Pezsgés a Gravel biciklik piacán - Mit gondoltok róla?

1-50 (476 hozzászólás)

Elküldve: 2015.10.02. 10:27 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683
Témaindító hozzászólás:

Úgy tűnik erre is kezd ráharapni a piac. Szerintem jó irány. Jó páran csak egy sportosabb, de még elviselhetően kényelmes és univerzálisabban használható országúti kerékpárra vágynak és nem feltétlen akarnak indulni egy versenyen, vagy ha mégis, akkor csak ilyen "könnyed" tömegrendezvényeken. A nálunk helyi képviselővel rendelkező márkák közűl a következők jelentettek be Gravel bike-ot a 2016-os palettájukon. Ridley: https://www.ridley-bikes.com/hu/en/bikes/allroad/x-trail Superior: http://issuu.com/bttlobo/docs/superior_2016.compressed (81. oldal, alu változat) Corratec: http://www.corratec.com/node/3425

Hogy a Cannondale Slate kerékpárjáról ne is beszéljek, mert az már a határokat feszegeti. Valószínűleg a Rock Machine is csatlakozik a cégtestvéréhez és náluk is lesz ilyen kerékpár és számtalan olyan kerékpár gyár van még amelyeket itthon csak csomagküldő szolgáltatásokon keresztül lehet megrendelni. Természetesen többen meg már régebben elindultak ezen az úton. Pl. Trek CrossRip (amit nelunk cyclocross-jént, de amerikában gravel-ként árulnak), Specialized Diverge. Csak nekem tetszik ez a kategória a 30-35 mm széles gumi fogadására alkalmas vázhelyekkel?

Elküldve: 2020.07.27. 11:30 dtailleur 

  • dtailleur avatar
  • hozzászólások: 2

Az való igaz, hogy olyan út kevés van, ahol tényleg ideális lenne, cserébe nem ideálisan ugyan, de működik nagyjából mindenhol. Persze, el kell fogadni, hogy országúton nincs sok értelme nekiállni versenyezni a 7 kilós karbongépekkel, keményebb terepen meg az xc-sekkel. Ha az ember csak egy komolyabb gépet szeretne / tud tartani, és nincs elkötelezve egyik szakág mellett sem, akkor a gravel jó választás lehet hobbikerékpárnak, divattól függetlenül. Egy bevált crosstrekkinget szerintem sem lenne értelme lecserélni, csak azért mert most épp visszajöttek divatba.

Elküldve: 2020.07.17. 16:27 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 518

@azaki71: Attól függ, hogy hol laksz! :) A hazai úthálózatra szerintem nem sok értelme van, ugyanis itthon nincs túl sok helyen olyan út, ahova ideális lenne. De mondjuk pl. USA-ban elég sok ilyen van. Egyébként meg nyilván üzlet ez is. Ennyi. Ha nem tudod, hogy kell-e neked, akkor valószínűleg nem. De itt jön be a marketing, hogy megpróbálják elhitetni veled, hogy márpedig szükséged van rá... :) Ha meg már megvetted, akkor nyilván azzal is lehet bicajozni.

Elküldve: 2020.07.17. 13:08 azaki71 

  • azaki71 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 126

Én még mindig nem tudom hova pozicionálni a Gravel kerékpárt, annak ellenére, hogy a youtube tele van külföldi Graveles videókkal, amiből az jön le, hogy nagyon népszerű lett.

Eddig azt gondoltam, hogy vegyes utakra, azaz aszfaltos / normál erdei vagy sima föld utakra egy Cross trekking kerékpár a jó választás, de most, mintha a Gravel-t használnák ugyanerre a célra.

Sajnos nincs lehetőségem kipróbálni egy gravelt, hogy pld rázósabb utakon mennyire érezné meg a csuklom , a kezem a teleszkóp hiányát. (80évek merev, teleszkóp nélküli acél vázas montinain megérezte).

Azután ott van az átételezés is, mert nem egy erdei út, vagy dombos föld, vagy szőlőhegyi út van olyan meredekséggel, ahová a 22 / 28, vagy a 22 / 32 áttétel is ép hogy elegendő, így nem tudom, hogy a Gravel áttételeivel az ilyen utak mennyiben teljesíthetők.

Ugyanakkor a terep, vagy erdei részekhez való eljutás aszfalton történik, ezért az aszfaltos szakasz aránya 30-40% és a fennmaradó 70 -60% része föld út, erdei út...stb.

