Szingó szelepes felnit át lehet alakítani autószelepesre?

1-16 (16 hozzászólás)

Elküldve: 2012.06.14. 15:25 toronte 

  • toronte avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 23
Témaindító hozzászólás:

Üdv! Nagyon amatőr vagyok és elnézést ha banális a kérdésem.

Szingó szelepes gyárilag a biciklim. Mivel praktikusabbnak tartom az autószelepet, ezért szeretném arra cserélni. Ezzel kapcsolatban szeretném megtudni, hogy min múlik, hogy kompatibilis-e a felnim autószeleppel? Csak szingós belső helyett autósat veszek és ennyi? Esetleg a felnin fel kell fúrni a lyukat, hogy beleférjen az autószelep? (egyébként Alex DT17-es felnik)

Elküldve: 2012.06.15. 16:07 toronte 

  • toronte avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 23

@zazie87: Köszönöm szépen mindenkinek a segítőkész hozzászólásokat!

Elküldve: 2012.06.15. 16:05 zazie87 

  • zazie87 avatar
  • virsli gumis/oútis
  • hozzászólások: 52

Akkor kedves toronte, a megoldás alant olvasható :) Remélem tudtunk segíteni :))) Jó tekerést!

Elküldve: 2012.06.15. 15:56 dr.anonimus 

  • dr.anonimus avatar
  • virsli gumis/oútis
  • hozzászólások: 683

@zazie87: szelep kinyit, átalakító fel, pumpál, átalakító le, szelep beteker, átalakító vissza szelepsapival megtoldva.

Elküldve: 2012.06.15. 15:51 zazie87 

  • zazie87 avatar
  • virsli gumis/oútis
  • hozzászólások: 52

@dr.anonimus: Lehet, hogy neked akkor egy jobb minőségű van, az enyémnek elég gagyesz a menete. Azon viszont csodálkozom, hogy nem ereszt a nyitott állású szelep. Bár őszintén szólva nem próbáltam még, de akkor ezek szerint ez a megoldás is működhet...

Elküldve: 2012.06.15. 15:49 zazie87 

  • zazie87 avatar
  • virsli gumis/oútis
  • hozzászólások: 52