Pezsgés a Gravel biciklik piacán - Mit gondoltok róla?

101-150 (538 hozzászólás)

Elküldve: 2017.04.20. 16:49 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@Laccerx: Jogos! Igen, próbáltam egy RockMachine MTB-n. Kevés az átfogás. Még pont elég volt azon az emelkedőn ahol mentem, de már nem volt lejjebb sebesség, ráadásul hosszú aszfaltos szakasz sem volt, így megtekerni sem tudtam, a lejtőn meg repesztettem, de a sok kanyar, vízmosás miatt csak kb. harmincig, odáig még volt sebesség fokozat. Ezen lehet ugyan változtatni, ha kisebb első tányért raksz fel, de akkor meg fölül fogy el. Ennek ellenére átlagos budapesti használatnál elég lesz. Csak kerülni kell Budán néhány utcát, vagy meg kell erősödnöm. :)

Elküldve: 2017.04.20. 15:02 Laccerx 

  • Laccerx avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • MBBK csapat
  • MBBK csapat
  • hozzászólások: 3

@OKdoki: Az 1x11-től valamiért idegenkedem. Próbáltatok már ilyen rendszert? Mik a tapasztalatok hosszabb távon? (Én a tartós és üzembiztos működés híve vagyok a grammokkal és divatokkal szemben, de ez nyilván egy szubjektív szempont.)

Elküldve: 2017.04.20. 14:59 Laccerx 

  • Laccerx avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • MBBK csapat
  • MBBK csapat
  • hozzászólások: 3

@OKdoki: Köszi a bikemag-os cikk linkjét!

Elküldve: 2017.04.07. 14:51 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: Igen,ez talán még szebb!

Elküldve: 2017.04.07. 13:17 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Amire én nagyon vágynék az ez: http://www.planetx.co.uk/i/q/CBPXFMAPEX1/planet-x-full-monty-sram-apex-1-hydraulic-disc-gravel-bike És rendszeres az akció 990 Euró körüli árat eredményezve.

Elküldve: 2017.04.07. 13:11 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Elküldve: 2017.04.07. 13:05 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@Laccerx: A Rose-nál én szeretek nézelődni, de mindég meg kell állapítanom, hogy abszolút értelemben drágák, még akkor is, ha közkeletü vélemény, hogy ár/érték arányban kiemelkedő bicajok. Mi ezzel az utobbival a baj az én nézőpontomból? Mivel nem akarok versenyezni, vagy ha mégis, akkor nem esnék kétségbe, hogy nem elől végzek. Ha viszont innen nézem, akkor kevésbé számít, hogy ezek a gépek nem is olyan drágág a 105-ös vagy Ultegra, stb., szettekkel. Ami érték, hogy ezekből elsősorban hidraulikus fékkel szerelt darabokat szerelnek fel. Működésük nem fog okot adni a panaszra, és még van némi variációs lehetőség. Csak sajnos nem mindég azoknál az alkatrészeknél ahol én magamra szabnám. A gravel és cyclocross alu biciklijeik is mind ilyen vázra épülnek. És akkor itt meg is érkeztünk a problémához. Hangsúlyozom, az én elvárásom szerint. A váz inkább verseny specifikus. Ez teljesen jó lehet mindenes biciklinek is, hiszen a felső cső egy picit rövidebb, így sokfajta talajon, sok stílusban megállhatja a helyét, egy olyan valakinél, aki az adott magaságához átlagos, vagy egy kicsit afeletti belső lábhosszal rendelkezik. Én azonban 179 cm magasságomhoz 81 cm belső lábhosszal fendelkezem, szemben az ebben a méretben (54-es) általános 85 centivel. Nekem ez nem lesz jó. Ezért szeretem a slopping vázakat. Másrészt, többre értékelném ha a hajtómű variációk közé nem csak két-három 50-34-es Shimano termék férne be, hanem az FSA 48-32-es és 46-30-as variáció is. Főleg a gravel változat esetén. Összeségében, azért ez egy kívánatos bicikli, de 400 ezerért már van egynéhány vetélytársa a webshop-os akciók terén.

