Trek 7.6Fx-ről valakinek tapasztalata?

Linkelt termék: Trek 7.6 FX
1-16 (16 válasz)

Elküldve: 2014.04.27. 19:25 milanos 

  • milanos avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 104
Témaindító kérdés:

Sziasztok!Valakinek esetleg van személyes tapasztalata,véleménye erről a tipusról?előre is köszi.üdv.

Elküldve: 2014.04.28. 19:57 gyuladaniel94 

  • gyuladaniel94 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 295

@milanos: Szívesen:)

Elküldve: 2014.04.28. 17:57 milanos 

  • milanos avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 104

@gyuladaniel94: Ok.értem köszi szépen!:)

Elküldve: 2014.04.27. 22:30 gyuladaniel94 

  • gyuladaniel94 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 295

@milanos: Én is féltem a görnyedéstől, meg hogy nem kényelmes hosszú távon, ezért először trekkinget vettem, az nem jött be, kényelmes sem volt igazán az egyenes háttal tekerés, meg nem is haladtam vele úgy, ahogy szerettem volna(hiába voltak rajta keskeny, 28-as külsők), a súlya sem tetszett, utáltam a nehéz teleszkópot, meg a nagy ugrásokat az áttételek közt. Vettem egy régi Wheeler országútit városi használatra, amit nagyon hamar megszoktam, és most már ez a testtartás a megszokott, a trekkinges pedig szokatlan, és kissé instabilabbnak tűnik országúti után, főleg a gép eleje dűlöngél jobban. Próbáltam a Wheelert városon kívül is. Volt vele ősszel egy 110Km-es, előtte meg két 70 körüli táv, most tavasszal pedig két 50 körüli, de utóbbi kettőben volt enyhe terep szakasz is, amit még gond nélkül ki lehetett bírni 6 Bar-ra fújt 25-ös gumival, annyi hogy rázott, de drágább géppel, jobb kerékkel meg gumival azért terepre nem mennék, nehogy tönkremenjen. Szóval tapasztalatom szerint kényelmes a testtartás hosszú távon is, viszont csak akkor, ha ténylegesen nyomod neki, pörgetsz, de amint kezdesz gurulgatni, lassan menni, nézelődni már nem jut annyi súly a pedálokra, inkább csak a nyergen van a súlyod, így elég hamar "szétülöd" a herédet és ha sokáig mész így, akkor a nyeregből leszállva is érezni fogod egy darabig. Ha valahol mégis lassan szeretnél vele gurulgatni, nézelődni, akkor azt is lehet, csak próbálj meg a pedálokra terhelni miközben gurulsz. A trekkingemen is volt tükör, de országútin még több értelmét látom, mert ilyen áramvonalas testtartással kissé nehezebb hátraforgolódni, hogy jön-e kocsi, legalábbis nekem. Még az fontos, hogy amelyik kanyart trekkingel 28-as gumival még büntetlenül bevehettem félelem nélkül, annál az országútival érdemes hamarabb és jobban elkoptatni a sebességet, hogy ne érjen meglepetés, ha esetleg poros az út a kanyarban, mert elég könnyen megcsúszik, főleg ha bepánikolsz és még a kanyarban rá is húzol egyet a fékre. Dombon lefelé óriási sebességet lehet elérni országútival, szóval nem rajta múlik, hogy mennyivel mész lefelé, hanem rajtad. Neked kell tudnod, hogy mennyire ereszted meg, és nem érdemes túl sokat bevállalni, főleg elsőre, mert én is rosszul jártam így. Ha ésszel ereszted akkor elkerülhető az esés. Km órát is érdemes használni, mert arról tudod meg a sebességet, ugyanis nekem a kanyargós szerpentinen lefelé a 62 is teljesen biztonságosnak tűnt, azt hittem, hogy 40 körül megyek, csak az órára pillantva tűnt fel, hogy valójában mennyi a sebességem, de aztán nem sokkal később az egyik kanyarban el is szálltam emiatt. Ez az eset már az újonnan épített Csepel országútimmal történt, amit a Wheelerrel szerzett tapasztalatokon felbátorodva építettem meg. Ennek ellenére szeretném folytatni az országútizást, csak most már ésszel. Éppen ez tetszik benne, a kihívás, és hogy bizonyos technikákat el kell sajátítani, ahhoz, hogy biztonságosan és hatékonyan tudjunk vele menni. Kicsit hosszúra nyúlt, de sebaj, remélem sok kérdésedet sikerült megválaszolnom, de ha van még akkor kérdezz nyugodtan. Összefoglalva: én ajánlom az országútit, nekem egyértelműen az egyik legjobb fajta bicaj, amit próbáltam, de nálam sokkal tapasztaltabb országútisok is vannak jelen az oldalon, érdemes őket is megkérdezni, mielőtt vásárolnál.

