Pezsgés a Gravel biciklik piacán - Mit gondoltok róla?

101-150 (555 hozzászólás)

Elküldve: 2017.08.01. 14:36 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

Akik megszólták a Ronin kábelkötegelős bowdeneit , vajon mit mondanának erre. Ok hogy előszéria , de legalább levághatták volna rendesen http://cdn.mos.bikeradar.imdserve.com/images/news/2017/07/14/2018-charge-plug-cooker-cleaver-11-_-1500031099493-8rmo7sm110fh-630-354.jpg

Elküldve: 2017.08.01. 14:28 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

@OKdoki: ezek szerint a Tange Champion 2 valahol az 531 alatt van : " The Champion line, or more simply just Tange, starts at #1 and goes down the pecking order to #5. Tange #1 is double-butted, and has similar weight and post-brazing characteristics of regular butted Reynolds 531 (aka 531c)."

Elküldve: 2017.08.01. 12:35 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@aradebil: Nagyon ígéretes ez az acél Charge! Valószínüleg egy picit drágább lesz, mint az alu, de reméljük csak alig. Vajon az már csak hókuszpókusz, hogy milyen Reynolds csövekből épül fel? Pl., a Jamis 520-531-631 számozású csövekből építkezik. Mondjuk az 520-as szinte annyira olcsó, mint az alu vázasok. http://www.jamisbikes.com/usa/renegadeseries.html Vagy mondjuk a Kona 853-as (sőt volt 9XX is) Reynolds, ami drága: http://www.konaworld.com/roadhouse.cfm

Elküldve: 2017.08.01. 07:54 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

@aradebil: érdekes. Amugy végre élőben láttam egy Author Ronint, és igencsak tetszett.A következő bringám "vasból " lesz

Elküldve: 2017.07.31. 13:21 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

Elküldve: 2017.07.29. 16:35 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

@mito: amíg nem ismerjük a pontos vázanyagot addig sötétben tapogatózunk. Csepelről annyit tudni hogy az is egy kétszerhúzott Cromo váz lesz. Lehet hogy a kisebb példányszám miatt lesz ennyire drága. Tudomásom szerint a Cr-Mo Woodlands is ázsiai, tehát itthoni drágább munkaerővel nem lehet magyarázni. Utóbbiban remélem tévedek.

Elküldve: 2017.07.28. 10:10 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

@aradebil: magyarázzátok meg nekem, nem hozzáértőnek, mi indokolja(leszámitva a nosztalgiafaktort, a patriotizmust stb) a majd kétszeres árat pl ehhez képest: http://www.planetx.co.uk/i/q/FRPXKBD2/planet-x-kaffenback-2-frameset Jobb az anyag? Nem értek hozzá, tényleg kíváncsi vagyok

Elküldve: 2017.07.27. 12:31 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@aradebil: Nagxon érdekesen néz ki ez a Merida, főleg a fejcső szög és a nyeregcső szög egymáshoz képesti eltérése. Azaz montis. Ebből akár valami nagyon kényelmes dolog is kisülhet.

Elküldve: 2017.07.27. 12:22 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

Elküldve: 2017.07.25. 11:07 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

Elküldve: 2017.07.25. 11:06 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

A Merida elég merészett lépett, megszünteti a komfort outi Ride szériát, és helyére kerül a Silex, ami komfort-outi adventure vonalon mozog, akár plusszos gumákkal is!

http://bikemag.hu/magazin/hirek/a-merida-bemutatja-a-jovo-evet https://bikeboard.at/Board/Merida-Neuheiten-2018-th234791

