Pezsgés a Gravel biciklik piacán - Mit gondoltok róla?

451-500 (555 hozzászólás)

Elküldve: 2016.06.06. 09:47 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

Ted King egy Cannondale Slate bringával kicsivel több mint 11 óra alatt teljesítette és megnyerte összetettben a Dirty Kanza 200 ( igen 200 mérföld) gravel versenyt!

Elküldve: 2016.05.17. 22:22 WAUZZZJ 

  • WAUZZZJ avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 49

@freeride69x: A Spyre teljesen blokkolásbiztos volt. Emiatt mehetne UCI versenyre. Az a baj lassulni sem lassult úgy ahogy kellett volna, pedig 32-es gumi volt a kerekeken.

Elküldve: 2016.05.17. 11:18 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@WAUZZZJ: Meg gondolom az is benne van, hogy az oúti/cx felhasználásra tervezett fékeknel nem feltétlen a blokkolás a célja a fékerő modulációjának a tervezésekor,mivel azokon a versenyeken meg profi szinten csak lassítanak, az oúti versenyeken kifejezetten mérnöki/csapatfőnöki/UCI vezetőségi probléma volt a fékek blokkolási lehetősége mint veszélyforrás.....Az mtb mech tfékeknél már más a helyzet, lehet ezért is tudom a gravel biciklimen az mtb mech tfékemet(shimano alap szint)blokkolni 93 kg-mal.

Elküldve: 2016.05.17. 11:11 WAUZZZJ 

  • WAUZZZJ avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 49

@freeride69x: Örülök, hogy meg tudtalak nevettetni! A TRP spyre-hez volt szerencsém, sajnos ott a fékerő nem volt definiálható. Állítólag minden redben volt vele, és az olyan. Merida Cyclocross 500-asomon volt gyárilag Shimano 105-el. Aki megvette nem panaszkodott, tehát lehet, az tényleg olyan... ...én azt keveselltem. Pedig nem vagyok durva felhasználó, csak munkába járok. Semmi hegy-völgy csapatás sajnos.

Elküldve: 2016.05.17. 08:38 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@WAUZZZJ: Nekem az mtb mech tfékszettem oúti fékkarral(spec. Gevenalle hosszú bovdenhúzású....) fog olyan erősen mint egy hidraulikus. Nem kell temetni a mech tféket:lásd TRP Spyke vagy Spyre. A Shimano Tiagra hidraulikus fékváltókar szettje meg leghamarabb szeptembertől lesz elérhető kiskereskedelmi forgalomban, hazánkban gondolom csak 2017 máj-jún.

Elküldve: 2016.05.17. 08:34 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@WAUZZZJ: Hát elég vicces!

Elküldve: 2016.05.15. 23:34 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

@WAUZZZJ: egy ideig nem lesz lehetőségem 10-öt, sőt még Tiagrát sem próbálni, ezért megelégszem ezzel :) És ha bejön a bringa, akkor 2-3 év múlva veszek rá egy Tiagrát amihez remélhetőleg már lesz hidrós tárcsa :)

Elküldve: 2016.05.15. 10:38 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@WAUZZZJ: Az Tiagrából is lesz (vagy már kapható) hidraulikus a BR-RS405. Sajnos ez leghamarabb jövőre tűnik fel gyári bicikliken, de az nem az olcsó Mango lesz. Ha használtan lenne egy szép állapotú hidros (meg a 105-s is nagyon ritka, úgyhogy Ultegra) ilyesmi áron akkor szerintem is megérné gondolkodni rajta. Vagy vehetne olcsóbban mechanikus tárcsával, cyclocross/gravelt aztán majd azt fejleszti egy-két év múlva. De akkor oda az új bicikli érzése. Szerintem jó a Claris is, hozzászokni, megszeretni, olyan-e a váz amire számított. Egy-két dolgot kicserélni, hogy még inkább magára szabja, majd később vadászni egy akciót a hidros Tiagrára.