Elküldve: 2017.04.07. 12:59 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@Laccerx: Nagggyon jó!

Elküldve: 2017.04.07. 09:59 Laccerx 

  • Laccerx avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • MBBK csapat
  • MBBK csapat
  • hozzászólások: 3

Elküldve: 2017.04.06. 13:27 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: Igen és az Authort elnézve nem is vérbeli gravel bringa a kisebb sárférőhely/ szűk külső mérettartomány miatt.

Elküldve: 2017.04.06. 11:43 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@freeride69x: Igen, már olvastam. Egy igen jó gépnek tűnik. Az ára nem versenyezhet egy honlapról rendelt (mondjuk Planet X-vel) géppel, de azért elég jó. Kíváncsi vagyok, hogy várható-e még az elkövetkező két évben némi érzékelhető Font gyengülés. Persze nem akarnék nekik rosszat, de ez konkréten jó lenne néhány magyar vásárlónak, még annak a néhány angol boltnak. :)

Elküldve: 2017.04.06. 10:36 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

Elküldve: 2017.03.21. 23:16 freeride69x 

Elküldve: 2017.03.21. 21:16 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Ha már így a Haibike-nál tartottam, rákerestem az AllTrack-ra. Már volt itt. Ez a bicajuk a Jareen megfelelője. Még a villája is alumínium. Amit, persze fel lehet fogni hátrányként. Minden az áron múlik. Most, maradjunk annál a megközelítésnél, hogy hazai beszerzés. Ez nyilván elvérzik az internetes külföldi kereskedőkkel szemben, de össze tudjuk hasonlítani a hazai boltok ilyen jellegű bicikli áraival. Szóval, 278 690 Ft. Amivel majd húszezerrel drágább, mint a Jareen. Vázra nagyon hasonló. Nem átütő tengelyes, szemben a Wilierrel. Viszont, hidraulikus tárcsafékes, legalább is a honlapjuk szerint (http://www.haibike.com/en/DE/bikes/190/2017-seet-all-track-1-0?variant=4170620748). Nem fér el 42-es csak 35-ös gumi, bár ezt csak ránézésre mondom a Haibike-ról. Tiagrás 50-34-es, de szerencsére 11-34-es sorral szerelik.Hátránynak vélem a 31,6 mm-es nyeregcsövet, de jelegében nagyon egymásra talált a két bicaj. A magyar oldal, ahonnan rendelhető: http://www.bicajozz.hu/spd/4170620757/Haibike-Seet-AllTrack-1-0-white-titan-red-CycloCro Nekem a Jareen még mindég egy picit jobban bejönne, csak az árelőnyét kéne növelni, hogy a fékcserére legyen pénz. A titok, hogy a Wilier esetében erre lehet is némi esély, személyesen a boltban. ;)

Elküldve: 2017.03.21. 16:28 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Ja! A Haibike-nak volt ilyenje, csak 2017-re kikerült a kínálatból a koskormányos változat. meg nem is vastag kerekes, de az már csak 2 centi toldáson múlna. :) http://www.ebike-base.com/ebike/haibike-xduro-race-s-pro-9726/

Elküldve: 2017.03.21. 15:33 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Elküldve: 2017.03.21. 15:25 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@aradebil: :) A kutya a farkát kergeti. Ez az érzés járt át hirtelen. Másrészt, nagyon jól sikerült. Megvan a gravel érzés. Miért ne?! Ha megtalálja piaci igényeket, akkor kinek fájna? Valószínűleg egy picit könyebb és hajszállal dinamikusabb, mintegy XC fully. Gondolnám, a filigránabb villa és a kisebb rugóstag miatt. A geo is a gravel kategóriának felel meg. Valszin. lezárható, így inkább a súlyveszteség ami zavaró, de durvább terepen előnybe kerülhet. Azért a komoly gravel versenyeket nem ezzel fogják nyerni. Ez inkább a hobbistáknak készül. Egy szó, mint száz, ez a menő kategória.

Elküldve: 2017.03.21. 15:09 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

@aradebil:hmm, mit lehetne még belezsúfolni, mondjuk egy pedelec hajtás és fatbike kerekek, azok Úgyis nagyon mennek most...

Elküldve: 2017.03.21. 14:24 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

Elküldve: 2017.03.20. 22:39 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@mito: Igen, láttam a tesztet. Nagyon érdekel. Már a kerékpár. Az FSA nagyon beindult az adventure hajtóművek terén. http://www.fullspeedahead.com/products/cranksets-road/sl-k-light-adventure-modular-bb386evo/ Többet is kínál 48/32 és 46/30-as dupla tányérokkal.

Elküldve: 2017.03.20. 21:51 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

Elküldve: 2017.03.20. 08:58 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

@OKdoki: Ez az FSA tök olyan mint a Ritchey Comp Evomax https://ritcheylogic.com/comp-evomax-road-bar

Elküldve: 2017.03.19. 22:14 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Elküldve: 2017.03.19. 22:08 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Kezdenek ráállni a tömeggyártók is a grvel/adventure specifikus alkatrészekre. :) http://www.fullspeedahead.com/products/handlebars-road/adventure-compact-handlebar/

Elküldve: 2017.03.10. 19:16 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

Alchemy Kratos gravel bike a legújabb Fox AX Adventure Cross 700C-s első telóval!

http://grit.cx/news/2017/03/alchemy-unveils-kratos-gravel-bike-fox-suspension-fork

Elküldve: 2017.03.09. 06:27 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

@freeride69x: nomen est omen. RUUT.Szerintem.

Elküldve: 2017.03.08. 08:18 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

Rondo RUUT érdemes lesz megjegyezni, ez ugyanis az NS Bikes és a Creme Cycles gárdájának carbon-alu-acél garvel bike flottáját jelenti. A világon az első variálható geometriájú vázait tervezték meg a TwinTip villáknak köszönhetően. Carbon, acél és alu vázzal, asszimetrikus láncvillával. Boom! http://43ride.com/en/technews/2017/rondo-worlds-first-vario-geometry-gravel-bike/

Elküldve: 2017.03.04. 11:39 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

@freeride69x: lehet hogy sokkal jobb mint a konkurencia, de max talán csak a london roadot lehet ennél rondább festéssel kapni :\

Elküldve: 2017.03.02. 11:05 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

110e ft, Alpkit Sonder Camino AL váz carbon villával, 650b(X48mm) és 700C(X44MM) kerekekkel is használható, sárvédő és csomagtartó szemek stb. https://www.alpkit.com/sonder/bikes/sonder-camino-al-frame-and-fork

Elküldve: 2017.02.25. 14:38 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@freeride69x: :) De legalább, a saját Hi-Ten váznál? Csak!

Elküldve: 2017.02.25. 13:47 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@aradebil: De jobb sem!

Elküldve: 2017.02.25. 09:45 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

@OKdoki: a 80 ezres Cr-Mo Woodlands árából ki lehet indulni... a britt netesboltos 4130 vázaknál nem lesz olcsóbb

Elküldve: 2017.02.25. 09:04 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@aradebil: Vajon mennyivel lenne drágább és könnyebb egy jól megtervezett CrMo?

Elküldve: 2017.02.25. 09:00 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@freeride69x: Ó, ez finom lesz, Miss Lipton! :)

Elküldve: 2017.02.24. 19:34 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@aradebil: Vicc az egész ungarische kerékpáros kis-és nagykereskedelem. Lásd bringaexpó mizéria=east balkán.

Elküldve: 2017.02.24. 18:26 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

Bár a 4-ra várunk, de azért itt van a Rapid 3.... :O 4.4 kg-os vázszett

http://www.schwinncsepel.hu/letoltesek/Csepel_2017.pdf

Elküldve: 2017.02.15. 21:30 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

BOOM! Fox Racing AX adventure cross első teló prototípus kifejezezetten gravelbike és cx felhasználásra! http://www.bikeradar.com/road/news/article/spy-shot-prototype-fox-ax-adventure-cross-suspension-fork-49205/

Elküldve: 2017.02.13. 09:17 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

@OKdoki: El Camino megvolt bringával, életem egyik legnagyobb bringás élménye volt.