Vagy csak egyszerű divat lenne? Hogy kellet agyártóknak még egy kerékpár típust "kitalálni", hogy növeljek a gyártás és értékesítési lehetőségeiket?

Több útvonalon kellene kipróbálni a Gravelt, ahhoz, hogy jobb képet kapjak róla, hogy mire is való.

Elküldve: 2018.03.12. 10:58 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

Sziasztok! Itt eléggé elhaltunk, de Facebookon van már újonnan indult Gravel és Bikepacking csoport is, utóbbiban szuper Torino-Nizza rally beszámolóval! https://www.facebook.com/groups/1873728076252093/ https://www.facebook.com/groups/358055337935505/

Elküldve: 2018.01.19. 13:23 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Egy másik jó ár/érték arányú cyclocross Magyar forgalmazótól. Dema Scud 5.0 LTD. 220 000 Ft, de csak egy méret van 55-s, amit viszont 175 és 182 cm magasság között ajánlja a gyártó, tehát átlagos magasságra pont jó. http://webshop.bringacity.hu/spl/478365/Cyklocross Gravelnek egy hajszálra sportos, de egy cseh teszten 4-est adtak az 5-ből kényelemre, ami jónak számít az értékelés szerint.

Elküldve: 2017.09.17. 11:57 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@aradebil: A legutóbbi cx világbajnokság női elit versenyén(Bieles,LUX)rajttól számítva 52mp-t bírt ki a Favorit váz,egy kicsúszás után kettétört a villa/váz....Hajrá Favorit. A Laufot meg sosem fogom tudni elfogadni,nekem szörnyen néz ki.

Elküldve: 2017.09.15. 11:44 hefi 

  • hefi avatar
  • sima XC-s
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 893

Elküldve: 2017.09.13. 10:29 aradebil 

Elküldve: 2017.08.29. 15:47 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: A cyclocross az nem gravel.

Elküldve: 2017.08.22. 15:30 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@OKdoki: Megtaláltam a biciklit egy Bikemag Corratec bemutató irásba, de sajnos nincs róla sok szó, csak lényegébe egy képen a hátsó bicikli az, ahol a Cyclocrossról beszélnek. Ja, a fékek márkája zzyzx. Házi beszállító, de valami poén lehet a név, mert ez egy kisértet város Kaliforniában. http://bikemag.hu/tech/eurobike-2011-a-corratec-ujdonsagai

Elküldve: 2017.08.22. 12:56 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Elküldve: 2017.08.22. 12:56 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Ennek lehet a canti fékes változata. Ha jól látom, már nincs a Corratec honlapon.

Elküldve: 2017.08.22. 12:52 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Találkoztam egy jó ajánlattal itt Budapesten. Corratec alu Cyclocross canti fékkel (nem néztem a márkáját, de az sem tűnik rossznak) Ultegra szérián kívüli hajtással, DT Swiss R520 kerékszettel, 250 ezer. Tesztbicikli, ha jól látom, de kitünő állapotban van. Szép a bandázs is. Most vettem levegős trekking villát a Gepidámba. Mondjuk az nagyon jutányos vétel volt Németországból, de pont azért, mert egyelőre elhalasztottam egy ujabb kerékpár megvételét. Ha nem így lenne, ezért a Corratecért lehet, hogy elcsábulnák. (Plusz, még némi alku is benne lehet)

Elküldve: 2017.08.16. 09:56 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@freeride69x: Ó, jaj! Látod, én nem ismertem. Ráadásúl, a névnek jelentése van, gondoltam azért is adták neki ezt a nevet.

Elküldve: 2017.08.15. 20:13 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: Ez most szíven ütött. Joe Breeze az egyike azoknak mountainbike úttörőknek akik megálmodták és létrehozták a hegyikerékpárt. https://mmbhof.org/joe-breeze/ A Breezer az egyik legrégebbi hegyi -és kaland kerékpár márka, igazi kultikus csemege.