Elküldve: 2017.05.30. 13:47 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Dühöngök egy kicsit! Anyukám már két éve karácsonykor akart nekem adni 300 ezer forintot, hogy költsem olyan biciklire, amilyenre akarom. Mondtam neki, hogy ez nagyon rosszul venné ki magát, és engem is zavarna. Senki a családból nem kap ilyen értékes ajándékot. Se a felségem, se a lányaim. Mondtam, majd elköltjük máskor okosabban, de persze, a legjobb, ha magára költi. Elköltötte. Vett egy sírkövet apukámra a régi helyett. Odalépett hozzá egy "sírköves" a temetőben és katalógusból kiválaszthatta. 600 000 forintba került. Az összeg nagy részét akkor fizette, amikor felállították. Örült. Tejesen rendben! Aztán két hónap múlva csöngettek a rendőrök. Lopott a sírkő. Valóban gránit. Vörös. Csak egy sírköves forgalmazza ezt a fajtát Magyarországon, és Ő készítette a sírkövet, csak ellopták midőn kihelyezte néhány parcellával arrébb. Egyébként 450 000 volt az eredeti ára. Anyukám fizet most még bő 200 000 forintot és maradhat a sírkő. Nagyszerű! Tudom. Anyukám meggondolatlan. Igen, előfordul néha, bár szerencsére nagyon ritkán. A csaló sírkövest állítólag elkapta a rendőrség. Több ilyen eset szárad a lelkén. Pénzt innen visszakapni szinte lehetetlen. Közben (valószínűleg szándékosan behatás eredményeként) megrepedt a vízszintes takarókő. Hát ez van! Bocs nem kifejezetten biciklis téma, de épp egy jó bicikli ára van benne.

Elküldve: 2017.05.19. 20:19 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@aradebil: Hú, ez tényleg gravel. Gyönyörű táj. Hosszúnak tünnek ezek a múrvás szakaszok.

Elküldve: 2017.05.19. 17:39 aradebil 

Elküldve: 2017.05.11. 10:37 aradebil 

Elküldve: 2017.04.29. 12:36 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

akcijós a London Road és a Full Monty vázszett csapágyakkal, nyeregcsővel, stb-vel

http://www.planetx.co.uk/i/q/ZX302FULLM/planet-x-the-full-monty-alloy-gravel-frame,-carbon-fork--and-fittings-bundle

Elküldve: 2017.04.24. 13:10 zolszi 

  • zolszi avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 16

Sziasztok

Nem tudjátok, hogy a wiggle.com-ról történt rendelés esetén,hogyan történik a visszaküldés? Rendeltem egy Catlike sisakot, de nagy lett az L-es méret (58-62 cm). Ha túl sokba kerül cserélni akkor nem éri meg visszaküldeni. Hátha valakinek már van tapasztalata ezen a téren.

Elküldve: 2017.04.20. 16:49 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@Laccerx: Jogos! Igen, próbáltam egy RockMachine MTB-n. Kevés az átfogás. Még pont elég volt azon az emelkedőn ahol mentem, de már nem volt lejjebb sebesség, ráadásul hosszú aszfaltos szakasz sem volt, így megtekerni sem tudtam, a lejtőn meg repesztettem, de a sok kanyar, vízmosás miatt csak kb. harmincig, odáig még volt sebesség fokozat. Ezen lehet ugyan változtatni, ha kisebb első tányért raksz fel, de akkor meg fölül fogy el. Ennek ellenére átlagos budapesti használatnál elég lesz. Csak kerülni kell Budán néhány utcát, vagy meg kell erősödnöm. :)

Elküldve: 2017.04.20. 15:02 Laccerx 

  • Laccerx avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • MBBK csapat
  • MBBK csapat
  • hozzászólások: 3

@OKdoki: Az 1x11-től valamiért idegenkedem. Próbáltatok már ilyen rendszert? Mik a tapasztalatok hosszabb távon? (Én a tartós és üzembiztos működés híve vagyok a grammokkal és divatokkal szemben, de ez nyilván egy szubjektív szempont.)

Elküldve: 2017.04.20. 14:59 Laccerx 

  • Laccerx avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • MBBK csapat
  • MBBK csapat
  • hozzászólások: 3

@OKdoki: Köszi a bikemag-os cikk linkjét!

Elküldve: 2017.04.07. 14:51 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: Igen,ez talán még szebb!

Elküldve: 2017.04.07. 13:17 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Amire én nagyon vágynék az ez: http://www.planetx.co.uk/i/q/CBPXFMAPEX1/planet-x-full-monty-sram-apex-1-hydraulic-disc-gravel-bike És rendszeres az akció 990 Euró körüli árat eredményezve.

