Új bringa karbantartása, fontosabb teendők

1-17 (17 hozzászólás)

Elküldve: 2011.03.01. 10:04 zsaki 

  • zsaki avatar
  • sima XC-s
  • Bükk XC csapat
  • Bükk XC csapat
  • hozzászólások: 10
Témaindító hozzászólás:

Üdv mindenkinek, Újra vélemlnyekre, tapasztalatokra lenne szükségem. Előzőekben is sokat segitettetek, amikor választanom kellett melyik bringa mellett döntsek. A bringa megvan, azt hiszem egy amatőrnek, mint nekem nagyon meg fog felelni. Mivel azonban amatőrnek is kezdő vagyok van jó pár kérdésem. Mit, mikor, hogyan stb? Mire ügyeljek, hogy azért hosszú életű legyen ez a kétkerekű...?! Szóval várom tapasztaltabb xc-sek véleményét. A korábbi hozzászólásokat pedig ezúton is köcce..

Elküldve: 2011.08.24. 08:07 XCode 

  • XCode avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 1487

@kobormuki: Írok majd véleményt róla, de még nyúzni kell jócskán. Szerintem olcsó lánc sűrűbben cserélve gazdaságosabb. Kétszer drágább lánc biztosan nem bírja kétszer annyi ideig. Engem azért zavar a dolog, mert 2000 km nálam fél év. Elvárnám, hogy legalább tavasztól őszig jól szolgáljon a lánc, amikor többet gurulok.

Elküldve: 2011.08.24. 07:31 kobormuki 

  • kobormuki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 7

@XCode: Köszi az infokat. Kíváncsi leszek ez a lánc mennyit fog bírni neked. Én eddig azt gondoltam, hogy az olcsó lánc sűrűbben cserélve hosszú távon olcsóbb, mint a drága lánc ritkábban cserélve...Makky véleménye is ezt támasztotta alá (5-15k kategóriában nem voltak sokkal tartósabbak a drágább láncok)

Elküldve: 2011.08.23. 19:13 XCode 

  • XCode avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 1487