ötleteket kérek hogy hogyan szedjem ki a vázból az ülésem csavarlazítóval fogóval és csőkulccsal se tudtam még kiszedni.
ötleteket kérek hogy hogyan szedjem ki a vázból az ülésem csavarlazítóval fogóval és csőkulccsal se tudtam még kiszedni.
@Tome: Pécelre nem tudok kimenni, illetve nem akarok. Neked kéne eljönni hozzám ,mert itt minden szerszámom megvan hozzá. Holnap reggel megyek és legyártatom a szerszámot. Ha késze van akkor írok ide. Az anyagiakat meg majd személyesen megbeszéljük.
@Gege: amúgy melyik nap tudnád megcsinálni? és kitudsz jönni pécelre? és ez nekem kerülnifog valamennyibe?
@Tome: Ha van msn-ned, akkor vegyél fel, és ott gyorsabban megtudjuk beszélni a dolgot. Adatlapomon ott van minden elérhetőségem.
@Gege: a cső átmérője 25,4mm a monoblokk az ahova a csapikat rakom be?
@Tome: Ezek nem semmit sem mondanak. Ezért is írtam az h a mérete kell. A monoblok meg az az csapágy + tengely amire a hajtókart rakod.
@Gege: Plusz kéne kép a monoblokkodról is, h onnan be tudom e rakni a szerszám egyik felét. vagy másik félét kell hozzá csináltatnom.
@Tome: Hali
Zuglóban lakom. Ha sürgős akkor kéne nekem az üléscső pontos mérete, mert holnap megyek az esztergályoshoz. és akkor legyártatom a szerszámot hozzá.
Csavarlazítót ráfujsz, hagyod hatni legalább 10 percet. Lehetőleg úgy legyen a váz, hogy be tudjon folyni a csavarlazító. Utána az üléscsövet befogod satuba és a vázat húzod.
A váznak jobb a fogása, és nagyobb erővel tudod húzni, mint akármilyen csőfogóval az üléscsövet
@Tome: Hali Ha ezek után sem tudod kiszedni akkor a nyeregcső rongálásával én ki tudom szedni. Én is így szereztem ingyé egy vázat, mert nem tudták kiszedni belőle a nyeregcsövet. Szép szóval nem jött ki, így csináltam hozzá egy szerszámot, és kb 10 perc alatt szépen ki tudtam szedni. A vázon meg sem látszódik, csak a nyeregcsövet kellett elvágnom,.
hát próbálkozz még rozsdaoldóval meg csavarlazítóval jól befújni hagyni kicsit állni valaminek csak szét kell oldania, én próbálkoznék vele még tovább, hagyni hatni kicsit több ideig a cuccot