Elküldve: 2016.05.15. 08:20 WAUZZZJ 

  • WAUZZZJ avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 49

@aradebil:A háromból a mango a legjobb vétel. Én nem venném clarissal. Volt olyanom, teszi a dolgát, de amint kipróbálsz egy 105-öt, megérted az árkülönbséget. A mechanikus tárcsafék a másik, amiért én már nem adnék pénzt. Jól néz ki, ennyi. Hidrós tárcsa pedig horror országúti fékváltókarral. Szerintem sokan követik a divatot, elsőre keress egy használt 105-ös bicajt, netán ultegrát, nem fogod megbánni.

Elküldve: 2016.05.15. 08:09 WAUZZZJ 

  • WAUZZZJ avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 49

Elküldve: 2016.05.14. 17:26 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@OKdoki: A sok kalkulátor, magyarázó oldal egyike. Persze, leginkább angolul vannak ilyenek. http://bikedynamics.co.uk/bikesizingbd.htm#1

Elküldve: 2016.05.14. 15:53 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@aradebil: A belső lábhosszod alapján szerintem jó lesz az M-es. Az én 179 centimhez 81 cm az említett arány. Igaz, én egy apró lovon lovagoló mongolnak nézek ki. A széttárt karom középső újj végétől mert fesztavolsága kb. 183 cm, de a kar hosszom csak 66 cm a markom által fogott képzeletbeli rúd középtengelyetől a vállcsontom felső pontjáig. No, nekem jó szokott lenni az 54es méret. Ez alapvetően 54-55 cm közötti horizontális felsőcső hosszt (TT) jelent a gravel-cyclocross kategóriában, és átlagosan +1centit az outik között. Viszont van egy-két bizonytalansági tényező. Ami jó, hogy a TT csak 24 mm-vel több az M-nél, az S-hez képest. Viszont, a gyári stucni elég rövid, olyan 80 mm. Ez egyébként azt is jelenti, hogy meg valószínűbb, hogy jó az M-es, de ezt mar nem nyújthatod sokkal tovább. Viszont az S esetén cserelhetnéd hosszabbra. A reach értek között is csak 5 mm a különbbség. A nyereg vázcső viszont 60 mm-vel rövidebb/hosszabb. Ez önmagában nem baj, hosszabb nyeregszárat rakhatsz az S-be, meg kényelmesebb is. Sajnos azonban a stack esetén 33 mm a különbbség. Ez lehet, hogy számít a kényelemben. Az S-es mindenképpen sportosabb, picit előredölössebb. Azonban az S eseten nagyobb mozgástered lesz a kormány terület átalkításában. Annál rövidebb biztosan nem kell, de nyújthatod a stucnit 120-130-ig is. A stack-on is javíthatsz, hogy több legyen, a pozitív stucnival, de ha a szépség felől is k özelítünk, akkor max. oda juthatsz, ahol az M-es van gyárilag. Azt meg még emelheted és sülyesztheted is. Az M-esnél a 80 mm-nél rövidebb stucni már necces.

Elküldve: 2016.05.13. 17:36 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

Már csak azt kell kitalálnom, hogy a 172 cm-hez, 168-as fesztávomhoz és 79es belső lábhosszomhoz M-eset be merjem-e vállalni (S-es nagyon kicsinek tűnik :O )

Elküldve: 2016.05.13. 11:52 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: A Mango a legjobb fejleszthetőség szempontjából is, sárvédő-és csomagtartó szemek, elég széles váz-és villa akár még a 38C-s külsőnek is, de a geometriája inkább kicsit montisabb,nem az az orra esős oúti vagy klasszikus cx gépé. Csak jókat írnak róla: http://road.cc/content/tech-news/172779-first-ride-review-mango-point-ar

Elküldve: 2016.05.13. 11:47 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@aradebil: A Mango a legjobb! Majdnem olyan vázat vettem. A legjobb ár/érték kategória. Neuzer? Az meg mi a f*sz? Már elnézést, Neuzer cx gép,hát vicces,nevetnem kell,ne haragudjatok.