Elküldve: 2017.04.07. 13:11 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Elküldve: 2017.04.07. 13:05 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@Laccerx: A Rose-nál én szeretek nézelődni, de mindég meg kell állapítanom, hogy abszolút értelemben drágák, még akkor is, ha közkeletü vélemény, hogy ár/érték arányban kiemelkedő bicajok. Mi ezzel az utobbival a baj az én nézőpontomból? Mivel nem akarok versenyezni, vagy ha mégis, akkor nem esnék kétségbe, hogy nem elől végzek. Ha viszont innen nézem, akkor kevésbé számít, hogy ezek a gépek nem is olyan drágág a 105-ös vagy Ultegra, stb., szettekkel. Ami érték, hogy ezekből elsősorban hidraulikus fékkel szerelt darabokat szerelnek fel. Működésük nem fog okot adni a panaszra, és még van némi variációs lehetőség. Csak sajnos nem mindég azoknál az alkatrészeknél ahol én magamra szabnám. A gravel és cyclocross alu biciklijeik is mind ilyen vázra épülnek. És akkor itt meg is érkeztünk a problémához. Hangsúlyozom, az én elvárásom szerint. A váz inkább verseny specifikus. Ez teljesen jó lehet mindenes biciklinek is, hiszen a felső cső egy picit rövidebb, így sokfajta talajon, sok stílusban megállhatja a helyét, egy olyan valakinél, aki az adott magaságához átlagos, vagy egy kicsit afeletti belső lábhosszal rendelkezik. Én azonban 179 cm magasságomhoz 81 cm belső lábhosszal fendelkezem, szemben az ebben a méretben (54-es) általános 85 centivel. Nekem ez nem lesz jó. Ezért szeretem a slopping vázakat. Másrészt, többre értékelném ha a hajtómű variációk közé nem csak két-három 50-34-es Shimano termék férne be, hanem az FSA 48-32-es és 46-30-as variáció is. Főleg a gravel változat esetén. Összeségében, azért ez egy kívánatos bicikli, de 400 ezerért már van egynéhány vetélytársa a webshop-os akciók terén.

Elküldve: 2017.04.07. 12:59 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@Laccerx: Nagggyon jó!

Elküldve: 2017.04.07. 09:59 Laccerx 

  • Laccerx avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • MBBK csapat
  • MBBK csapat
  • hozzászólások: 3

Elküldve: 2017.04.06. 13:27 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: Igen és az Authort elnézve nem is vérbeli gravel bringa a kisebb sárférőhely/ szűk külső mérettartomány miatt.

Elküldve: 2017.04.06. 11:43 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@freeride69x: Igen, már olvastam. Egy igen jó gépnek tűnik. Az ára nem versenyezhet egy honlapról rendelt (mondjuk Planet X-vel) géppel, de azért elég jó. Kíváncsi vagyok, hogy várható-e még az elkövetkező két évben némi érzékelhető Font gyengülés. Persze nem akarnék nekik rosszat, de ez konkréten jó lenne néhány magyar vásárlónak, még annak a néhány angol boltnak. :)

Elküldve: 2017.04.06. 10:36 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

Elküldve: 2017.03.21. 23:16 freeride69x 

Elküldve: 2017.03.21. 21:16 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Ha már így a Haibike-nál tartottam, rákerestem az AllTrack-ra. Már volt itt. Ez a bicajuk a Jareen megfelelője. Még a villája is alumínium. Amit, persze fel lehet fogni hátrányként. Minden az áron múlik. Most, maradjunk annál a megközelítésnél, hogy hazai beszerzés. Ez nyilván elvérzik az internetes külföldi kereskedőkkel szemben, de össze tudjuk hasonlítani a hazai boltok ilyen jellegű bicikli áraival. Szóval, 278 690 Ft. Amivel majd húszezerrel drágább, mint a Jareen. Vázra nagyon hasonló. Nem átütő tengelyes, szemben a Wilierrel. Viszont, hidraulikus tárcsafékes, legalább is a honlapjuk szerint (http://www.haibike.com/en/DE/bikes/190/2017-seet-all-track-1-0?variant=4170620748). Nem fér el 42-es csak 35-ös gumi, bár ezt csak ránézésre mondom a Haibike-ról. Tiagrás 50-34-es, de szerencsére 11-34-es sorral szerelik.Hátránynak vélem a 31,6 mm-es nyeregcsövet, de jelegében nagyon egymásra talált a két bicaj. A magyar oldal, ahonnan rendelhető: http://www.bicajozz.hu/spd/4170620757/Haibike-Seet-AllTrack-1-0-white-titan-red-CycloCro Nekem a Jareen még mindég egy picit jobban bejönne, csak az árelőnyét kéne növelni, hogy a fékcserére legyen pénz. A titok, hogy a Wilier esetében erre lehet is némi esély, személyesen a boltban. ;)

