Kérdezném:ha veszek U lakatot,azt nem tudják pl.2t autóemelővel szétfeszíteni?Melyik bírja jobban?
Kérdezném:ha veszek U lakatot,azt nem tudják pl.2t autóemelővel szétfeszíteni?Melyik bírja jobban?
@Krupcheck: Az utolsó mondatoddal teljes mértékben egyet értek!!! Én is, a suliba járós bringát, simán ott hagyom, egy 8mm-es kábelzárral, míg a Meridámat abszolút magára sohasem hagyom. Ha túrára megyünk, és kell kaja, akkor mindig 1 valaki kint marad vigyázni a bringára, vagy ha egyedül vagyok, akkor ráteszek valami "jelképes" lakatot, hogy elszaladni ne tudjanak vele, és vásárlás közben figyelek rá, és minden pillanatban készen állok, hogy rohanjak ki, amint valaki a bringám felé nyúl!!! Szerintem hiába van 3db Abus Bordo-val lelakatolva az 1.000.000Ft-ot érő bringa, magára hagyni akkor sem mered, mert te hiába fogtad össze a vázat meg a kerekeket, egy oszloppal, a többi kiegészítőt leszerelik, és máris csak a felét éri a bringa! Szerintem ilyenben ne is gondolkodj, hogy autóemelővel szétfeszítik, 1 mert az azért elég macerás, és feltűnő, 2 ma már lehet kapni akksis kis flexet(pl: Makita), azzal meg az U lakatot is fél perc alatt lazán át lehet vágni, és egy kisebb hátizsákban gond nélkül elfér!!
Azért egy 2 tonnás autóemelőt nem oly egyszerű beapplikálni egy U lakatba...
Egy átlagos u lakattal ha lezársz egy bringát, akkor pont el is fogy a hossza, nincs hová közényúlni. Maximum az extra hosszú U lakatokkal lehetne ezt megcsinálni, de olyant meg nem kell venni, mert hülyeség.
Melyik bírja jobban? Egyértelműen a legdrágább.
Kellő szerszámarzenállal amúgy minden kinyitható. A lényeg egy lakatnál nem is az, hogy ne lehessen kinyitni, hanem hogy mindig a tiéd legyen amit a környéken a legnehezebb kinyitni. Mindaddig, amíg vannak gyengébb lakatok, meg esetleg drágább bringák, addig a tiéd védve van.
Sokszázezres bringát meg semmivel nem kell az utcán hagyni, nem arra van.