Elküldve: 2016.05.11. 14:17 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Ahogy megveszed, bármelyiket is, ne feledd a véleményt! :)

Elküldve: 2016.05.11. 14:14 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@aradebil: Igen, már látom. Így további pontosításként a DT váza rideg. Sajnos azonban vázépítő képesség terén (színtisztán csak a látvány alapján) messze többnek látom ezt az mango-t.

Elküldve: 2016.05.11. 14:06 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

@OKdoki: köszi a meglátásaokat :) Igen,a Fuji a Fuji Cross vázára épült egy az egyben (2017-es lineupban már lesz külön gravel-re optimalizált vázuk), csak outisabb komponensekkel. Neuzeren alakítani nem kell már nagyon, ha elfogadjuk a canti (mini v) + acélvilla kombót. Nagyon új még a modell, ezért reklámozzák a DT képével, ez oda is van írva. 145-ért koskormányos Clarisos gépet adnak, inkább a vázzal, és a villával lehetnek gondok, és gondolom 11 kg fölött van a jószág jóval, még tárcsák nélkül is

Elküldve: 2016.05.11. 13:19 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Ahogy nézegetem, már biztos, hogy a mango-t választanám. A Fuji hagyományosabb cyclocross váz. Itt Kőbányán még jobb is lesz, de mindenhol máshol inkább csak a hátrányát érzed majd.

Elküldve: 2016.05.11. 13:16 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@OKdoki: Pontosítok, mert kihagytam a mango-t. Ránézésre, annak a legjobb a váza. Nagy kellemesen sloping geometry, ezt érezni fogod a kényelemben. Fejleszteni később lehet még.

Elküldve: 2016.05.11. 13:14 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@aradebil: Fuji 1.7! Neuzert még át kéne alakítani. Váza egy kicsit rideg, állítólag. Bár a szélesebb gumi ezen segít.

Elküldve: 2016.05.11. 12:48 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

Köszi a kommenteket srácok, de mint írtam az első posztomban tisztában vagyok eléggé a magyar piac létével (pontosabban nem létével), ezért is írtam hogy rendelni fogok, és linkeltem be azt a kettő gépet, elsősorban azokról várok hallomásokat, tapsztalatokat, ne adj isten valaki ült is rajtuk nálunk szerencsésebb helyzetben lévő országokban. Cannondale tényleg jó árban volt, kár hogy Sorát valamiért ők nem kapnak (elvileg US exclusive, de britteknél pl kapható), és valszeg több ilyen akciójuk nem lesz, nagyon durván túlrendelték magukat. Készletet kiszórták, új gépek már a szokásos árakon érkeznek. Másrészt ezek elsősorban CX gépek, én inkább több outi dns-sel rendelkező gépeket néznék. Használt bringákat meg jó eséllyel versenyzők által homokban sárban szétveretett állapotban kapnád meg( de méretben sincs, október óta keresek gépet), akkor már inkább a Neuzer CX gépét választanám.

Elküldve: 2016.05.11. 12:32 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Telefonon kéne érdeklődnöd a nagyobb magyarországi forgalmazóknál. A Cube-nak volt akciója tavaly is amiben a legolcsóbb alu, karbonvillás cyclocross gépük szintén befért 300 alá. Lehet, hogy várnod kéne az akciókat. Van a Corratecnek is képviselete Magyarországon, Focus, stb, de 250 kevés lesz.

Elküldve: 2016.05.11. 12:27 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@aradebil: 250 ezer alatt újat szinte lehetetlen. A Merida Cyclo cross 300 volt akcióban 270 körül, de azt is csak a neten láttam valahol. Ennél jobb ajánlat volt sokkal a Mali honlapján a Cannondale CaadX Tiagrával 279 000 forintért. Sajnos már nincs fent, de hívd fel Őket lehet, hogy van még a méretedben elfekvő. Személyesen a boltba nekem is volt akciósan cyclocross kerékpárjuk 2014-es, 2015-ben. Akkor nem vettem meg. De a magyar piacon az egyik legjobb ajánlat volt ez a CaadX Tiagra januárban. 105 még van: http://mali.hu/hu/orszaguti-triatlon/cannondale/keszleten/3571-cannondale-caadx-105-disc-2016