Elküldve: 2014.04.27. 21:27 milanos 

  • milanos avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 104

@perelli: :)hehe ez jó a világ végéig!?igazából nézegetem már egy ideje az országutikat is basza a csörömet,hogy be kéne újitani valamit!Egy kicsit más élménnyel is gazdagodna az ember!Csak nem sok tapasztalatom van az országutiakkal kapcsolatban.utoljára gyereként próbáltam eggyet kb.nemtom mennyire komfortos egy ilyen hosszú távon?

Elküldve: 2014.04.27. 21:24 sandorp9 

  • sandorp9 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 301

@milanos: köszi! egyből megfogott a matt fekete...

Elküldve: 2014.04.27. 21:21 milanos 

  • milanos avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 104

@sandorp9: Aha értem!Láttam neked is van majdnem ilyened!Szép a tiéd is!Legalább a szine is jó!

Elküldve: 2014.04.27. 21:17 perelli 

  • perelli avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 619

@milanos: ez -15 %, röhögve megkapod újban is ennyiért. Emellett én se vennék majdnem 300-ért fitneszbicajt. Olyan outit vágnak hozzád ennyiért, hogy a világ végéig nem állsz meg. :D

Elküldve: 2014.04.27. 21:16 milanos 

  • milanos avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 104

@gyuladaniel94: Aha tudom!Szivesen ki is próbálnék egyet csak az a baj,hogy eléggé derékfájós vagyok és nemtudom birnám e a görnyedést azon!?:)

Elküldve: 2014.04.27. 21:14 sandorp9 

  • sandorp9 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 301

@milanos: szerintem 2013as, az meg hogy haladós, az 100%! Ezek a hibrid bringák a kényelmes suhanásra születtek. 100% aszfalt, túrára és száguldásra teljesen jó... nekem egy FX 7.2-em van, annyira nem pöpec, de imádom! Enyhébb terepen is elmegy (mondjuk 700x35 és 700x28 gumikkal), hosszabb rövidebb túrákra egyaránt, ill. rövid távú vágtázásokra is tökéletes...

Elküldve: 2014.04.27. 21:11 gyuladaniel94 

  • gyuladaniel94 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 295

@milanos: Ennyiért már komoly országútit lehet venni, fényévekkel jobb felszereltséggel, meg persze kisebb súllyal.

Elküldve: 2014.04.27. 21:08 milanos 

  • milanos avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 104

@sandorp9: mondjuk azt nem tudom mennyi idős lehet,de eléggé patikának néz ki.biztos haladós kis bicaj lehet.:)

Elküldve: 2014.04.27. 21:04 sandorp9 

  • sandorp9 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 301

@milanos: 315 az új ára, talán megéri... tiagra/deore váltó, FSA hajtókar, alu váz + karbon villa... hát hátha mondanak nálam okosabbak is valamit... :D

Elküldve: 2014.04.27. 21:02 milanos 

  • milanos avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 104

bocs egy nulla lemaradt 270000

Elküldve: 2014.04.27. 21:00 milanos 

  • milanos avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 104

@sandorp9: 27000-ért láttam használtan egy boltban.csak az a baj,hogy fehér.

Elküldve: 2014.04.27. 20:24 sandorp9 

  • sandorp9 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 301

Mennyiért jutnál hozzá? Mert remek suhanós/kényelmes bringa = fitness bringa, jó alkatrészekkel (váltás, bontrager, karbon és alu), de 300ért lehet inkább outit vennék (akár Trek-et)...

 
Új válasz:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!