Elküldve: 2017.08.12. 11:29 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@freeride69x: A Marinok mindig is tetszettek. És nem is "drágák" ott amerikában. Múltkor akadtam rá a Breezer márkára egy amerika webshopban, sajnos Európába nem szállítanak, merthogy az is jó ár/érték arányú modelleket gyárt. http://www.breezerbikes.com/bikes/adventure

Elküldve: 2017.08.12. 11:24 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@freeride69x: Még evvel a Boreas-szal is milyet megy ez a pali! Pedig ebbe csak olyan 33-35 széles gumi lehet. https://m.youtube.com/watch?v=rwHxLsQ1ZUc

Elküldve: 2017.08.12. 09:47 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

Romet Nyk 2018. A lengyelek megint odadurrantottak rendesen. Igaz 700-800e ft körüli áron lesz állítólag elérhető.

Elküldve: 2017.08.03. 18:27 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

Nézzétek ezeket a gravel bringákat a kult márkától: Marin! http://granfondo-cycling.com/first-look-marin-bikes-2018/

Elküldve: 2017.08.01. 15:45 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@mito: Ez el is kerülte a figyelmem. Jó, hogy megtaláltad! Tovább kerestem a találatodból és ilyet (is) találtam: http://velobase.com/CatalogScans/Tange_1988.pdf Komoly cégnek tűnik aki ezt gyártja, már csak azért is mert japán (legalább is 1988-ban). Mondjuk a prospektus már részletességében túlzás, ehhez már szakmai érdeklődési szint vagy elvakultság szükségeltetik, de a jó hírnek kedvez. :) Ha 531-520 között van, az nem tűnik rossznak! Biztosan egy olcsóbb váz, talán nem lesz több plusz 100 Fontnál egy-egy adott felszereltségű Plug aluhoz képest. Na de milyen lesz viselkedésre? Na, erről lövésem nincs. Talán azt feltételezhetjük, hogy ez egy nehezebb váz, hiszen kevésbé húzott, mint a nagyobb sorozatszámú darabok, de a Tange-n belül is vannak ilyen lépcsőfokok (5, 4, 3, 900, stb.).

Elküldve: 2017.08.01. 14:36 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

Akik megszólták a Ronin kábelkötegelős bowdeneit , vajon mit mondanának erre. Ok hogy előszéria , de legalább levághatták volna rendesen http://cdn.mos.bikeradar.imdserve.com/images/news/2017/07/14/2018-charge-plug-cooker-cleaver-11-_-1500031099493-8rmo7sm110fh-630-354.jpg

Elküldve: 2017.08.01. 14:28 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

@OKdoki: ezek szerint a Tange Champion 2 valahol az 531 alatt van : " The Champion line, or more simply just Tange, starts at #1 and goes down the pecking order to #5. Tange #1 is double-butted, and has similar weight and post-brazing characteristics of regular butted Reynolds 531 (aka 531c)."

Elküldve: 2017.08.01. 12:35 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@aradebil: Nagyon ígéretes ez az acél Charge! Valószínüleg egy picit drágább lesz, mint az alu, de reméljük csak alig. Vajon az már csak hókuszpókusz, hogy milyen Reynolds csövekből épül fel? Pl., a Jamis 520-531-631 számozású csövekből építkezik. Mondjuk az 520-as szinte annyira olcsó, mint az alu vázasok. http://www.jamisbikes.com/usa/renegadeseries.html Vagy mondjuk a Kona 853-as (sőt volt 9XX is) Reynolds, ami drága: http://www.konaworld.com/roadhouse.cfm

Elküldve: 2017.08.01. 07:54 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

@aradebil: érdekes. Amugy végre élőben láttam egy Author Ronint, és igencsak tetszett.A következő bringám "vasból " lesz

Elküldve: 2017.07.31. 13:21 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

Elküldve: 2017.07.29. 16:35 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

@mito: amíg nem ismerjük a pontos vázanyagot addig sötétben tapogatózunk. Csepelről annyit tudni hogy az is egy kétszerhúzott Cromo váz lesz. Lehet hogy a kisebb példányszám miatt lesz ennyire drága. Tudomásom szerint a Cr-Mo Woodlands is ázsiai, tehát itthoni drágább munkaerővel nem lehet magyarázni. Utóbbiban remélem tévedek.

Elküldve: 2017.07.28. 10:10 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

@aradebil: magyarázzátok meg nekem, nem hozzáértőnek, mi indokolja(leszámitva a nosztalgiafaktort, a patriotizmust stb) a majd kétszeres árat pl ehhez képest: http://www.planetx.co.uk/i/q/FRPXKBD2/planet-x-kaffenback-2-frameset Jobb az anyag? Nem értek hozzá, tényleg kíváncsi vagyok

Elküldve: 2017.07.27. 12:31 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@aradebil: Nagxon érdekesen néz ki ez a Merida, főleg a fejcső szög és a nyeregcső szög egymáshoz képesti eltérése. Azaz montis. Ebből akár valami nagyon kényelmes dolog is kisülhet.

