Pezsgés a Gravel biciklik piacán - Mit gondoltok róla?

51-100 (555 hozzászólás)

Elküldve: 2023.05.21. 17:35 azaki71 

  • azaki71 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 679

@rcs2003: Beszélgetünk ezekről, igen. Tudod, ahány kerékpáros, annyi vélemény :-) Mind mások vagyunk, mindenkinek más a jó, vagy a jobb, ha mindenkire hallgatnék akkor nem ülnék kerékpárra. Szerinted a 26er mennyiszer lett upgradelve, amire olyan lett, amilyen most? Pedig azt magam építettem, de ott is más volt az elképzelés és más a gyakorlat. Nincs olyan, hogy egy gyári kerékpár elsőre jó legyen, én nem hiszek benne. Miért kerülte el a figyelmedet az, amit én írtam, hogy ezt a kerékpárt aszfaltos utakra akarom optimalizálni, kezdetektől fogva ez a cél, de nem országúti kerékpárt akarok belőle faragni, csak egy átmenetet. A sebesség, az egy dolog, hogy nem vagyok vele gyorsabb, de hogy lassabb, na az itt a problémám.

Elküldve: 2023.05.21. 17:05 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 306

@azaki71: bikefitting fontos. Kísérletezz vele, vsgy fizess be profihoz.

Elküldve: 2023.05.21. 16:52 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 878

@azaki71: a valóságot nem érdekli a számmisztika meg a bar-ok méregetése, a valóság csak úgy megtörténik. Ezért írtam korábban hogy a teljesítmény kb 99%-a a bringás és csak 1% bringa... nem tudom mi kellene még ahhoz hogy végre megértsd vagy átlásd a dolog fizikáját és a saját fiziológiád. Valószínű hogy nem tudod befogadni valamiért.

"...És mert azt szeretném, hogy aszfalton jobban gördüljön, ..." - ez a gondolatmenet az első szótól az utolsóig hülyeség. Úgy látom azért így hogy jó ideje olvasgatom amiket közzéteszel, te sokkalta inkább szeretsz a saját károdból tanulni minthogy bárkire hallgatnál előtte :) kell is az egészséges szkepticizmus, nem arról van szó. Csak hát na. Most lett egy gravelod és rögtön azon agyalsz hogyan tudnál belőle koskormányos trekkinget csinálni mert nem jött a varázslat amit elképzeltél annak ellenére hogy mindent leírtunk mindennel kapcsolatban hogy mire számíthatsz és mire nem, nem is egyszer tettük ezt, szinte havonta végigrágtunk mindent, de valahogy nem hitted el. Ennek az égvilágon semmi értelme. :)

Elküldve: 2023.05.21. 16:20 azaki71 

  • azaki71 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 679

Rendesek vagytok, köszönöm mindenkinek az építő jellegű hozzászólást.

A két tekerés során 4bar guminyomással tekertem, 2bar-on nyilván komfortosabb lehet, de pont az lett volna "részben" a cél, hogy aszfalton kicsit tempósabban tudjak vele haladni. A tenyerem most is elfáradt és nem írtam, de géles kesztyűim vannak.

Mind a tegnapi, mind a mai utamon lassabb voltam, mint amilyen átlagokat tekerek ezeken az útvonalakon a 26MTB-vel és totál nem értem, hogy miért. Ennyire rosszul gördülnének a WTB riddler külsők még 4bar-on is? Pedig nagyobb a kerék, merevebb a váz, könnyebb a kerékpár is ...stb.

A második út után felmerült bennem az elasztomeres vagy rugós stucni is mint opció, de ez még nem eldöntött. És mert azt szeretném, hogy aszfalton jobban gördüljön, egy 35 - 622, vagy 37 - 22 külső felrakásán gondolkodom. (amivel még jobban fog szétrázni) :-) Az átételt egyenlőre hagyom ahogy gyárilag szerelve van, még kellenek vele tapasztalatok, de nagy emelkedőkön lehet, hogy kevés lesz.

Elküldve: 2023.05.21. 15:56 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 306

@Makky: mivel microshift a hátsó váltó, gond nélkül fel lehet rakni a fékváltókart. Sramanóval ellentétben durvábban vált, de a 11-46 áttétel remek hegyi kecskévé varázsolja.

