Hello.Lenne egy kérdésem,akarnák egy royal*** vázat,de nemtudom hogy jó e vagy nem.50kg körül vagyok.Padkázást birja?Meg a rossz útminőséget?Köszönöm a válaszokat!
Hello.Lenne egy kérdésem,akarnák egy royal*** vázat,de nemtudom hogy jó e vagy nem.50kg körül vagyok.Padkázást birja?Meg a rossz útminőséget?Köszönöm a válaszokat!
@IMR: Egyetlen egy bajom van ezzel a Royallal: Hi-Ten acél vázzal szerelt bicaj, és 100 db Mátyás kell hozzá??? Iszonyatosan túlárazott...
Üdvözlet, köszönöm az eddigi véleményeket. Itt egy 2 napos vélemény az idei (2014) Csepel Royal*** konstrukcióról. Váz: Alacsonyról leejtve telire fújt gumira a bicikli vázanyaga hang alapján visszaköszön. Testmagasság és súly alapján választott vázméret (esetemben 180mm/78kg=570-XL) telibetalálhat, bár ezt jobb vásárlás előtt tisztázni. Papucsokban hiba nincs (hátsó ugye már dekorra kovácsolt). Fék: Eggyen ezüst Saccon, két forgásponttal lehetne harapósabb. Alsókategóriás, 2 ujjas fékkar fekete műanyag és fém. Bár csak taktikai feladatra az első és hátsó külön-külön pont eldolgozik, azért együtt beválnak. Lumber és Piton kollégákat ne keresse senki. Kormány: Corba (Neco) nincs panasz. A 1337-es kormány ennél a vázméretnél városi használatra telitalálat, lejjebb vagy másra nem biztos. Egyenes kivitel kamikaze típus lehet. BMX-Bongo markolat design szempontból nagyon jó és kényelmes is. És pont. Kerék: 32H Ringo felnik padka alatt nem panaszkodtak. Csak a gyári fehér színű bicikli kap belőlük fekete színűt. Eggyen ezüst magasperemes Joytech agyakra nincs még panasz. Csapágyház tömített. A KENDA gumik középkategóriásak. Hajtás: Nem adnak pedált a biciklihez. A Teta fújt lánctányér alumínium, a hajtókar masszívnak tűnik. Fújt KMC lánc. Együtt nagyon szépek. Nem túl bíztató jövővel kecsegtető szabadonfutó, fix fog és monoblokk. Ezek így együtt hosszútávon igen karbantartásigényesek lesznek (tisztítás, kenés). Nyereg: Az alumínium cső és a VELO nyereg szerintem minden szempontból uniszex és felhasználóbarát. Minden célra készült. Mint kiderült egy fixi bicikliről van szó. Súlyát nézve mondhatni dinamikus paripa. Imázsát nézve természetesen fiatalos. Alkatrészeit nézve összhatásban finom kinézetű. Gyári, alsó vagy középkategóriás alkatrészellátottságát nézve teljes, hozzáteszem ár/érték szempontból csapnivaló vagy felejtős. Szervizhálózatuk kiterjedt. Betölteni kívánt funkciójára és feladatára tekintettel jó és tanulságos első hazai fixi lehet.
@airborne: Annyit még,hogy a sturmey tányér állitólag sokkaljobb mint a csepel.De ezeketcsak halottam..
@IMR: Hat szerintem 2011 ota sokat fejlodott, biztos kijavitottak a tipushibakat, bar meg mindig csak egy hiten vazas bringa, ami a "leggagyibb", az alkatreszek jo minosegunek TUNNEK, a kormanycsapagyra es a kozepcsapagyra viszont kivancsi lennek, nem tudom, milyen. Amugy azota en is szert tettem (12 ezerert, gondolvan, varosi szarnak jo lesz) egy 3 csillagos Rapidra, ami a tesokaja a royal 3* -nak, az elejen nagyon feltem, hogy minden baja lesz, letorik a fejcso, megnyulik a papucs, stb. Igazabol kellemesen csalodtam benne, mert azon kivul, hogy az elso villaban kicsit ferden all a kerek, semmi bajom nem volt vele, massziv, stabil, nagyon dinamikus, en nagyon szeretem. Azert persze nem olyan merev, mint egy jo aluvaz integralt kozepcsapaggyal, de arban sem olyan. Azt olvastam a velo oldalon a royal3-rol, hogy 490 euro, annyit viszont nem adnek erte, mert lattam mar annyiert uj royal 4-et is, ami pl megmaradt es szerintem sokkal jobb. Az alkatreszektol szerintem nem kell felned, a csepel ezeket, ha kulon veszed meg, szinte aranyarban meri, mert szep szines, szoval szerintem a minosegukkel sincs baj.
Üdv, valaki tudna tapasztalatból mondani valamit a Royal3* 2014-es modellről? Komplett kerékpár gyári alkatrészeivel kapcsolatban érdekelne.
nekem 2 dologgal akadt eddig bajom: az egyik a villa: az egyik papucs elvan ferdülve, valamint a hátsó papucsnál található csöveknél kicsit megrogyott, elferdült, skidtől. most lett 1 éves a váz. kezdésnek tökélete volt, de a jövőben biztos nem vennék, max. nagyon laza használatra.
@balupunk: 8inch scrambler,van valami leader,villa nélkül is,einzig.ezek mind jóval drágábbak mint egy 3 csillagos,de még mindig olcsóbbak mint egy komolyabb pályaváz
@balupunk: Hello én is halottam már erről a csepel rossz stb legendáról de látni még egyet se láttam, royal 4-esről láttam egyszer képet aminek a lánc villája volt törve de az anyaghibás volt mint kiderült. Ebben az árkategóriában mo-n nem találsz új vázat, én is nagyon sokáig azon voltam hogy új váz mert azt még nem használták blabla aztán az első úton el is estem és akkor örültem hogy használt lett véve, kezdő fixinek egy használt outi vázzal jársz a legjobban szerintem. Ha mindenképp új kell akkor van LEADER, Collosi, BLB de ezek árán 3 csepel vázat veszel kb :D
Nekem annyi kérdésem lenne, hogy van e olyan aki látott vagy szenvedett már törést? Gondolkoztam ebben a vázban én is, és utánaolvastam. Mindenki úgy ír véleményt, hogy "állítólag", "azt mondják", "úgy hallottam". Van esetleg olyan aki konkrét példát tudna mondani vagy ez csak urban legend? Esetleg alternatív márkát vázat fixihez tud valaki ajánlani. Újat szeretnék nem átbuherált, megbontott kikukázott régi vázat.
Egyébként tudok még valamilye "pálya"vázakat amelyek olcsók jók és vannak Szegeden vagy környékén?
Milesszvelem,most már nemvagyok biztos csepelben,de mondjuk nemhinném hogy megnyikkanna alattam.Énis azért okosvagyok van egy váz amiről az a hír járja hogy törik,nekem meg pont azkell :D
@Krupcheck: sajnos nem az:S legalábbis itt Győrben rengeteg hibásat láttam már:S meg egyik ismerősöm mondta, aki fixi versenyző, hogy ott pesten a millenárison, ha van valami rendezvény, akkor tuti eltörik 1-2 csepel...
@airborne: kié, hol? Lehet előfordult már, de én még csak olyant láttam amin megvolt a fejcső (: nem mondom hogy esélytelen, de ez számomra tipikus 'városi legenda'.
Akkor kilöve..basszameg nemtok dönteni...normális csuszopapucsost nemtalálok.vagycsak aminek rövidebb a hátsó3szöge mint a mostanié.