Kerékpáros tesztnap!

Linkelt termék: Trek Domane 4.3
1-24 (24 válasz)

Elküldve: 2014.09.25. 18:46 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683
Témaindító kérdés:

http://www.mozgasvilag.hu/kerekpar/esemenynaptar/mozgasvilaghu-kerekparos-tesztnap-2014 Szombaton (IX.27.) egész napos kerékpár tesztelési lehetőség lesz. Majdnem biztos, hogy nem tudok elmenni, de ha igen, akkor is kicsi az esélye, hogy kellően hosszú ideig ott legyek ahoz, hogy hozzáférjek az engem érdeklő bicajokhoz. Remélem más a Fórum-társa közül esetleg elmegy és beszámol a tapasztalatairól. A Trek Domane 4.3 ott lesz. Az például érdekel, de egyéb endurance outi is. Még inkább a cyclocross kategória, bármelyik (főleg olcsóbb) képviselője. Köszi!

Elküldve: 2014.10.02. 12:08 ArtWolf 

  • ArtWolf avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Csapassuk a Pilisben csapat
  • Csapassuk a Pilisben csapat
  • hozzászólások: 478

@OKdoki: Szélesebb lesz a paletta, eddig a V4.0 volt a csúcs, jövőre már V7.0 vagy 8.0... nem négy, hanem nyolc felszereletségi szint lesz. Egyébként nekem nem volt zavaró a befelé lógó váltóbowden (mondjuk ugye a sajátomon meg fölfelé lóg a fékbowden... :) ). Közbe megnéztem a képet, javítom is a képaláírás, ami mellett állok, az még az idei V4.0, azt a haver próbálta ki, nekem kicsi volt.

Elküldve: 2014.10.02. 08:51 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@OKdoki: Szólok magamnak: hogy vagy "ez érdekes volt" vagy "ezek érdekesek voltak"! :-)))

Elküldve: 2014.10.02. 08:50 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@ArtWolf: Az első akkor egy Vento 4.0 volt.(?) 2015-ben az már alu vázas lesz? Mert most az karbon, Ultegra szettel. Mindenesetre mellette legyen mondva, ahogy a Tiagra szettre eddig úgy gondoltam, hogy a váltóbovden oldalt van kivezetve a karon (persze lehet, hogy alacsonyabb szintű fékváltókarral). Ami amellett, hogy kevésbé szép, talán az átfogásnál is lehet néha zavaró, ha épp az ember a bovdenházat is elkapja. Már ha lehetséges ez? Ez a bicó meg nem olyan váltókarokat kapott.

Elküldve: 2014.10.02. 08:40 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@user2543: Köszi! Ezek érdekes volt. Már teljesen biztos vagyok benne, hogy a cyclocross kerékpárok között kell majd keresgélnem. Persze, az a néhány perc nem alkalmas hosszútávú véleményhez, de amikor az ember ráül, azonnal megérzi, hogy van-e affinitása a kerékpárhoz. :-)

Elküldve: 2014.10.01. 21:45 ArtWolf 

  • ArtWolf avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Csapassuk a Pilisben csapat
  • Csapassuk a Pilisben csapat
  • hozzászólások: 478

Pár kép és szófukar beszámoló arról a három bicajról, amiket kipróbáltam http://foto.testbike.hu/index.php?p=foto&gid=13277&id=36&cat=2