Elküldve: 2023.05.21. 15:15 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 763

@azaki71: A divat dolgot úgy "általában" értettem az emberek 99%-ra. Nem konkrétan rád gondoltam! A kos kormány kevés embernek lesz kényelmesebb/jobb, mint egy egyenes kormány, mégis mindenki olyat akar, mert most az a divat, meg az a "gyorsabb". :) Ennyi. De mondom vannak kényelmesebb bandázsok. Aztán használj párnázott kesztyűt! De, ha egyik se segít, akkor rossz az üléspozíciód esetleg és túl nagy súly nehezedik a tenyeredre! Akkor azon kell állítani! Vagy közelebb, vagy/és magasabbra kell tenni a kormányt! Én elmegyek simán 7 órát is kesztyű nélkül egy "vaskormánnyal" is minden gond nélkül. Országúton persze! Nem terepen! :) Egyébként pedig általánosságban igaz, hogy az országútisok között sokkal több a sznob, mint a montisok között!

Elküldve: 2023.05.21. 13:59 bl4ckv0id 

  • bl4ckv0id avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 244

@rcs2003: Félig igaz. A legtöbb biciklis sznob. Akinek nem 29er, legalább Deore és tubeless van annak hulladék a biciklije. Outi téren meg gondolom legalább 105-ös szett, GP500 gumi meg tubeless dukál karbon vázzal. :)

Elküldve: 2023.05.21. 13:56 bl4ckv0id 

  • bl4ckv0id avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 244

@azaki71: Szard le mit mondanak az emberek. Nekem 26-os MTB-m van így hatványozottan nem divatos. Nekem felesleges lenne egy 29"-os, ezért építettem erre. Pedig az összes alkatrész új, a váz is szinte az volt. Tehát elvileg hülye vagyok, hogy miért nem 29-re építettem.

Gravel, outi tetszik, de nekem nem kell. A vázamba meg simán befér a 27,5-ös kerék, így lehet korszerűsíteni később. Városba nekem is jó lenne a gravel, de olyan áron mennek, hogy nekem nem érné meg. A rossz utak miatt meg nem jó opció az outi.

A gyengeségről meg annyit, hogy nem vagy gyenge. Attól függ ki mire használja a biciklit. Nekem pont az alsó 3-4 fokozat (11-12-14-16T) amit használok, mert városban inkább a gyorsaság ami nekem számít, így ezt szoktam meg. Az első tányér meg 36T. Ha terepeznék akkor meg nem kellene a 11-12-14 fog.

Elküldve: 2023.05.21. 13:09 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 878

@azaki71: aki 3-5 órás 80km-es dombvidéki erdős tekeréseket csinál hetente, az minden csak nem gyenge! Ha továbbra is hosszabb távon kényelmetlen marad a módosítások után, ne erőltesd a gravel bicaj használatát, sajnos le kell vonni a konklúziót. Az egészség sokkal többet ér. Az országútisok meg hülyék és sznobok, nem kell rájuk hallgatni! :D (ezt senki ne vegye komolyan)

Elküldve: 2023.05.21. 10:11 azaki71 

  • azaki71 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 679

@Makky: Sajog a kezem és főleg a tenyerem, de ahogy egy Országúti kerékpáros ismerősöm mondta, el vagyok kényelmesedve. Még a szivacs markolat is megfordult a fejemben, mint amilyenek "régen" a hajlított kormányos túra bringákon voltak.

Divat nem érdekel, megtetszett ez a bringa, ennyi. (van amikor az ember rá néz valamire és el csábul) :-) Évek óta nincs lehetőségem más kerékpárt kipróbálni, így várható volt, hogy eljön az a pillanat, amikor veszek egy másik bringát. 17év után ez a második kerékpárom és úgy ítélem meg, hogy egy jó alap, amit az igényeimre tudok szabni.