Elküldve: 2016.05.11. 12:04 sandorp9 

  • sandorp9 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 304

@aradebil: ez az, amiért én sem vettem még; nagyon drágák (még). Használtan vannak canti fékes cx bringák (150e-től), de azokra sem sárvédő, sem csomagtartó nem rakható (ami nekem számítana)... Csak drágán vagy kicsit olcsóbban külföldről

Elküldve: 2016.05.11. 11:22 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

@sandorp9: Szia, mint írtam, már a 320 ezres ár is sok nekem sajnos (lenne rá, de mivel első ilyen bringa lenne, és nem is biztos hogy ez lenne a nekem való ezért maradnék 250 alatt.) Ez a Trek meg szép és jó, de 340-ért Clarisos gépet venni sznobizmus szerintem :)

Elküldve: 2016.05.11. 11:18 sandorp9 

  • sandorp9 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 304

de egy 50e plusszért van idei is több méretben

Elküldve: 2016.05.11. 11:14 sandorp9 

  • sandorp9 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 304

@aradebil: Szia, nem tudom mennyit szánsz rá (vagy csak nem figyeltem), de itt van egy tavalyi modell, és még lehet alkudni is tudsz: http://trek.hu/kerekpar/item/13208-trek-crossrip-comp-kerekpar_1008.html

Szerintem az olvasottaknak megfelel, és csomagtartót/sárvédőt is tudsz szerelni esetlegesen...

Elküldve: 2016.05.11. 10:55 aradebil 

  • aradebil avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 110

Büdös életbe nem gondoltam volna hogy fogok gravel topicot találni itt :) De pont jókor. Éppen egy új, mindenes bringát keresek, lehetőleg alu váz, karbon villa és tárcsafék kombóval, nagyon minimális budget-n (tehát claris-sora szint). Ezzel már kizaártam az itthon kapható cx/gravel bikeok 90%át. Használtat esélytelen itthon kapni, főleg a 172 centimhez. Fő cél ingázás, hétvégi "hegymászások" Budán, és kisebb 1-2 napos csomagos túrák, akár erdei utakon is (nem single trail). Bónusznak jól jönne, ha el tudok vele menni Kőbányára hobbi kategóriában bohóckodni majd az ősszel. Sokáig a GT Grade volt nálam a befutó, de hazai forgalmazó csak Tiagrától tudna behozni, ami most nem csak pénzügyileg lenne sok, de mivel első drop-bar gépem lenne, és nincsen outim tapasztalatom se, egyszerűen felesleges nekem még egy Tiagrás gép is. Clarissal van több netes boltban is, de szállíttással kb ott tartanék mint egy Tiagrással itthon (Neuzernél 320as várható árat írtak), ráadásul rögtön dolgokat kéne rajta cserélni (pl. 11-25 hátul tuti kevés lenne nekem).Több rákfenéje is van a tervemnek, egyrészt netről kell rendelnem, és kipróbálás nélkül. Bár ezt annyira nem érzem gondnak, mivel nem tudom még hogy mi a "jó", nekem való méret és geo (ezért nézek kizárólag kezdő bringákat). Jelenleg két versenyzőre szűkítettem, egy Fuji Tread 1.7 (522 font), vagy egy Mango Point AR (550). Illetve nagoyn olcsón lehetne még egy Neuzer CX, de alu váz acél villával, és buknám a tárcsaféket, és később is max előre lehetne berakni. Kínai karbon villát meg cantishoz alig találni a neten. https://www.evanscycles.com/fuji-tread-1-7-2016-adventure-road-bike-EV249109 http://www.mangobikes.co.uk/bikes/point-ar-all-round/point-ar-shimano-claris12 http://www.bringaboard.hu/neuzer_courier_cx_55432

Ötleteket, tanácsokat, le és rábeszéléseket várok :D

Elküldve: 2016.04.25. 14:58 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@gyuladaniel94: Jóféle,az ára is elfogadható. Több nem is kell egy multifelhasználású gépnél.