Elküldve: 2017.07.27. 12:22 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

Elküldve: 2017.07.25. 11:07 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

Elküldve: 2017.07.25. 11:06 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

A Merida elég merészett lépett, megszünteti a komfort outi Ride szériát, és helyére kerül a Silex, ami komfort-outi adventure vonalon mozog, akár plusszos gumákkal is!

http://bikemag.hu/magazin/hirek/a-merida-bemutatja-a-jovo-evet https://bikeboard.at/Board/Merida-Neuheiten-2018-th234791

Elküldve: 2017.05.30. 13:47 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Dühöngök egy kicsit! Anyukám már két éve karácsonykor akart nekem adni 300 ezer forintot, hogy költsem olyan biciklire, amilyenre akarom. Mondtam neki, hogy ez nagyon rosszul venné ki magát, és engem is zavarna. Senki a családból nem kap ilyen értékes ajándékot. Se a felségem, se a lányaim. Mondtam, majd elköltjük máskor okosabban, de persze, a legjobb, ha magára költi. Elköltötte. Vett egy sírkövet apukámra a régi helyett. Odalépett hozzá egy "sírköves" a temetőben és katalógusból kiválaszthatta. 600 000 forintba került. Az összeg nagy részét akkor fizette, amikor felállították. Örült. Tejesen rendben! Aztán két hónap múlva csöngettek a rendőrök. Lopott a sírkő. Valóban gránit. Vörös. Csak egy sírköves forgalmazza ezt a fajtát Magyarországon, és Ő készítette a sírkövet, csak ellopták midőn kihelyezte néhány parcellával arrébb. Egyébként 450 000 volt az eredeti ára. Anyukám fizet most még bő 200 000 forintot és maradhat a sírkő. Nagyszerű! Tudom. Anyukám meggondolatlan. Igen, előfordul néha, bár szerencsére nagyon ritkán. A csaló sírkövest állítólag elkapta a rendőrség. Több ilyen eset szárad a lelkén. Pénzt innen visszakapni szinte lehetetlen. Közben (valószínűleg szándékosan behatás eredményeként) megrepedt a vízszintes takarókő. Hát ez van! Bocs nem kifejezetten biciklis téma, de épp egy jó bicikli ára van benne.

Elküldve: 2017.05.19. 20:19 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@aradebil: Hú, ez tényleg gravel. Gyönyörű táj. Hosszúnak tünnek ezek a múrvás szakaszok.

Elküldve: 2017.05.19. 17:39 aradebil 

Elküldve: 2017.05.11. 10:37 aradebil 

Elküldve: 2017.04.29. 12:36 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

akcijós a London Road és a Full Monty vázszett csapágyakkal, nyeregcsővel, stb-vel

http://www.planetx.co.uk/i/q/ZX302FULLM/planet-x-the-full-monty-alloy-gravel-frame,-carbon-fork--and-fittings-bundle

Elküldve: 2017.04.24. 13:10 zolszi 

  • zolszi avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 16

Sziasztok

Nem tudjátok, hogy a wiggle.com-ról történt rendelés esetén,hogyan történik a visszaküldés? Rendeltem egy Catlike sisakot, de nagy lett az L-es méret (58-62 cm). Ha túl sokba kerül cserélni akkor nem éri meg visszaküldeni. Hátha valakinek már van tapasztalata ezen a téren.

Elküldve: 2017.04.20. 16:49 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@Laccerx: Jogos! Igen, próbáltam egy RockMachine MTB-n. Kevés az átfogás. Még pont elég volt azon az emelkedőn ahol mentem, de már nem volt lejjebb sebesség, ráadásul hosszú aszfaltos szakasz sem volt, így megtekerni sem tudtam, a lejtőn meg repesztettem, de a sok kanyar, vízmosás miatt csak kb. harmincig, odáig még volt sebesség fokozat. Ezen lehet ugyan változtatni, ha kisebb első tányért raksz fel, de akkor meg fölül fogy el. Ennek ellenére átlagos budapesti használatnál elég lesz. Csak kerülni kell Budán néhány utcát, vagy meg kell erősödnöm. :)

Elküldve: 2017.04.20. 15:02 Laccerx 

  • Laccerx avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • MBBK csapat
  • MBBK csapat
  • hozzászólások: 3

@OKdoki: Az 1x11-től valamiért idegenkedem. Próbáltatok már ilyen rendszert? Mik a tapasztalatok hosszabb távon? (Én a tartós és üzembiztos működés híve vagyok a grammokkal és divatokkal szemben, de ez nyilván egy szubjektív szempont.)

