavállal. Az egész biciklin látszik, hogy bő egy évtizede még minőségi terméknek szánták, és ez magyarázatot is ad az elején említett megjelenésre. A divat azóta változott. Ez a bicikli, neve ellenére (XC, trail), egy erősebb montis pályán is meg kellett, hogy állja a helyét. Ma szélesebb szortimentet. Egy XC bringának nem kell feltétlenül megfelelnie az all-mountain kategóriában, nem beszélve arról, hogy az utóbbi lényegében össztelóst jelent. A hajtókar, jó eséllyel nem eredeti, de az sem tűnik rossznak. Hangsúlyozom, hogy egy darab nem is tökéletes képről próbálom megítélni. A helyszínen, át kell nézni, hogy minden olyan irányba hajlik ahogy azt kell neki, illetve szimmetrikusak e a szögek a hosszanti tengelyre? Sehol nincs repedés? Jól mozog e a villa? A többi dolog úgy is kopó, idővel cserélendő alkatrész, persze azért működjön minden. A nyeregcsövet azonnal lecserélném, esztétikai okból. Ha kényelmesnek találod és értelmesnek érzed az árát, akkor kép alapján nem szól ellene semmi.