Elküldve: 2016.04.24. 21:55 JPeti86 

  • JPeti86 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 252

@freeride69x: igen, éljen az acél. A saját városi bringám is acél, 18 éves váz, azóta csak a váz maradt meg. Szerencsére a mai egyéb alkarészek minősége sokkal jobb, vagy csak Magyarországon is elérhetővé váltak a minőségi holmik a gagyi helyett az elmúlt évtizedben. De szívesen használtam volna a mai Saint váltómat 1997 óta, hány küllők közé váltásom volt...

Elküldve: 2016.04.24. 19:10 sandorp9 

  • sandorp9 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 304

@gyuladaniel94: elfogadnám!

Elküldve: 2016.04.24. 17:18 gyuladaniel94 

  • gyuladaniel94 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 295

Acélpártiaknak itt egy vagány gép. Simán kéne canti fékkel. Létezik sora szettel is, kedvezőbb árral. http://www.wiggle.co.uk/verenti-substance-105-2016/

Elküldve: 2016.04.23. 06:35 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@JPeti86: Ennyi. Szép munka volt! Az acél örök, az alut is lehet javítani, de akad már egy-két műhely ami speciálisan carbon vázak javításával foglalkozik. Meg van már eljárás DIY javításra is,lehet kapni javító szettet,de szerintem ahhoz is kell érteni. Amikor döntés előtt álltam hogy acél/alu/v. carbon, akkor volt egy carbon gravel vázszett kinézve Torayca800 anyagból,de a cég gyári versenyzőjével beszélve,kérdésemre elmondta hogy a váz max. terhelhetősége gyárilag 95kg.Ez véleményem szerint nem sok,és még ott az aggodalmam a felületi sérülésekre is. Az alu az okés,abból vannak nagyon jó anyagok. De az acél az acél. Nem vagyok 50kg-os csontrakéta, nem vagyok top versenyző(hazánkban nem is nagyon van olyan) ,nincs szükségem 8kg-os bringára,de tartós,megbízható,könnyen javítható gépre igen. És ha erős is a carbon váz,mennyi az élettartama vajon? Simán vannak több tíz éves acél vázak az utakon,carbon vázat látott már valaki 20 éveset......? A carbon az tökéletes gyári versenyzőknek,szponzorált atlétáknak,de nem egy átlag felhasználónak,pláne a hazai fizetések tükrében. És nem érdekel az sem ha egy carbon váz örök garanciás,ismerem hazánk garanciális megoldásait..... Konklúzió: éljen az acél!

Elküldve: 2016.04.22. 20:26 JPeti86 

  • JPeti86 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 252

Na igen "steel is real", az acéllal ilyet is meg lehet csinálni 75+ év üzemidő után:
Előtte: http://foto.testbike.hu/index.php?p=foto&gid=15978&id=27&pp=mygl utána: http://foto.testbike.hu/index.php?p=foto&gid=15978&id=26&pp=mygl És ha totál át kell alakítani (kihalt beütőcsészés középrészbe Hollowtech II-es csapágy meg Deore XT például) akkor csak egy kis plusz hegesztés...

Elküldve: 2016.04.22. 18:45 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: A GT Grade carbont ezzel a cikkel cáfolom meg,ugyanis egy egyszerű "kátyúzás" során eltörik a váz(és akkor minden egyéb carbon?),olvasd a cikket:http://grit.cx/adventure/2016/04/column-can-a-road-biker-dig-gravel

Nem véletlen a mondás: "steel is real" .

Elküldve: 2016.04.22. 11:06 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

Elküldve: 2016.04.21. 22:56 JPeti86 

  • JPeti86 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 252

@sandorp9: "max 2 év és kuka" Sajnálatos. Nekem a városi biciklim 18 éves, édesanyám biciklije kb 75 éves, a tapasztalatok alapján mindig a legjobb időtálló alkatrészeket kapták.

De ennél a vacak karbon lapos megoldásnál egy síma olajcsillapítású rugósvilla (pl Rock Shox Domain) is jobb... másfél méteres gödörbe hajtotam be vele, kutya baja se lett, csak nekem lett monoklim pár napig az eséstől. Lehet hogy én vagyok vadállat, de jobban szeretem a "harckocsi 2 keréken" bicikliket.

