@azaki71: Én raktam össze elég sokféle kombót. TL felni sima gumival, Sima felni, sima gumival és TL felni TL gumival. Volt amelyik nem jött össze, nem lehetett felfújni sem (sima felni, sima gumi). Tl felni+sima gumi tud működni, csak időigényes tud lenni a felfújás, minimum kompresszor (nagy átömlési keresztmetszettel, szelepmag nélkül) vagy tire booster kell hozzá. Sikerólt már nekem is ledurrantani pumpálás közben TL felniről sima gumit, de ez már jóval 6bar fölött történt. Természetesen a TL felni + TL gumi működik a legjobban, gond nélkül, műhelypumpával összeszerelhetők (általában :-) ), de itt is segítség a booster. Összeszereléskor használj vmilyen kenőanyagot a felni és gumi pereme közé, hogy könnyen becsússzon a helyére a perem. Légtartás is változó, TL felni sima gumi is tudja értékelhető módon tartani a nyomást, igaz ezek a gumik porózusabbak, így először ezeket kell a folyadéknak eltömítenie, így "könnyezik" a gumi egy darabig. Gumilefordulásom nem volt, igaz 1,7bar alá nem mentem, és csak öregurasan haladok. Viszont mára meguntam a gerilla TL dolgokat, maradok a TL felni+TL guminál. Belsős rendszerrel is használható, ha nem gond, ha defektet kapsz, illetve van olyan kerékszettem, ami TL felni+TL gumi, de belsővel raktam össze és szopás volt összerakni, belső nélkül meg nem. Otthon még nem gond, de az út mellett ez nem hiányzik. Persze a folyadékot frissíteni, pótolni kell, ha le kell szedni a külsőt, újra összerakáshoz le kell tisztítani a ráragadt folyadékot (macerás), különben rések lesznek, idő és folyadék, mire azok is eltömődnek. Szóval ez ilyen.