Szia! Van a fékeken egy kis csavar. Azzal tudod az előfeszítést és ezáltal a központosítást is beállítani. Amelyik oldal később indul meg a kar behúzásakor a felni felé, annak a csavarján lazítani kell. Ha már nem lehet kintebb tekerni mert teljesen kint van, akkor az ellenkező oldali fék csavarját kell bentebb tekerni. Egyszerre csak egy fél-negyed fordulatot tekerj, sokszor ennyi is elég. Próbálj rá a fékkarral minden állítás után. A fékpofákat nem kell nagyon megszorítani, csak éppen. A helyükön fognak maradni. Ha mégis elfordul akkor egész egyszerűen tarts rá a kezeddel a pofára. Vagy kérj meg valakit aki behúzza a fékkart, ezzel ráfeszülnek a pofák a felnire, és így tarts rá egyik kezeddel, a másikkal szorítsd meg a csavart. Ha tudod hogy mennyit fog elfordulni a pofa egy megszorítással, akkor az ellenkező irányba tekerd el pont annyira hogy a megszorítással a helyére kerüljön. :) Sokszor ez is türelemjáték, de nem bonyolult. Persze meg kell említeni hogy van az a fék amin már nem segít semmilyen állítgatás mert pl. kinyúlt a rugója teljesen, az olcsóbbaknak el szokott törni a rugót tartó pöcke, esetleg rározsdálnak az őket tartó fékbakra és ezért nem indulnak meg jól.