@elad01: "Lenne ennek értelme?"
Az attól függ.
Valószínűleg azért érzed kicsinek a régi vázat, mert megerősödtek az izmaid, az ízületeid jobban bírják a terhelést, ezért előrébb dőlve tudsz hajtani, ergó máris kisebb a váz :)
Hogy érdemes-e hosszabb stucnira váltani, az nagyon függ a kormánytól is. Nem írtad, hogy milyen bicajod, mert ugye nem mindegy, hogy cruiser vagy pályabicó. A kormánynál is van lehetőség hajtási pozíció variálására, pl. kormányszarv vagy ún. bullhorn kormány alkalmazása.
Egyébként a 2-3 centivel hosszabb stucni - ugyanolyan emelkedéssel is - már komoly változás. Előny, hogy érezhetően hajtósabb pozíciót tudsz felvenni, gyorsabb leszel, hátrány a érezhetően nehezebb manőverezhetőség. Mivel hátsókerék meghajtásról beszélünk, ugyanazt a kanyart hamarabb kell kezdeni nagyobb ívben vagy élesebb kormánymozdulattal kell kanyarodni, amihez meg ugye vagy lassítani kell vagy nagyobb erővel tartani gépet. Hirtelen kormánymozdulatokat - pl. kátyú kerülése nagy sebességnél - kifejezetten gyakorolni célszerű, ha hosszabb stucnira váltasz.