Hali
mennyire meg bizható ezen országuti? magyar minőségi utakat hogy birja felni?
Üdv kissio
Hali
mennyire meg bizható ezen országuti? magyar minőségi utakat hogy birja felni?
Üdv kissio
@kbmpi: Rá gondoltam: http://www.youtube.com/watch?v=ZkRQ_m9m9c4&feature=c4-overview&list=UUzrqp94Mm4Dax8GQacEVHvw
Nézegetem én is folyamatosan az aprókat, de ha tényleg látsz valahol egy kihagyhatatlan ajánlatot, akkor szólj. A gepida biciklik ár-érték aránya elég érdekes, drágábbak, mint nevesebb gyártók gépei. A Merida például ugyanolyan áron ezerszer jobb felszereltségű gépeket kínál, mint a Gepida, ráadásul TFS vázzal, nem csak egy mezei 2,5 Kg-s alukupaccal. Én is jobban örülnék egy vadiúj biciklinek, de amíg nincs sok pénzem, addig csak használtan tudok igazán jót venni.
@gyuladaniel94: Adipur? : ) Igen, Sigája van.. Az ő kerékszettje figyel SolFrutta motobekánjában, bitangjól van megépítve a hátsó kerék az aszimmetrikus fuzéssel.
volt moser 333 (karbon, 1040 gramm körüli váz, 390 gr villa) százötös 5700ás szettel 150ért, pont.. 58-as =kurva száját, én méretem..
esetleg ha látok valami jó bringát a méretedben, szólok.. most még a www.hasznaltbiciklik.hu oldalon is van pár értelmes ajánlat (aluváz, karbonvilla, 10-es campa vagy 9es shimano szett).
csak brutál, hogy egy ismerősöm pl. venne 130ért gepida bandont (2 kiló a VÁZ, villa nélkül..) 2300as sh cuccokkal, mert "új".. végül is, van, aki 2 milláért dákót vesz, nem használt autót, de evvan..
@kbmpi: Mit tud?:) Kinézetre messziről oké, aztán annyi kb. Nem szeretném megsérteni azokat, az embereket, akik ilyet megvesznek, de megvan a véleményem róluk. Nekem az 56-57, esetleg az 58-as váz jó. Múltkor volt egy SIGA nevű 58-as aluvázas újszerű országúti teljes 10-es 105 szettel 150-ért, de valamiért nagyon sürgős volt neki eladni, és el is passzolta rögtön. Egyébként a Siga elég ritka márka, de a vázaikon látszik a hozzáértés, hogy nem csak úgy adjneki készítik őket, hanem jó csővastagságokkal operálnak, jó helyen szélesednek/keskenyednek a csövek a merevség érdekében, tehát nem egy gagyi szerintem. Az egyedül kifogásolható dolog, hogy a nyeregvázcső túl hosszú a felsőcső-támvilla találkozástól felfelé. Ha jól tudom, egy debreceni kerékpáros is nyúz egy piros-fehér Sigát.
@gyuladaniel94: megnéztem, "mit tud" a bringa.. ööö, vicces.. hiten, alsócsöves váltás, tonnás felnik-kerekek, alap hajtókar.. Mégis van, aki megveszi.. ráadásul itt még "név sincs". :)
amúgy Neked milyen vázméretre van szüksgéed? mert 150 alatt néha nagyon szépeket kifogni, pl. 9es Ultegra-aluváz-karbonvilla, meg mellé jól csengő márkanév. : )
@kissio: Elnézést kérek! Most látom, hogy a váz anyaga HI-TEN acél, én meg itt mindenféle hülyeségeket beszélek itt aluminium vázakról. Szóval HI-TEN acél váz=legolcsóbb fajta acél vázanyag, tehát számomra érthetetlen, hogy mi kerül ezen a kerékpáron ennyibe. Még mindig az a véleményem, hogy akkor régi acélvázast olcsóbban, vagy a capriolo-nál kicsit több pénzért a Dechatlonban már lehet olyan országútit kapni, aminek minden része fényévekkel jobb, mint ennek a Capriolo-nak.
@kissio: Nagyon nagy hátrány hogy nincs rajta fékváltókar, hanem le kell nyúlkálni, ha váltani szeretnél. Másik nagy hátránya az egyenes aluminium villa, ami biztos, hogy piszkosul rázós, de ez később cserélhető ívelt karbon villára. A kerekek ránézésre nem kapnak könnyen nyolcast, de egyáltalán nem biztos, hogy valójában így van. A hajtáslánc úgy ahogy van elég gyenge alkatrészekből áll össze, tényleg a legalja mindenből. És végül: sajnos ebben az árkategóriában maga az aluminium váz is hátrányt jelent, mert sokkal jobban átadja a rezgéseket az útról az ember testére, mint az acél, és nem is sokkal könnyebb, mint egy régi jó minőségű acél váz. Én semmiképpen se vennék ilyen Capriolo országútit, egyáltalán nem ér annyit, amennyit kérnek érte. Egy régi jó minőségű acélvázas többet ér, mint például ez is itt: http://bolha.testbike.hu/hirdetes.php?clid=146705&pst=2
Ezen még többnyire régi, jó, megbízható alkatrészek vannak, és fékváltókaros, ami tényleg nagy előny.
Hello!
Megfelelő nyomáson nem hinném hogy lesz vele baj, főleg ha odafigyelsz, nem olyan vészesek az utak (vagy legalábbis nem mindenhol). 7-8barnak el kell bánni egy kis kátyúval is, de az óútikkal amúgy is illik figyelni, aztán vagy szlalomozol a rossz úton vagy emeled az elejét-hátulját.
Üdv.