Más: Már megszoktam, hogy mindig hülyének néznek, évek óta megkapom, hogy: - Miért nem váltok 29er- MTB-re, - Miért nem Tubeless-t használok, - Miért nem veszek aszfaltra az MTB helyett Országúti kerékpárt, - Amikor 25 x 1.50es külsővel jártam az MTB-re szerelve, akkor azért hülyéztek le, pedig akkor nekem jó volt az úgy 3_éven át. - Amikor az mondom, hogy gyenge vagyok, azon hitetlenkednek, pedig én nem tudom a 32 x 11 fokozatott sem kitekerni. Lényegében az MTB-n az alsó 3 fogaskereket semmire nem használom. (Ezért is sok nekem ezen a Gravelen a 40T első lánckerék is, mert így nem tudom kihasználni a sort) ........stb,

(megj: most ezért is tiltottam minden kommentet a videóim alól, mert elegem lett a "megmondó emberekből") :-))

Elküldve: 2023.05.21. 06:35 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 763

@fpeter: "...Fene érti az embereket.": Ezt hívják divatnak! Semmi ésszerű logikus magyarázat nincsen mögötte! Pusztán a marketing és a "csorda szellem". :) Viszont ezek azok a dolgok, amik sose lesznek tartósak! Pont azért, mert van nála más, jobb megoldás is! (Csak az most éppen nem divatos.) :)

Elküldve: 2023.05.21. 06:33 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 763

@azaki71: Bandázs kérdéshez: nem tudom gyárilag milyen van rajta, de nagyon sokféle bandázs létezik. Egészen a "vascsőtől" a 3mm vastagig, ami már gyárilag "zselés". Sőt van olyan is, amihez adnak zselé betéteket az érzékenyebb helyekre és azt alá lehet tenni! De akár lehet duplán is tekerni, főleg ha nagy a tenyered, akkor a régit le se kell szedned. Szóval vannak lehetőségekazért bőven! :) A marketing pedig már kitalálta direkt a "gravel bandázst is"! Komolyan! :)

Elküldve: 2023.05.20. 23:42 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 306

Egyébként gondolkozom azon, hogy a belga monti kap egy koskormányt, meg egy fékváltókart és meghirdetem újra. Sajnos a monti manapság eladhatatlan. Pedig egyenes kormánnyal az igazi. Fene érti az embereket.

Elküldve: 2023.05.20. 22:25 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 878

@azaki71: háhá!

Elküldve: 2023.05.20. 20:55 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 306

@azaki71: a gravel különös allatfaj. Most nagyon népszerű.

Elküldve: 2023.05.20. 18:40 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 360

@azaki71: na csak megtört a jég és vettél egy gravelt?!?:)

Elküldve: 2023.05.20. 16:55 azaki71 

  • azaki71 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 679

Megvolt az első Gravle kerékpár útam egy Cube nuroad EX kerékpárral.

  • Aszfaltos utakon a Gravel nem gyorsabb és nem is kényelmesebb mint egy keskeny külsővel szerelt Hardtail.
  • Erdészeti utakon egyértelműen hátrányban van a Garvel. Amiért vettem a Gravelt: Elsősorban olyan napokra vettem a Gravelt, amikor az esőzések miatt dagonya van az erdőkben és az MTB kerékpáromat már nem akartam 70-80km aszfaltozásra használni, de az aszfaltos tekerés során meg akartam hagyni magamnak a lehetőséget arra, hogy ha van egy – egy rövidebb földes átkötő út, akkor át tudjak tekerni rajta. Konklúzió:
  • Az első (GRX600) 40T lánctányért kisebbre kell cserélnem 38T -re (vagy akár 36T-re is).
  • A 622 – 45 WTB Riddler külsőket cserélni kell 622 – 37es semi slick trekking külsőkre (meg van mire fogom, már csak az a kérdés, hogy a jelenlegieket eladjam, vagy elhasználjam).
  • A kormány bandázst valami úton módon kényelmesemmé kell tennem, semmi rugalmassága nincs, mintha egy vascsövet fognák. (erre ha van valakinek tippje, az ne tartsa magában)

Nem a Hardtail helyett, ha nem az mellé vettem. Ha pedig végképp nem jön be, akkor jövőre eladom, de erről egy út útán még korai dönteni

Elküldve: 2023.04.04. 17:16 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 306

@azaki71: 10 kiló alatti öszvér lesz. Nem maximalistáknak való, mert kvázi összetákolt, de egyedi.

Elküldve: 2023.04.04. 15:07 azaki71 

  • azaki71 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 679

@fpeter: Nekem igényeim vannak :-) Az 52 az nagyon kicsi.

Elküldve: 2023.04.03. 21:55 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 306

@azaki71: várd meg az enyémet, míg készen lesz. :D Bár az 52-es bicó lesz.