Elküldve: 2017.03.21. 16:28 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Ja! A Haibike-nak volt ilyenje, csak 2017-re kikerült a kínálatból a koskormányos változat. meg nem is vastag kerekes, de az már csak 2 centi toldáson múlna. :) http://www.ebike-base.com/ebike/haibike-xduro-race-s-pro-9726/

Elküldve: 2017.03.21. 15:33 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Elküldve: 2017.03.21. 15:25 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@aradebil: :) A kutya a farkát kergeti. Ez az érzés járt át hirtelen. Másrészt, nagyon jól sikerült. Megvan a gravel érzés. Miért ne?! Ha megtalálja piaci igényeket, akkor kinek fájna? Valószínűleg egy picit könyebb és hajszállal dinamikusabb, mintegy XC fully. Gondolnám, a filigránabb villa és a kisebb rugóstag miatt. A geo is a gravel kategóriának felel meg. Valszin. lezárható, így inkább a súlyveszteség ami zavaró, de durvább terepen előnybe kerülhet. Azért a komoly gravel versenyeket nem ezzel fogják nyerni. Ez inkább a hobbistáknak készül. Egy szó, mint száz, ez a menő kategória.

Elküldve: 2017.03.21. 15:09 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

@aradebil:hmm, mit lehetne még belezsúfolni, mondjuk egy pedelec hajtás és fatbike kerekek, azok Úgyis nagyon mennek most...

Elküldve: 2017.03.21. 14:24 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

Elküldve: 2017.03.20. 22:39 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@mito: Igen, láttam a tesztet. Nagyon érdekel. Már a kerékpár. Az FSA nagyon beindult az adventure hajtóművek terén. http://www.fullspeedahead.com/products/cranksets-road/sl-k-light-adventure-modular-bb386evo/ Többet is kínál 48/32 és 46/30-as dupla tányérokkal.

Elküldve: 2017.03.20. 21:51 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

Elküldve: 2017.03.20. 08:58 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

@OKdoki: Ez az FSA tök olyan mint a Ritchey Comp Evomax https://ritcheylogic.com/comp-evomax-road-bar

Elküldve: 2017.03.19. 22:14 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Elküldve: 2017.03.19. 22:08 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Kezdenek ráállni a tömeggyártók is a grvel/adventure specifikus alkatrészekre. :) http://www.fullspeedahead.com/products/handlebars-road/adventure-compact-handlebar/

Elküldve: 2017.03.10. 19:16 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

Alchemy Kratos gravel bike a legújabb Fox AX Adventure Cross 700C-s első telóval!

http://grit.cx/news/2017/03/alchemy-unveils-kratos-gravel-bike-fox-suspension-fork

Elküldve: 2017.03.09. 06:27 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

@freeride69x: nomen est omen. RUUT.Szerintem.

Elküldve: 2017.03.08. 08:18 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

Rondo RUUT érdemes lesz megjegyezni, ez ugyanis az NS Bikes és a Creme Cycles gárdájának carbon-alu-acél garvel bike flottáját jelenti. A világon az első variálható geometriájú vázait tervezték meg a TwinTip villáknak köszönhetően. Carbon, acél és alu vázzal, asszimetrikus láncvillával. Boom! http://43ride.com/en/technews/2017/rondo-worlds-first-vario-geometry-gravel-bike/

Elküldve: 2017.03.04. 11:39 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

@freeride69x: lehet hogy sokkal jobb mint a konkurencia, de max talán csak a london roadot lehet ennél rondább festéssel kapni :\

Elküldve: 2017.03.02. 11:05 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

110e ft, Alpkit Sonder Camino AL váz carbon villával, 650b(X48mm) és 700C(X44MM) kerekekkel is használható, sárvédő és csomagtartó szemek stb. https://www.alpkit.com/sonder/bikes/sonder-camino-al-frame-and-fork

Elküldve: 2017.02.25. 14:38 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@freeride69x: :) De legalább, a saját Hi-Ten váznál? Csak!

Elküldve: 2017.02.25. 13:47 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@aradebil: De jobb sem!

Elküldve: 2017.02.25. 09:45 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

@OKdoki: a 80 ezres Cr-Mo Woodlands árából ki lehet indulni... a britt netesboltos 4130 vázaknál nem lesz olcsóbb

Elküldve: 2017.02.25. 09:04 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@aradebil: Vajon mennyivel lenne drágább és könnyebb egy jól megtervezett CrMo?

Új hozzászólás:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!