Elküldve: 2016.04.21. 15:11 sandorp9 

  • sandorp9 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 304

@JPeti86: sajnos, de így van ez mindennel... max 2év és kuka :(

Elküldve: 2016.04.21. 11:39 JPeti86 

  • JPeti86 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 252

Ez a "karbon lapocskás" fura villa nekem nem tűnik valami strapabírónak meg nem is szép. Remélem legalább cserélhetőek a lapok, ha eltörnek? vagy be van ragasztva? Magyar utakra nem merném bevállalni.

Egyre inkább azt látom, hogy a kerékpározás elmegy a praktikusságtól a fura karbantartás-igényes törékeny cuccok irányába.

Elküldve: 2016.04.20. 19:23 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: Az egy nagyon jó bringa,teljesen tökéletes. A Jamis Renegade-okról csak szinte jókat lehet olvasni.

Elküldve: 2016.04.20. 19:20 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: Az nem Schwinn -Csepel,hanem Schwinn. A Csepel az más,szétvált a két csoport.

Elküldve: 2016.04.19. 09:47 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@sandorp9: Igen. Most viszont találtam valamit ami befészkelte magát a gondolataimba, nem utolsó sorban azért, mert még egy hajszállal olcsóbb is. https://www.evanscycles.com/jamis-renegade-expat-2016-adventure-road-bike-EV245158

Elküldve: 2016.04.18. 19:44 sandorp9 

  • sandorp9 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 304

@OKdoki: egy kényelmesebb acélvázra épített gravel (semmi elasztometer!), mint az Author Ronin, és (számomra) kész...

Elküldve: 2016.04.18. 18:28 OKdoki 

  • OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 683

@freeride69x: Igen, a Domane vagy a DSS nem ide való, csak a megoldásuk ütött szöget a fejemben, ami csak a kényelmesebb viselkedést szolgálja. Egy Gravel bike-on a kényelem szélesebb fogalmat takar a felhasználhatóság szemszögéből. Érdekes a Schwinn bicajra is. Nem agódták túl a témát, hopp-hopp megoldották. Gondolom ez a legkevésbé tartós megoldás, de talán nem olyan nehéz cserélni. Nem is drága, 1000 dollár Sorával. Nekem tetszik, de a hozzászóló szerint nem túl hatékony megoldás, ha jól értem. Mindenesetre, ha ma a Schwinn-Csepel és ilyen biciklit dobna piacra 230-250 ezerért, az nem lenne olyan rossz. A Mongoosnak már egy éve megjelent a Selous sorozata, amit furcsa mód az Urban kategóriába sorol. Talán mert csak alu villával volt kapható. Ezt gondolták tovább, nagyon helyesen.

Elküldve: 2016.04.18. 03:55 freeride69x 

Elküldve: 2016.04.17. 20:59 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: A Lefty az egy szárt teleszkóp, az elasztomer egy idő után elérik,szétszakad. A hátsó rugóstagos Pinarellóval meg Wiggins sült fel a tavalyi Roubaix-n......

Elküldve: 2016.04.17. 20:56 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

Hiába az elrejtés látom Én hogy ez egy Tranz-X antishock elasztomeres vibráció elnyelő kormányszár az új Schwinn Vantage RX1 bringán..... http://bicycletimesmag.com/sea-otter-2016-new-bikes-part-1/

Elküldve: 2016.04.17. 20:52 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

A Schwinn visszatért pl: egy Vantage RX1 do-it-all gravel bringával, vázba integrált rezgéselnyelő elemekkel: http://www.bicycling.com/bikes-gear/adventure/first-look-schwinn-vantage-rx1

Elküldve: 2016.04.17. 20:51 freeride69x 

  • freeride69x avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 140

@OKdoki: Én országúti bringákról nem beszéltem,hanem gravel bringákról és a kettő nagyon nem ugyanaz.

Új hozzászólás:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!