@Sályi Ferenc: na igen, az engem is.
A váltókarokat, fékkarokat szoktam felrakni először a gépre. Általában közvetlenül a markolathoz illeszkednek, de van amikor ez nem elég.
Lemérem a markolatot, aztán kb. belövöm karokat, majd megnézem h. ergonómiailag megfelelnek-e.
HA igen, akkor a megfelelő oldalon beállítom véglegesen, majd a kormány végétől lemérem és ehhez illesztem másik oldalt.
A szöget úgy szoktam beállítani, h. a nyereg mögé állok, és egyre lehajolva addig nézegetem a jól beállított (dölésileg) kar egyik tetőpontját, amíg el nem tűnik a kormány mögött.
Ez a pont alapján állítom be a másik oldalon is.
A kormányszár párhuzamosságát amúgy azért sem tudom szerintem tökéletesen beállítani, mert ott van rögtön a Flight Deck km-óra és bezavar.
Mindenesetre annyit tudok, hogy szemből, első kereket közrefogva nem lehet a kormányszárat tökéletesen beállítani.
Valahogy ezt is a nyereg mögött állva szoktam ellenőrizni, h. nyereg-felsőcső-kormányszár-első kerék egy vonalba esik-e.
Még lehetne távolságméréssel mondjuk nyeregcsőtől... De az tökölős.
Amúgy nálam is úgy van, hogy tekerés közben látom, hogy rosszul van, nem a megszokott.
Ilyenkor van amikor annyira felidegel, hogy ott szerelem a terepen.