Új kerékpár üzembe helyezése

1-23 (23 hozzászólás)

Elküldve: 2013.04.07. 14:58 ricsi85 

  • ricsi85 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 2
Témaindító hozzászólás:

Sziasztok, igazából kezdő vagyok, lenne egy egyszerű kérdésem. Most vettem 1 új kerékpárt (Focus lost lagoon cs 5.0), első használat előtt be kell-e zsírozni, olajozni az összes alkatrészt, vagy már úgy szokták küldeni a dobozban? Gondolok itt kormánycsapágyra, középcsapágyra, fogaskoszorú belseje, teleszkópban van-e elég olaj stb. Vagy h első használat előtt mit érdemes szétszedni, zsírozni. Válaszokat előre is köszönöm!

Elküldve: 2013.04.08. 07:17 terminator 

  • terminator avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 285

ja most látom,h nem is sheffy a kérdező:) még reggel van.bocs

Elküldve: 2013.04.08. 07:15 terminator 

  • terminator avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 285

@Sheffy: cső sheffy! Nézzél át mindent rajta. Osztanám 1-2ember véleméyét.Sok szervizbe csak azért megyünk,hogy a garipapír meglegyen,meg ne ugorjon róla a gari. Az tucatmunka....sietnek kaplodnak....elbasznak mindent.Persze biztos van az országban profi szerviz is.....valahol.

Nekem is hagytak ki anno a kónusz korszakomba golyót az agyból.Aztán jött a főnök ilyen olyan mérőfaszsággal na meg szöveggel,hogy elgörbült a tengely.....utóbb kiderült egy golyó hiányzott a másik új telót rakattam be-csak,h ne ugorjon a gari róla.otthon az összes hézagoló+korm.csapágy teteje forgott úgy rakták össze,aztán csináld magad mozgalom jött megint.

Inkább megtanultam mindent magamnak csinálni.egyedül centrírozni nem tok még,meg nincs is állványom hozzá.De azt nem kell mindennap.

Tehát én átnézném a bringát.

Elküldve: 2013.04.08. 05:21 Sheffy 

  • Sheffy avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 114

@ricsi85: nemetek nagyon korrektek, ha onnan veszel bringat, semmi gondod nem lesz vele, en is rendszeresen vasarolok eBayrol :)

Elküldve: 2013.04.08. 01:04 ricsi85 

  • ricsi85 avatar