Elküldve: 2014.10.01. 21:32 user2543 

  • user2543 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 24

@OKdoki: Érdemes volt kimenni, én 5 bringát tudtam meghajtani. Épp a Trek Domane-nel kezdtem, mert az volt legkorábban szabad (jó sokan voltak tavalyhoz képest...). Hát vegyes érzelmeim lettek, mindenképpen ki akartam próbálni egy komolyabb outit, méretben lehet eggyel nagyobb kellett volna nekem (54-es volt a váz, viszonyítási alapom meg egy 56-os fixi, amit hajtok), de amúgy kényelmes volt. Furcsa volt a szerintem túlzottan előrehajló tekerési pozíció, amikor a fékkaron felül támaszkodtam és nyeregből kiállva is imbolygósnak érződött. Feltűnően jól fogtak a fékek. Az elöl 2 tányérral is megbarátkoztam. Egyelőre maradok a montizásnál :D Aztán mentem i-Driveos GT Sensorral, Haibike Greek-kel, Kross R12-vel és egy Merida Ninety-Ninenal. Idén se volt sok 26"-os monti, így idén is megpróbáltam eldönteni, hogy tetszik-e a nagyobb kerékméret vagy sem. Nos a Haibike és a Kross (ami 27,5"-es) sem jött be annyira, a kör elején az a pár döntött kanyar nem jött ki és szerintem a saját bringámmal tudtam volna elegánsabban menni. Annyira nem éreztem előnyét a nagyobb keréknek a rázósabb részeken... egészen amíg a Meridával nem mentem, az viszont bejött. Furcsa volt az is a nagyobb kerék miatt, de sokkal könnyebben átment a terepen a kör második felében. Szóval kitaláltam, ha 40 leszek és már nem akarok szűk ösvényeken csapatni, akkor veszek egy 29ert :D Amúgy az is érdekes volt, hogy a GT felfelé tekerve kevésbé pogózott, mint a Merida, de mondjuk a propedal le volt tekerve nyitottba. Akinek nem sikerült idén kijutnia, annak ajánlom, hogy jövőre menjen ki, nagyon jó lehetőség próbálgatni. A szervezésről még annyit, hogy sátor válogatja, van ahol kevesebb volt a pedál (spd), mint a bringa, a vezetett körökben nem mindig lehetett ereszd el a hajam módjára menni, de van ahol elengednek egyedül is egy körre. Fél óra kb. egy kör mindennel együtt. Érdemes előre 1-2 órával beregisztrálgatni előre és akkor folyamatosan lehet menni. Nem fukarkodtak sehol a promo cuccokkal :D Összességében jó volt a szervezés.

Elküldve: 2014.09.30. 08:45 Huni 

  • Huni avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 18

@OKdoki: Szia! Köszi, már rajta vagyok...

Elküldve: 2014.09.29. 20:41 ArtWolf 

  • ArtWolf avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Csapassuk a Pilisben csapat
  • Csapassuk a Pilisben csapat
  • hozzászólások: 478

@Huni: Haver ült is rajta, jobb, mint gondolta, és vicces :) Jelentsen ez bármit... :)

Elküldve: 2014.09.29. 19:24 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@Huni: http://www.specialized.com/us/en/bikes/mountain/fatboy Valójában ez strandbiciklinek lett kitalálva. Hol lehet kapni? Kérdezd meg Őket. https://www.facebook.com/pages/Specialized-Hungary/175808182458043?fref=ts

Elküldve: 2014.09.29. 17:16 Huni 

  • Huni avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 18

Sziasztok!

A tesztnapon a spicisek kihoztak egy elég feltűnő "vasat" narancssárga vázzal és igen vastag kerékkel. Lehet hogy többen is láttátok. A típusa érdekelne illetve hogy hol lehet venni. Sokáig éheznék érte... köszi az infót előre is ;)

Elküldve: 2014.09.29. 14:11 Zeke 

  • Zeke avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 113

@OKdoki: Boltban venni a komplett bringát mindig drága lesz , még a merida is 350 volt... De a Cinelli ettől azért lényegesen olcsóbban összeállt... :)

Elküldve: 2014.09.29. 10:11 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@ArtWolf: Hát én még annyira sem!

Elküldve: 2014.09.29. 10:10 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@Zeke: Ja! Én a feleségem hagytam ott zálogba. Kérdeztem is a lányom, hogy kiváltsam-e anyát vagy vigyük haza a biciklit? Legközelebb kipróbálok egy tárcsafékest! Bár ahogy mondod, biztosan jobb, így talán már most is egyértelmű, hogy mit kéne választani. Egyébként köszi az ajánlatot. Szívesen kipróbálnám egyszer a Cinellid. De nem olyan sürgős. A CX kategória mint az én felhasználási területemhez jól passzoló univerzális paripa tetszik igazán. De egyenlőre a "lassú víz partot mos" állapot van. Azért belegondolva, még ha meg is engedhetnénk magunknak, hogy csak énáltalam élvezhető dologra 300e forintot kiadjunk, ez nagyon nagy önzés lenne. De, ha nem ennék sokat, akkor hamar megspórolnám saját magamon azt az összeget amit így elkölthetnék saját magamra. :-)...Aszt hiszem áttérek a víz-száraz kenyér kombóra.

Elküldve: 2014.09.29. 10:09 ArtWolf 

  • ArtWolf avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Csapassuk a Pilisben csapat
  • Csapassuk a Pilisben csapat
  • hozzászólások: 478

@OKdoki: hátul a sarokból indultunk, aztán egy nagy körön kereszteztük a bejárat műútját, aztán még egy kevés, külön vezetése volt a Kross-osoknak. Annyira technikásnak nem mondanám, inkább csak nem vagyok hozzászokva a terephez

Elküldve: 2014.09.29. 09:58 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@ArtWolf: Akkor ahogy behajtottál az erdőbe a technikásabb rész felé kanyarodtál? Mert volt egy felirat, talán kezdő vagy egyszerűbb szavakkal. Az csak nem volt ilyen durva?! Végül a feleségem elkezdett biztatni, hogy próbáljak ki egy ösztelóst. (Nem gondolkodik ez az asszony! :-) Majd még a végén plusz két biciklire fájjon a fogam). Gondoltam elmegyek azon az úton. Erre kiderült (számomra), hogy azok vezetett túrák. Mondjuk klassz lett volna, de a Speci-nél és a CTM-nél már nem volt hely az utolsó 16 órai körre sem.

Elküldve: 2014.09.29. 09:08 ArtWolf 

  • ArtWolf avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Csapassuk a Pilisben csapat
  • Csapassuk a Pilisben csapat
  • hozzászólások: 478

@Zeke: Ó bakker, pedig még láttalak is... Na mindegy, legközelebb... Dénes most szerelmes, láttam a facebook-on... :D Én három bringát próbáltam, egy Kross V4.0 oútit a 2015-öst, ami már aluvázas (V7.0 lesz a csúcs jövőre), Tiagra szettel, hát, nem estem tőle hanyatt, a Tiagra váltó és a hozzá adott Kross SPD nagy csalódás, a Kross karbon 29-es meg nem akart kanyarodni, az összes ívről lesodródtam, aminek meg is lett az eredménye, nekifejeltem egy fának... (több oka lehet, h nem kanyarodott úgy, ahogy szerettem volna: ezer éve nem ültem montin, és nem vagyok hozzászokva, és/vagy túl széles volt a kormány és/vagy a 29-es kerék). Ami viszont nagyon állat volt, az egy Rose cantifékes karbon CX versenybringa. ott nem volt gond a 105-ös váltásteljesítményével, gyönyörűen fordul, úgy csapattam vele a földúton, mintha mindigis ezt csináltam volna. A canti persze nem állt a helyzet magaslatán, de egy élmény volt :D Kell egy ilyen! :D

Elküldve: 2014.09.29. 05:12 Zeke 

  • Zeke avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 113

@OKdoki: Pdenessel (aki bunki módon most elsunnyogta a tesztnapot , feketepont!) tavaly próbáltuk a trek kroketteket , igazság szerint mi voltunk az elsők akik azokat kipróbálták. Mi állítottuk és koptattuk be a fékeket rajtuk. http://foto.testbike.hu/index.php?p=foto&gid=13889&id=1&pp=mygl Tény, hogy nem voltak rosszak... viszont sajnos a két elvileg tök azonos bringa közt is komoly különbségeket fedeztünk fel. Az 56-osban pl valami konkrétan zörgött. Nem hiszem , hogy hiba volt , de egy komolyabb szétszedés megért volna , pedig gyári új bringáról beszélünk.

A kantis fókát csak a placcon próbáltam (őszintén szólva viszolygok a kantitól) , de ott nem volt komolyabb gond a fékével , még akár azt is mondhatom , hogy tetszett... de persze a kantihoz nem fűztem nagy reményeket , így ezt megugrani nem is volt nehéz.

Mindig vannak kedvenceim és kevésbé kedvenc kiállítóim az ilyen eseményeken , fókuszék mindig favoritok (először kérnek személyit , aztán már mindegy , azt és annyi ideig vittem amíg nem szégyelltem - a tárcsás cx-el megjártam az Irhás árkot is) , de szeretem még a rozés srácokat is :)

Ha egyébként a behatóbban érdekel a CX és a vele járó felhasználási kör akkor szívesen megmutogatom a Cinellit , kőbánya nincs messze , csak nem vagyok a területen ismerős.