Elküldve: 2023.04.03. 20:30 azaki71 

  • azaki71 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 679

@rcs2003: Gondoltam mostanra összeszedték magukat :-)

Elküldve: 2023.04.03. 20:10 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 878

@azaki71: Mi ebben a meglepő? Nem tűnt fel hogy már több éve kritikus alkatrészhiány van a kerékpáriparban (is)? Annak is lehet örülni hogy egyáltalán tavaly volt még valami ami megmaradt idénre. Azzal nem is számolva hogy minden legalább másfélszer annyiba kerül mint egy éve mert a pénzünk szart sem ér. Hiába emeltek a fizun, elviszi a faszba a drágulás, sőt még kevesebbre is futja mint egy éve.

Elküldve: 2023.04.03. 19:19 azaki71 

  • azaki71 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 679

@rcs2003: Másrészt nem az a lényeg, hogy veszek-e vagy sem, ha nem az hogy Áprilisban, Húsvétkor ennyire nincsenek kerékpárok. A Húsvét és a ballagás közötti időszak szokót a legforgalmasabb lenni. Most meg a tavalyi maradék a kínálat.

Elküldve: 2023.04.03. 19:06 azaki71 

  • azaki71 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 679

@rcs2003: Néztem használtakat, de nagyon keveset találtam olyant amelyikkel elégedet lennék. Ami meg olyan az vagy nem az én méretem, vagy 300km kellene utazni ahhoz, hogy személyesen átnézzem. Látatlanba használtat nem vennék.

Elküldve: 2023.04.03. 19:00 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 878

@azaki71: vegyél használtan.

Elküldve: 2023.04.03. 17:57 azaki71 

  • azaki71 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 679

Az elmúlt egy hétben Gravel kerékpárokat nézegettem, már, már rászánva magamat, hogy veszek egyet. Megvannak a magam szempontjai, amikre itt most nem térek, de kb 5-6, az elvárásaimnak megfelelő típust találtam. De, lényegében egyiket sem lehet, kapni.

Rengeteg külföldi és hazai boltot, weboldalt megkeresettem, de egy nagy nulla az elérhető kerékpárok listája. Itt a húsvét, a tavasz és nincsenek kerékpárok, minden csak előrendelhető bizonytalan beérkezéssel, vagy van, de csak egy méretben. Máskor, áprilisra minden üzlet, webshop roskadozott az eladandó kerékpárokból. Hmm.....

Mindegy, ezt jelnek veszem az élettől, ha ennyire nincs az, azt jelenti, hogy akkor most ne vegyek :-)

Elküldve: 2021.08.24. 07:15 Zoltán-san 

  • Zoltán-san avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 126

@azaki71: Szia!

Erősebb is lettem, mivel montival is jobban teljesítek, mint eddig, de ehhez kellett a gravel gyorsasága is. 80 kg vagyok, úgyhogy szerintem nőhetett az izomtömegem is.

Elküldve: 2021.08.23. 21:26 azaki71 

  • azaki71 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 679

Szerintem az alábbi egy jó videó a Gravel kerékpárról, egy olyan embertől aki anno versenyzett, még full merev vázas 80-as évek béli MTB kerékpárral is. https://www.youtube.com/watch?v=JBcnt0F4e0Y

Elküldve: 2021.08.23. 18:18 azaki71 

  • azaki71 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 679

@Zoltán-san: Lehet, erősebb lettél :-)

Elküldve: 2021.08.23. 18:02 Zoltán-san 

  • Zoltán-san avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 126

@OKdoki: Május vége óta van meg és használom az új gravelemet, melyen kényelmesen tudok tekerni úgy hogy kb. 15%-al nőtt az átlagom, de az idei Galya-tető mászás meglehetősen nagy meglepetést okozott azzal hogy Pásztóról a hegytetőig 2óra 7percig tartott az út amely a 7 évvel ezelőtti közel 3 órás montis eredményemhez viszonyítva igen jelentős különbség. Jóval hosszabb túrákat tudok úgy menni hogy nem az éjszaka közepén kerülök haza. Eddig úgy tűnik hogy a rosszabb utakat és a földutakat is jól tűri.

