@azaki71: Figyelj!
Úgy sem tudom elrejteni ezért inkább elomondom és a későbbiekben sem igyekszem majd háttérbe szorítani, hogy ezekkel a vackokkal szemben nem kicsi ellenszenvet érzek, mert farnkón utálom őket!
Legalábbis abban a formában, ahogy ma az elénk van rakva!
Az ebringást te már nem látod, amikor az tovább megy még 30-40 esetleg 60km-t és utána megdöglik egy (KONEKTORÉRT), amit ha szerencséje van jobb esetben találni fog majd, de neki addig a pontig ötször olyan energiába kerül eljutni, mint mondjuk visszafele neked.
A másik, szeretném óvatosan megkérdezni, ma elsősorban kiknek készül ez a masina, mert szerintem ma még ez sincs tisztázva, pedig szerintem ez nem igazán egy bonyolult kérdés, főként ha valami ekkora környezeti szennyezés mellett készül, mégis olyan pont a propagandája, mintha ellenkező hatásmechanizmus érvényesülne.(?)
Szerintem elsősorban nem a rászoruló(k)nak, de akkor meg minek van hozzá állami támogatás, ha eleve nem az indokolatlan megvásároltatás a valódi cél, akkor miért nincs még ma sem igazi célközönség hozzá?
Szabadjon megjegyeznem, hogy e motor e roller meg egy csomó e vacak, ami ugyanannyi ideje kapható a piacon, nagyobb számú eladást tud magénak mint az ebike!
Ja drága, akkor oké, na de ha az elterjedése az elsődleges cél miért nem kapni olcsóbban?
Van itt mégvalami, megnézte már valaki, hogy 1 ilyen masina mennyire gazdaságos, az igazság az, hogy amennyiben tényleg utána számolsz, sem a hatásfoka, sem pedig a hosszabb távú üzemeltetése nem gazdaságos, plusz miután már nem tudod használni semmire azután kezd majd csak igazán környezetszennyező lenni, de ez valahogy eddig senkit nem éerdekel, mert annyira igyekeznek gyorsan minél többet eladni belőle, pedig rég meg kéne legyen az infrastruktúra erre, azoknak akik gyártják őket..
Tudja valaki azt, hogy egy akksi mennyi idő és km- után kotlik meg és mennyi hozzá az új? Megéri venni rá újat vagy dobjuk el, mert akkor bravó ma a világnak pont egy rakat elhasznált ebike-ra van szüksége!
Apropó a tudatos vásárlónak elmondják ma mielőt ezt a sz_rt megvetetik vele, hogy mi lesz majd a motyó sorsa ha már nem fogja tudni mire használni az egészet, vagy feladja a merőbben nem gazdaságos további használat iránti igényét??
Ahol vette ott visszaváltják neki, mennyiért egyáltalán átveszik e tőle, kap e beszámítást vagy ilyesmi, öröegem olyan áron kínálják ezeket a sz_rokat ma, hogy ezekre a kérdésekre ma egy gazdasági szereplőnek már kész válaszai kellene, hogy legyenek!!!!
Aztán, megkérdezné azt valaki, mitől hatkéony ez a vacak, amikor egy hagyományosan működő bringának nincs határa, mert a világot körbetekered vele, fele annyi ráfordítás mellett, mint amit ezek a vackok igényelnek..
Azt tudja e valaki, hogy miért van 25km-re laszabályozva az egyik fajta és miért nincs mondjuk a másik, ami tudja még a 60-at is és egyebek, szóval bocsi nekem kérdéseim azok nagyon is lennének, de vagy tudom az előrecsomagolt választ vagy nincsenek igazi válaszok ma még onnantól, hogy te ma valamit megvettél, aztán kenheted ahova akarod és szerintem ez utóbbi az előbbi érzésnél sokkal rosszabb..
Szóval én nem mondom félreértés ne essék, hogy úgy ahogy van sz*r az egész, de olyannyira nincs ma még letisztulva ez az egész, hogy bőven nem kell ma senkinek sem aggódnia azért, hogy ez a dolog később a kelleténél is jobban elterjed..
Az, hogy ma elektromosodik minden mert ez most valakiknek marha jó üzlet, még nem jelenti azt, hogy minden túl is éli később a saját neki szánt idejét..
Abban is biztos vagyok ma, hogy az ebike ha marha gyorsan nem raknak a dolog köré rendet, nem fogja túlélni a hagyományos bringát, sem annak történelmét, sem a hatékonyságát! Ettől ne félj szerintem..
Igen minden elektromosodik, de amíg a vízforralónak nemcsak én örülök, addig azt is tudom, hogy az ebike a büdös életben nem fog a világon ugyanilyen népszerűségnek örvendeni és ebben még akkor is ilyen biztos vagyok ha tévedek.. '_'
Aztán azt se felejtsük el, hogy addig a szárnypróbálgatásig ezen az egészen, míg kevesek meggazdagodnak majd, addig igen sokak ezzel a dologgal hosszútávon mindenféle tekintetben többet veszítenek jelenleg, mint amennyit nyernek, az persze egy egész másfajta megtapasztalás lesz majd, főként az az idő és pénz nem lesz majd elhanyagolható amíg erre az ebike tulajok rájönnek..
Mindenkinek pedig majd nem kell ilyet vennie ahhoz, hogy tudja amúgy, hogy marha tré a dolog, aki pedig addig már megvette, nyilván nem azzal fog téged fogadni, hogy bakker mennyire megánta már, mert aki hosszútávon gondolkodik egy ilyenben, még az sem biztos, hogy mérlegelte ennek a dolognak a hátulütőit előre, illetve ha már megvan neki, nem fog magáról kiállítani neked egy olyan bizót, hogy mekkora lúzer volt, de ha már ezt neked mégis megtette, legalább őszinte volt veled, amit te azért majd értékelj.. :-)