Elküldve: 2014.09.28. 17:47 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@Zeke: Már így is teljesen oda voltam, hogy pont egy Focus Marest próbálhattam. Meg a család kisebb tagjait is figyelni kellet. De legközelebb majd ügyesebb leszek. Talán csak azt hiányoltam, hogy az alu AX sorozatból nem volt ott egy sem. Némileg eltér a geo. Mindenesetre ez a canti fék is jól szuperált. Ezekkel a gumikkal azon a talajon kellően erősek voltak. És a legolcsóbb változat amúgy is így van szerelve. 20% kedvezmény még mindég van rájuk, de azért egy karbon vázasak így sem lenne olcsó. Igaz, a Treknél azt mondta a srác, hogy az ott levő tesztbicajokat "nagy" kedvezménnyel odaadják. Volt is ott egy tárcsás ékes Crockett.... Már annak is örülök, hogy a feleségem ott volt, és tetszett neki. Mondhatta volna, hogy már megint a bicikliken jár az eszed! :-)

Elküldve: 2014.09.28. 16:05 Zeke 

  • Zeke avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 113

Örülök, hogy sikerült eljutnod! Ki kellett volna próbálnod a tárcsafékes Focust is! Az nálam toronymagasan mindent vitt!! Persze 856e Forintért most én is inkább autót nézek , de mindenkinek őszintén tudom ajánlani!! A rajta levő fék miatt úgy érzem van még lehetőség a bowdenes tárcsafékekben! A TRP Spyre (merdián volt és a pdenes bringáján) fék nekem csalódás minden tekintetben , a bb7 (Rose) értelemszerűen jó , nekem bb5 van , az is ezt tudja pedig valamivel kisebb a betétje , de a bb7s road toronymagasan vitt mindent!!

Elküldve: 2014.09.27. 21:03 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Szerencsére sikerült eljutni a rendezvényre, természetesen biciklivel. Találkoztunk Zeke-vel. Megismertem a képeiről. Bár gondolkodtam, mert kifejezetten soványnak tűnt, ellentétben a képekkel. :-) Vagy a képek csalnak, vagy mostanában nagyon sokat biciklizik azon a gyönyörű Cinellin. Amit szintén láttam a Trek és a Focus sátor háta mögött. Épp mindketten egy Focus Mares CX-et próbáltunk. Én egy M-est (54) próbáltam. Tökéletesnek éreztem a 179 centimmel és a 81 cm-s belső lábhosszommal. Igaz nem próbáltam összehasonlítani egy számmal nagyobbal, de az átlépési magassága tökéletes volt, nem nyomta az ékszereket. Míg, a felső cső hosszát pont jónak éreztem. Nagyszerű bicikli. Könnyű, bár ezzel gondolom nem mondtam semmit. Meglepő, de egyszerre éreztem merevebbnek, mint a Gepidám és mégis olyan kis finom rezgésekkel nyugtázta, hogy le fel ugrattam a sportpálya salakos és füves oldal közötti peremen. Az egész olyan kényelmes volt, a rövid fejcsővel együtt. Igaz, csak felső fogást alkalmaztam, mert a váltót is próbáltam. Meg az hagyományos egyenes részt fogtam még, ami merőleges a vázra. Szóval, nagyszerű volt. Csak ennyit nem adhatok egy bicikliért. Kipróbáltam még egy KTM eBike-ot. Kellemes volt. Belegondolva, hogy a végén toltuk a biciklit néhány száz méteren, amíg feljutottunk a Mátyás Király úthoz (vagy valami hasonló), útban a Normafához, Csillebércre. Ott akár jó is lehetett volna. Biztos vagyok benne, hogy néhány embernek ez kifejezetten jó lenne, és támogatom is. De ha megkérdeznék melyik biciklire adok ki 600 ezer forintot? Hát nem lenne kétség, hogy a CX! Hát mi másért biciklizek? Inkább tolom vagy viszem a vállamon. Egyébként a rendszer nagyon szépen, finoman segít be. Egyetlen hátránya, hogy a viszonylag nehéz (egyáltalán nem annyira) biciklit meg is kell indítani és akkor erősen kell taposni, mert kis fordulathoz csak kis segítség jár. Emellett még, ha a pedálozást abbahagyja valaki akkor gyorsabban lassul mint egy hagyományos kerékpár. Persze lehet, hogy ez csak illúzió.

Elküldve: 2014.09.25. 19:16 Zeke 

  • Zeke avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 113

én több mint valószínű , hogy fent leszek. ha valaki kipróbálná a Cinellit annak is adott a lehetőség , keressen meg aztán viheti egy kört :D

Elküldve: 2014.09.25. 18:48 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Elküldve: 2014.09.25. 18:47 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683
 
Új válasz:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!