Gepida Sirmiumra rakható-e gyorsabb hajtás és vékonyabb gumi?

Linkelt termék: Gepida Sirmium
1-50 (57 válasz)

Elküldve: 2012.07.04. 22:51 dubai2233 

  • dubai2233 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 9
Témaindító kérdés:

Olyan kérdésem van, hogy megoldható-e gepida sirmium 2011 kerékpárnál, hogy megváltoztatni a hajtást. 24 sebességes a kerékpár. Amikor 24. sebességben megyek, olyan gyorsan tekerem, hogy simán elférne még 1-2 sebesség. Arra gondoltam, hogy hátha lehet egy olyat csinálni, hogy egy nagyobb fogaskoszorúra kicserélni az eredetit, és így végsebességre sokkal gyorsabban tudnák menni. Nagyon kezdő vagyok a témában, így nem tudom, hogy ez megoldható-e egyáltalán, meg ha igen akkor milyenre kellene lecserélnem a gyárit. A kerékpár specifikációjában a kazetta adatainál ezek szerepelnek: SHIMANO HG-30 11-34. Ezt milynre kellen lecserélnem, hogy nagyobb fogaskerekek legyenek? Meg lenne még egy kérdésem. A gyári gumikat (26X2.1), lecseréléném vékonyabbra (26x1,75). A gyári belsö gumi mehet az új külsőhöz, vagy abbol is kell vékonyabbat venne?

Elküldve: 2012.10.06. 10:30 perelli 

  • perelli avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 619

@mirage:

Most legelőször megvárom a srác jelentkezését a racsnissal.

Nekem 3x7-es váltóm van. Nem igazán vágom még a kompatibilitást, de gondolom, ezt hajtáscserére írtad, vagy nem? Azt, tuti, csak tavasszal.

Elküldve: 2012.10.06. 10:17 mirage 

  • mirage avatar
  • virsli gumis/oútis
  • hozzászólások: 164

@perelli: hátha tudok segiteni van egy vadiuj felesleges joytech 8sebis iparicsapis kazettás gyorszárashátsóagyam ami egyetlen szépséghibája hogy 32lyukas, amivel én sajna nem tudok mit kezdeni...:( Nagykerből hoztam 36lyukasat kértem, az a f@sz meg 32est adott, de én is f@sz voltam, mert nem néztem meg ott helyben...:(

Elküldve: 2012.10.06. 08:17 perelli 

  • perelli avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat