@NorBEE300: Pontosan 9:51:21. Hazafelé a szél is sokat segített.
@NorBEE300: Pontosan 9:51:21. Hazafelé a szél is sokat segített.
@XCode: Outtörő, ez tetszik :).
Szabad tudni, hogy mennyi idő alatt csaptad meg a túrát?
@Supernova1982: De hiszen te már külföldön vagy nem??? Miért érdekel a magyar időjárás????
@NorBEE300: Az embereket láthatóan érdekli az átlagsebesség. Hosszabb távon is. "Outtörő" adataidat köszönjük!
Saját terepjáró adat. Tatárszentgyörgy, Kunpeszér, Kunbábony, Bugyi, Ócsa (benne foglaltatik némi terep is és a kemencéhez illő meleg): 156,35 km (17,2 km/h).
Remélem témába vág a hozzászólásom :).
Outi, egész heti eredményt közlök. Mivel délutánra mentem dolgozni a héten, így 10 és 12 óra között tekertem (igen, a legnagyobb melegben). Direkt nem nulláztam az órát, hogy minél hihetőbb eredmény jöjjön ki (zömében a városi közlekedés lassított, a "nyílt" terep javított az átlagomon).
3 óra 32 perces menetidővel és kerek 93 km-es távval tudok szolgálni.
@XCode: Mivel érdekel a meterológia+van műszerem kiderűl majd,szerintem legyengül a hidegfront-át sem fog vonúlni-max a Duna-Tisza közéig jut el.
@Supernova1982: Állítólag ítéletidő jön. Majd meglátjuk. Éppen úton leszek. Hosszú kiruccanás. Írok majd a sebességemről, hogyan menekültem a förgeteg elől.
@XCode: Akkor izzadok én is ha megállok,remélem enyhülni fog jövő héten a meleg.
@johnny336: Jómagam is erre gondoltam. Egyébként van benne valami: míg gurul az ember, kevésbé izzad. Illetve izzad, de a menetszél szárítja.
@kbmpi: Ilyen forróságban egy kiadós menet felér a gőzfürdővel. Ámbár a vicc szerint a menetszél hűsít.
hurrával prezentálok újabbakat..
http://www.sports-tracker.com/#/view_profile/vejnemojnen
ami tendencia.. hogy wilierrel tudok 30 feletti átlagokat erőlködés nélkül, bassoval inkább 29-30 közt, de ha igazán rossz utakra tévedek, akkor sajna az alatt.
Nomeg az, hogy bitang meleg van. :)
@XCode: Az biztos,majd ha hűvösebb lesz-gondolom többen is fognak kerekezni,ekkora távokat.
@Supernova1982: Megbízható eredményre csak nagy sokaság adatai alapján számíthatnánk. Egyelőre megelégszünk kevesebbel is.
A 100 km fölötti távolságok átlageredménye: 15,4 km/h. Jellemző, de nem túlságosan megbízható adat!
@Supernova1982: Ez volt a nyaralásom :) Nekem is van munkám, csak nekem van nyári szünetem, ki is fogom használni, széttépem az új láncot... :p
@NorBEE300: Ez szittya magyar legényhez illő menet volt. Köszi az adatot.
Ezúttal mtb: Kunhegyes-Tisza-tó (árkon-bokron, járt és járatlan úton, aszfalton és földúton) mindenféle úttípuson. 35 km, 1ó 41p alatt. Óra szerint 20,6 km/h-s átlag jött ki.
@ArtWolf: Fejet hajtok előtted,nem semmi teljesítmény,én jó ha 100 km tudok teljesíteni egy nap,mondjuk én dolgozom is van munkahelyem-még egyenlőre.
@ArtWolf: Eszembe sem jut kételkedni az eredményeidben! A poén sikerült gyengére: vagyis hogy én csak ennyit bírok. Sajnos.
@XCode: Üdv!
90 km-re jutott ma 31 es átlag országútival,bár mentem hétközben is de azok csak ilyen 50,70 km volt(azok is 31 es átlaggal) szerda,csütörtökön,előtte 12 óráztam 3 napot ,hogy minden jó legyen :) lesz ez még jobb is ha kipihent leszek
@XCode: Nem hiszel nekem, vagy nem értek vmi poént? Aszfalton mentem, ezt elfelejtettem írni... asszem vmi 15-16-os átlag jön ki? miért hihetetlen?
@ArtWolf: Köszi. Bizonyára láttad a témaindítóban saját teljesítményemet...
Tavaly nyári adat, még a terepjáróval, minimál dombocskákkal, szembeszéllel: Szentes - Fonyód-Alsóbélatelep 264 km reggel 4 órai indulás, este 9-es érkezés, kb két óránként álltam meg 20-30 percekre enni, kb óránként vizet utántölteni (1-2 perc)
@XCode: oké, őszig biztos csak outiként lesz üzembe helyezve, (persze kipróbálom terepen is) ez foglya majd váltani a montit nálam :D
@janijani: Köszi. A ciklo feladja a leckét. Ha csak országúton használod, vegyük outinak. Ha lesz több adat is, meggondoljuk, tárgyaljuk-e külön.
@XCode: friss adat:69 km - 30.6-os átlagtempóval. Úgy néz ki, hogy hamarosan összejön egy cyclokrossz bicaj, azt majd hova diktáljam?
@Marcikutya: Az biztos,tovább bírják+nem kopik annyira el hamar.
@Marcikutya: Értem. Akkor az egy jó gumi. Én is most akarok venni egyet, de biztos, hogy nem ilyen ballonosat fogok. Valószínűleg ugyanúgy 28 széleset, mint amilyen most is van, és lehetőleg Continentalt. Nagyon ideálisnak találom a 28ast mind aszfalton, mind kavicson, földúton, szinte bárhol el tudtam vele menni, csak sárban nehézkesebb, de hát oda meg amúgy sem kell menni. Ezek a gumik általában sokkal könnyebbek is, mint szélesebb társaik, így a gyorsításra sem lehet panasz.
@Marcikutya: hogy kétszeresen számítanak-e azt nem tudom megerősíteni-cáfolni, mert nincs ilyen irányú tudásom, de tapasztalatból tudom, hogy ha a kerékagytól minél távolabbi ponton van nagy tömeg, akkor azt nehezebb meglódítani, illetve ugyanígy megállítani. Ugye hajtásnál a hátsóagyra hat főként az erő, ezért nagy erőkarral "működik" a kerék futófelületének megmozdítása.
Ezért mondják montiknál, hogy a 29-es kerekűek lomhábban indulnak meg, ellenben lendkerék-érzés van, és átmegy tökön-babon (itt ugye a nagyobb erőkar miatt).
A montimon a pille külsőket vadorzókra cserélve én is érzem, hogy nehezebb kilőni vele, de lejtőn lefelé nem kell beletekernem, hogy az előttem haladót simán beérjem.
@gyuladaniel94: Egészen más. A biciklimet 38-as gumikkal vettem. A hátsó gumi katasztrofálisan kopott (Cross Impact), 1000km után a gyémántminta teljesen elkopott.
Most 54-622-es City Contact van. De nem tudom olyan keményre fújni, hogy ne veszítse el a ballonosságát. A belső is már 29"-esre való, iszonyatos falvastagsággal.
Ezt kombináltam még egy narancssárga színű defektmentesítő folyadékkal. Mindezek miatt érezhetően megnőtt a forgó tömegek nagysága.
Rég tanultam már fizikát, de kigondoltam, hogy a kerékkerületen összpontosuló tömegek kétszeresen számítanak, egyszer a hosszirányú gyorsulásban, másodszor pedig a forgásban (a kerületi sebesség = haladási sebesség).
A bicikli elvesztette azt a gyorsulóképességét, amelyet annyira élveztem a monti után, viszont a rossz utakon nem ráz, és 1000 km után még rajta vannak a középső sorják.
@Supernova1982: Én is próbálom kerülni őket, de van, hogy nem úgy jön ki a lépés, és olyankor előfordul, hogy belemegyek, csak hogy ne menjek ki a közeledő gépjármű elé.
@gyuladaniel94: Köszi,én kikerülöm a kátyúkat,meg nem fújom túl sem,és védi a felnit is.
@Supernova1982: De azért ne fújd túl, könnyen szétszakadhat benne a szövet ha belemész egy félméteres kátyúba:)
@gyuladaniel94: Én is keményre fújom,nekem 2.1-2.2-van,védi a felnit a felütésektől,én 4 bar-on használom,keveset vesz vissza a végsebességemből,meg ilyen pocsék utakon nem is lehet száguldozni.
@Marcikutya: Mi értelme van egy ballonos guminak kőkeményre fújva? Akkor ugyanúgy mindenen elpattog, mint egy 23as, de azzal legalább lehet haladni.
@Supernova1982: A táblázat sok-sok adat alapján állt össze. A terepjárósok például 15,13-25,81 km/h között teljesítenek. Jómagam valahol a legelején foglalok helyet: 15 km/h körül...
A legfrissebb eredmények:
MTB 20,82 ± 4,99 km/h
Túra 24,54 ± 5,41 km/h
Outi 28,08 ± 4,93 km/h
@XCode: Én pedig pont hegyen mennék szivesebben,bár itt meg elég bika szelek szoktak lenni..Tény hogy megtanít küzdeni-bírni ez is.