Elküldve: 2020.07.27. 11:30 dtailleur 

  • dtailleur avatar
  • hozzászólások: 5

Az való igaz, hogy olyan út kevés van, ahol tényleg ideális lenne, cserébe nem ideálisan ugyan, de működik nagyjából mindenhol. Persze, el kell fogadni, hogy országúton nincs sok értelme nekiállni versenyezni a 7 kilós karbongépekkel, keményebb terepen meg az xc-sekkel. Ha az ember csak egy komolyabb gépet szeretne / tud tartani, és nincs elkötelezve egyik szakág mellett sem, akkor a gravel jó választás lehet hobbikerékpárnak, divattól függetlenül. Egy bevált crosstrekkinget szerintem sem lenne értelme lecserélni, csak azért mert most épp visszajöttek divatba.

Elküldve: 2020.07.17. 16:27 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 763

@azaki71: Attól függ, hogy hol laksz! :) A hazai úthálózatra szerintem nem sok értelme van, ugyanis itthon nincs túl sok helyen olyan út, ahova ideális lenne. De mondjuk pl. USA-ban elég sok ilyen van. Egyébként meg nyilván üzlet ez is. Ennyi. Ha nem tudod, hogy kell-e neked, akkor valószínűleg nem. De itt jön be a marketing, hogy megpróbálják elhitetni veled, hogy márpedig szükséged van rá... :) Ha meg már megvetted, akkor nyilván azzal is lehet bicajozni.

Elküldve: 2020.07.17. 13:08 azaki71 

  • azaki71 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 679

Én még mindig nem tudom hova pozicionálni a Gravel kerékpárt, annak ellenére, hogy a youtube tele van külföldi Graveles videókkal, amiből az jön le, hogy nagyon népszerű lett.

Eddig azt gondoltam, hogy vegyes utakra, azaz aszfaltos / normál erdei vagy sima föld utakra egy Cross trekking kerékpár a jó választás, de most, mintha a Gravel-t használnák ugyanerre a célra.

Sajnos nincs lehetőségem kipróbálni egy gravelt, hogy pld rázósabb utakon mennyire érezné meg a csuklom , a kezem a teleszkóp hiányát. (80évek merev, teleszkóp nélküli acél vázas montinain megérezte).

Azután ott van az átételezés is, mert nem egy erdei út, vagy dombos föld, vagy szőlőhegyi út van olyan meredekséggel, ahová a 22 / 28, vagy a 22 / 32 áttétel is ép hogy elegendő, így nem tudom, hogy a Gravel áttételeivel az ilyen utak mennyiben teljesíthetők.

Ugyanakkor a terep, vagy erdei részekhez való eljutás aszfalton történik, ezért az aszfaltos szakasz aránya 30-40% és a fennmaradó 70 -60% része föld út, erdei út...stb.

Vagy csak egyszerű divat lenne? Hogy kellet agyártóknak még egy kerékpár típust "kitalálni", hogy növeljek a gyártás és értékesítési lehetőségeiket?

Több útvonalon kellene kipróbálni a Gravelt, ahhoz, hogy jobb képet kapjak róla, hogy mire is való.

Elküldve: 2018.03.12. 10:58 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

Sziasztok! Itt eléggé elhaltunk, de Facebookon van már újonnan indult Gravel és Bikepacking csoport is, utóbbiban szuper Torino-Nizza rally beszámolóval! https://www.facebook.com/groups/1873728076252093/ https://www.facebook.com/groups/358055337935505/

Elküldve: 2018.01.19. 13:23 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Egy másik jó ár/érték arányú cyclocross Magyar forgalmazótól. Dema Scud 5.0 LTD. 220 000 Ft, de csak egy méret van 55-s, amit viszont 175 és 182 cm magasság között ajánlja a gyártó, tehát átlagos magasságra pont jó. http://webshop.bringacity.hu/spl/478365/Cyklocross Gravelnek egy hajszálra sportos, de egy cseh teszten 4-est adtak az 5-ből kényelemre, ami jónak számít az értékelés szerint.

Elküldve: 2017.09.17. 11:57 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@aradebil: A legutóbbi cx világbajnokság női elit versenyén(Bieles,LUX)rajttól számítva 52mp-t bírt ki a Favorit váz,egy kicsúszás után kettétört a villa/váz....Hajrá Favorit. A Laufot meg sosem fogom tudni elfogadni,nekem szörnyen néz ki.

Elküldve: 2017.09.15. 11:44 hefi 

  • hefi avatar
  • sima XC-s
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 925

Elküldve: 2017.09.13. 10:29 aradebil 

Elküldve: 2017.08.29. 15:47 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: A cyclocross az nem gravel.