Elküldve: 2017.02.13. 08:35 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@aradebil: Támogatom. :) Nekem is van néhány ilyen. Például, Spanyolországban. Az egyik lehetne az El Camino, biciklivel. De nem ragaszkodom a helyhez, csak szép tájakon vigyen, helyi (házias) kulináris élvezetekkel megspékelve, távolabb a nagyobb turista gócpontoktól, már amennyire ez még ma lehetséges.

Elküldve: 2017.02.12. 22:31 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

https://www.bikerumor.com/2017/02/10/exploring-torino-nice-rally-bombtrack-hook-ext/

Bakancslista, az event nem is, de az útvonal mindenképpen

Elküldve: 2017.02.07. 13:56 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

A downhill és a freeride valamint az utcai kategória után az NS Bikes beszállt a gravel piacra nem is akárhogyan, gravel bike hegyikerékpár génekkel: http://www.mtb-news.de/news/2017/02/07/ns-bikes-rag-gravelbike/

Elküldve: 2017.01.31. 14:17 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

@freeride69x: "And no you can’t buy it in this colour" :-((

Elküldve: 2017.01.31. 12:16 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

Elküldve: 2017.01.27. 15:20 mito 

  • mito avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 38

@aradebil: nem akarom rontani az üzletet, a Radialcycles-nél még nagyobb a leárazás https://www.radialcycles.co.uk/bikes/gravel-cross-bikes.html

igen, én is ráértem volna venni :-(

Elküldve: 2017.01.27. 11:52 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

ez itt a reklám helye, minden Mangora -25%!

https://www.mangobikes.com/bikes/point-ar/

Claristól (kb. 164 000!!!) full 105-ig (260 000 !!!). Miért nem februárban vettem bringát? :(

Elküldve: 2017.01.21. 12:38 aradebil 

Elküldve: 2017.01.10. 18:13 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

Csilliárdért -számunkra- megvehető az új ( és a gravel bike-ok kult ikonja) Niner Bikes RLT 9 RDO carbon gravel bike többek között Ultegra Di2 opcióban 8800 USD-ért.

Bakancs listás bringa! http://pelotonmagazine.com/gear/niner-rlt-9-rdo-gravel-goes-carbon/#.WHUTgU542pU.facebook

Elküldve: 2017.01.06. 08:20 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: Tök jó, de csak belerakattam az AllCity Cycles MachoMan és MachoKing disc-et. Hiába, elfogult vagyok. ;-)

Elküldve: 2017.01.02. 13:23 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

B.U.É.K. Bocs, ezt nem akartam kihagyni! Itt egy, a címmel ellentétben, közel sem teljes lista, de azért klassz így egyben. http://www.cyclingabout.com/complete-list-of-all-road-gravel-grinder-adventure-road-bikes/

Elküldve: 2017.01.01. 21:32 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@Cindercone82: Az új ( tudományosan is igazolt tények)trendek alapján is igaz az állítás(személyes tapasztalat), hogy még verseny oúti használat során is jobban teljesít a vastagabb külső ( 23mm-es helyett 25-28mm-es)de átlag felhasználás során, a hazai utak állapota alapján, vegyes felhasználás esetén is igaz ez az állítás, ugyanannyi vagy csak egy kicsivel több watt felhasználással! Ez igaz mtb-k esetében is 29x2.0 VS. 29X2.35 ! http://www.bikeradar.com/mtb/gear/article/best-tyre-volume-for-xc-racing-48564/?utm_content=buffer7c4b9&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer És: a felni szélesség és a felni profilja is meghatározó: szélesebb felnin jobb a tartása a külsőnek, kisebb a gördülési ellenállása, ritkább a defekt lehetősége úgy általában, jobb az irányíthatósága. A 35mm-es külső, normál nyomáson( nálam ez 5-6bar)teljesen jól teljesít aszfalton még verseny körülmények között is, tereptől és a használó stílusától függően az itthon kapható 33mm-es cx külsők, vagy 38mm-es gravel külső teljesen elegendőek egy mtb maratonra vagy egyéb terepen rendezett kerékpáros eseményre. Nincs mentség, jössz velem terepre. A kormányszárért meg jöhetsz. Üdv.

Új hozzászólás:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!