@Laccerx: A Rose-nál én szeretek nézelődni, de mindég meg kell állapítanom, hogy abszolút értelemben drágák, még akkor is, ha közkeletü vélemény, hogy ár/érték arányban kiemelkedő bicajok. Mi ezzel az utobbival a baj az én nézőpontomból? Mivel nem akarok versenyezni, vagy ha mégis, akkor nem esnék kétségbe, hogy nem elől végzek. Ha viszont innen nézem, akkor kevésbé számít, hogy ezek a gépek nem is olyan drágág a 105-ös vagy Ultegra, stb., szettekkel. Ami érték, hogy ezekből elsősorban hidraulikus fékkel szerelt darabokat szerelnek fel. Működésük nem fog okot adni a panaszra, és még van némi variációs lehetőség. Csak sajnos nem mindég azoknál az alkatrészeknél ahol én magamra szabnám. A gravel és cyclocross alu biciklijeik is mind ilyen vázra épülnek. És akkor itt meg is érkeztünk a problémához. Hangsúlyozom, az én elvárásom szerint. A váz inkább verseny specifikus. Ez teljesen jó lehet mindenes biciklinek is, hiszen a felső cső egy picit rövidebb, így sokfajta talajon, sok stílusban megállhatja a helyét, egy olyan valakinél, aki az adott magaságához átlagos, vagy egy kicsit afeletti belső lábhosszal rendelkezik. Én azonban 179 cm magasságomhoz 81 cm belső lábhosszal fendelkezem, szemben az ebben a méretben (54-es) általános 85 centivel. Nekem ez nem lesz jó. Ezért szeretem a slopping vázakat. Másrészt, többre értékelném ha a hajtómű variációk közé nem csak két-három 50-34-es Shimano termék férne be, hanem az FSA 48-32-es és 46-30-as variáció is. Főleg a gravel változat esetén. Összeségében, azért ez egy kívánatos bicikli, de 400 ezerért már van egynéhány vetélytársa a webshop-os akciók terén.