Elküldve: 2017.08.22. 15:30 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@OKdoki: Megtaláltam a biciklit egy Bikemag Corratec bemutató irásba, de sajnos nincs róla sok szó, csak lényegébe egy képen a hátsó bicikli az, ahol a Cyclocrossról beszélnek. Ja, a fékek márkája zzyzx. Házi beszállító, de valami poén lehet a név, mert ez egy kisértet város Kaliforniában. http://bikemag.hu/tech/eurobike-2011-a-corratec-ujdonsagai

Elküldve: 2017.08.22. 12:56 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Elküldve: 2017.08.22. 12:56 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Ennek lehet a canti fékes változata. Ha jól látom, már nincs a Corratec honlapon.

Elküldve: 2017.08.22. 12:52 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Találkoztam egy jó ajánlattal itt Budapesten. Corratec alu Cyclocross canti fékkel (nem néztem a márkáját, de az sem tűnik rossznak) Ultegra szérián kívüli hajtással, DT Swiss R520 kerékszettel, 250 ezer. Tesztbicikli, ha jól látom, de kitünő állapotban van. Szép a bandázs is. Most vettem levegős trekking villát a Gepidámba. Mondjuk az nagyon jutányos vétel volt Németországból, de pont azért, mert egyelőre elhalasztottam egy ujabb kerékpár megvételét. Ha nem így lenne, ezért a Corratecért lehet, hogy elcsábulnák. (Plusz, még némi alku is benne lehet)

Elküldve: 2017.08.16. 09:56 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@freeride69x: Ó, jaj! Látod, én nem ismertem. Ráadásúl, a névnek jelentése van, gondoltam azért is adták neki ezt a nevet.

Elküldve: 2017.08.15. 20:13 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: Ez most szíven ütött. Joe Breeze az egyike azoknak mountainbike úttörőknek akik megálmodták és létrehozták a hegyikerékpárt. https://mmbhof.org/joe-breeze/ A Breezer az egyik legrégebbi hegyi -és kaland kerékpár márka, igazi kultikus csemege.

Elküldve: 2017.08.12. 11:29 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@freeride69x: A Marinok mindig is tetszettek. És nem is "drágák" ott amerikában. Múltkor akadtam rá a Breezer márkára egy amerika webshopban, sajnos Európába nem szállítanak, merthogy az is jó ár/érték arányú modelleket gyárt. http://www.breezerbikes.com/bikes/adventure

Elküldve: 2017.08.12. 11:24 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@freeride69x: Még evvel a Boreas-szal is milyet megy ez a pali! Pedig ebbe csak olyan 33-35 széles gumi lehet. https://m.youtube.com/watch?v=rwHxLsQ1ZUc

Elküldve: 2017.08.12. 09:47 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

Romet Nyk 2018. A lengyelek megint odadurrantottak rendesen. Igaz 700-800e ft körüli áron lesz állítólag elérhető.

Elküldve: 2017.08.03. 18:27 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

Nézzétek ezeket a gravel bringákat a kult márkától: Marin! http://granfondo-cycling.com/first-look-marin-bikes-2018/

Elküldve: 2017.08.01. 15:45 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@mito: Ez el is kerülte a figyelmem. Jó, hogy megtaláltad! Tovább kerestem a találatodból és ilyet (is) találtam: http://velobase.com/CatalogScans/Tange_1988.pdf Komoly cégnek tűnik aki ezt gyártja, már csak azért is mert japán (legalább is 1988-ban). Mondjuk a prospektus már részletességében túlzás, ehhez már szakmai érdeklődési szint vagy elvakultság szükségeltetik, de a jó hírnek kedvez. :) Ha 531-520 között van, az nem tűnik rossznak! Biztosan egy olcsóbb váz, talán nem lesz több plusz 100 Fontnál egy-egy adott felszereltségű Plug aluhoz képest. Na de milyen lesz viselkedésre? Na, erről lövésem nincs. Talán azt feltételezhetjük, hogy ez egy nehezebb váz, hiszen kevésbé húzott, mint a nagyobb sorozatszámú darabok, de a Tange-n belül is vannak ilyen lépcsőfokok (5, 4, 3, 900, stb.).

Új hozzászólás:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!