Elküldve: 2017.04.20. 14:59 Laccerx 

  • Laccerx avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • MBBK csapat
  • MBBK csapat
  • hozzászólások: 3

@OKdoki: Köszi a bikemag-os cikk linkjét!

Elküldve: 2017.04.07. 14:51 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: Igen,ez talán még szebb!

Elküldve: 2017.04.07. 13:17 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Amire én nagyon vágynék az ez: http://www.planetx.co.uk/i/q/CBPXFMAPEX1/planet-x-full-monty-sram-apex-1-hydraulic-disc-gravel-bike És rendszeres az akció 990 Euró körüli árat eredményezve.

Elküldve: 2017.04.07. 13:11 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Elküldve: 2017.04.07. 13:05 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@Laccerx: A Rose-nál én szeretek nézelődni, de mindég meg kell állapítanom, hogy abszolút értelemben drágák, még akkor is, ha közkeletü vélemény, hogy ár/érték arányban kiemelkedő bicajok. Mi ezzel az utobbival a baj az én nézőpontomból? Mivel nem akarok versenyezni, vagy ha mégis, akkor nem esnék kétségbe, hogy nem elől végzek. Ha viszont innen nézem, akkor kevésbé számít, hogy ezek a gépek nem is olyan drágág a 105-ös vagy Ultegra, stb., szettekkel. Ami érték, hogy ezekből elsősorban hidraulikus fékkel szerelt darabokat szerelnek fel. Működésük nem fog okot adni a panaszra, és még van némi variációs lehetőség. Csak sajnos nem mindég azoknál az alkatrészeknél ahol én magamra szabnám. A gravel és cyclocross alu biciklijeik is mind ilyen vázra épülnek. És akkor itt meg is érkeztünk a problémához. Hangsúlyozom, az én elvárásom szerint. A váz inkább verseny specifikus. Ez teljesen jó lehet mindenes biciklinek is, hiszen a felső cső egy picit rövidebb, így sokfajta talajon, sok stílusban megállhatja a helyét, egy olyan valakinél, aki az adott magaságához átlagos, vagy egy kicsit afeletti belső lábhosszal rendelkezik. Én azonban 179 cm magasságomhoz 81 cm belső lábhosszal fendelkezem, szemben az ebben a méretben (54-es) általános 85 centivel. Nekem ez nem lesz jó. Ezért szeretem a slopping vázakat. Másrészt, többre értékelném ha a hajtómű variációk közé nem csak két-három 50-34-es Shimano termék férne be, hanem az FSA 48-32-es és 46-30-as variáció is. Főleg a gravel változat esetén. Összeségében, azért ez egy kívánatos bicikli, de 400 ezerért már van egynéhány vetélytársa a webshop-os akciók terén.

Elküldve: 2017.04.07. 12:59 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@Laccerx: Nagggyon jó!

Elküldve: 2017.04.07. 09:59 Laccerx 

  • Laccerx avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • MBBK csapat
  • MBBK csapat
  • hozzászólások: 3

Elküldve: 2017.04.06. 13:27 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: Igen és az Authort elnézve nem is vérbeli gravel bringa a kisebb sárférőhely/ szűk külső mérettartomány miatt.

Elküldve: 2017.04.06. 11:43 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@freeride69x: Igen, már olvastam. Egy igen jó gépnek tűnik. Az ára nem versenyezhet egy honlapról rendelt (mondjuk Planet X-vel) géppel, de azért elég jó. Kíváncsi vagyok, hogy várható-e még az elkövetkező két évben némi érzékelhető Font gyengülés. Persze nem akarnék nekik rosszat, de ez konkréten jó lenne néhány magyar vásárlónak, még annak a néhány angol boltnak. :)

Elküldve: 2017.04.06. 10:36 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140
Új hozzászólás:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!