vegyetek olcsósított, Point AR-t, vagy szépséghibás vázakat (reklám helye)
vegyetek olcsósított, Point AR-t, vagy szépséghibás vázakat (reklám helye)
@aradebil: nem gondolnám, az alu royal is 1éven belül kijött, ahhoz képest, mikor még csak tervként beszéltek róla... mellesleg attól tették függővé leginkább, hogy a 3*os rapid hogy fog menni a piacon.
@sandorp9: terv, tehát belátható időn belül nem lesz belőle semmi, sőt megkockáztatom prototípus sincs még belőle :\
@aradebil: azt írja; "Terveink között szerepel egy új Sorás, vagy Tiagrás CroMo (4*) modell, csúsztatható ejtő papuccsal, tárcsafékkel szerelve"...
@betörő: újra gyártani fogják/ gyártják, legalábbis a 2017es palettájukon szerepel...
@sandorp9: Én csepel rapid 4*-os vázat vettem. 20 ezerért, ami eredetileg 70-80 ezer, de már nem gyártják. Volt méretem, a szín is jó, előre cross villa. Jó nem tárcsafék, de oly mindegy nekem.
@aradebil: tényleg tyűha ez a gép :O
Viszont a nyereg nagyon frankó, nekem is olyan van "carved" tipusú...
@zolszi: hát ez a bajom nekem is; évente 2-3 nyerget vettem, de most ha sz@r is megállok, mert ez a Brooks qrva drága volt :) De szerencsére nem az, ajánlanám, de elég húzós az ára :(
@sandorp9: az SMP Hell-t néztem ki én is, csak érdekelt volna személyes tapasztalat. Sajnos itt a környéken nem tudok olyan kipróbálási lehetőségről, mint ami Pesten elérhető. Pedig az lenne a legjobb, ha vásárlás előtt személyesen kipróbálhatnám.
@zolszi: az SMP TRk az trekkingre való, egyenesebb ülés pozíciót kíván (nekem is volt, de elég széles volt, és sokat kellett állítgatni, hogy jó legyen). Sportosabb tekeréshez az SMP Extra vagy SMP Hybrid való (vagy kicsit drágábban az SMP Hell);
@zolszi: Egyik ismerősömnek van SMP, asszem TRK , neki tetszik, de ő nem teker rajta 100 km-eket.
@aradebil: Nekem a Shand tetszik a legjobban, abból is az acél vázas.De sajnos a 2.200 £-os ár nem a mi magyar pénztárcánknak való. Apropó: az SMP nyergekről kinek milyen véleménye, tapasztalata van? Szeretnék majd egyre beruházni, mert a mostanit nagyon kényelmetlennek találom.
@aradebil: Ugy látom a Pinnacle ugyanott (Taiwanon?) porfestet mint a Charge :-)
@aradebil: jó cikk szép bringákkal! Az acéltól a karbonig és a keskeny (35ös) gumitól a szélesig (azt hiszem 56os volt a legszélesebb) minden előfordult, és persze volt aki váltó nélkül nyomta(!)... elég széles határokon belül mozog ez a "gravelozás", és ez is tetszik benne.
járgányok egy brit gravel versenyről
@aradebil: én nem fikáztam, csak a hi-ten-t, de egy cromo Csepel nem lenne rossz... legalábbis a 4* Royalom f@sza volt! :)
@sandorp9: csak hogy fikáztátok itt a Csepelt hogy miért ilyen drága: nem a Csepel a drága, a tajvani vázak az olcsóak...
Author 2017es paripái közzül ez az Aura XR bringája; olcsóbb és alu - Tiagra - TRP Spyre mechanikus tárcsafékek http://bikemag.hu/magazin/hirek/author-2017-uj-bringak-noknek-es-takarekos-szamurajoknak
@mito: bár túraguminak már mindenképpen tubelesst szeretnék venni, kár hogy ez nem az :\ amúgy gyönyörűek szerintem ezek a nyers gumi színű oldalfalak
@aradebil: ez nem én vagyok:-) . A vázon találtam egy made in Taiwan matricát.
@mito: én a helyedben nem tenném :)
kommentek alapján amúgy Kínában csinálják a vázakat? :\ azt hittem britt ez is
@aradebil: azzal igen, Maxxis Roamer 42es, és más gumikkal ellentétben, ez lehet hogy ténylegesen ilyen vastag. Összeszerelés és próbaút után térjünk vissza rá.
@mito: amennyiben így lesz, átvenném a világos falú Maxxisokat (már ha azzal kaptad még te is) :)
szűk két hét alatt megjött a Charge Plug .Még nem volt időm öszerakni, de az időjárást elnézve ez nem is sürgős. Első benyomások a dobozba pillantva: szép strandkorlát/BKVbusz/égszinkék, a gumik vastagabbak mint más gyártó szintén 42mm-esnek mondott gumijai( és élőben első blikkre nem tetszenek:-( ,talán majd rárakom a Speci Triggereket ).
Igaz hogy drága, de mindenesnek, hobby cx-re, vagy túrázni is akár elég jónak tűnik: http://bikemag.hu/magazin/hirek/merida-cyclo-cross-600-kerekparteszt-egyszer-tizeneggyel-jobb
@zolszi: egyedül egy turpisságot találtam benne, hogy alu a villa :\ Mango még nem állt át az új Tiagrára, és idei frissítésben mindössze a full 105-ös bringa, és új szín (piros) szerepel, szóval lehet hogy megvárják, amíg kifut a 4600-as szériájuk FSA Veroval.
@aradebil: elég jól néz ki ez a bringa, nekem bejön. Bár én meg vagyok elégedve az enyémmel is :)
@freeride69x: a Charge plug olcsóbb, azonos váltórendszerrel:-p ha megjön,majd összenézhetjük aradebil Mangójával
@aradebil: Jaaa, hogy hazai forgalmazóval mi? Akkor ez nálunk bőven 300e ft fölött lesz! A Mango Bikes Point AR-t nem tudja senki lekörözni a maga 223e ft-os ár/érték arányával.
újabb versenyző 900 euróért, hazai forgalmazóval: http://www.haibike.com/en/INT/bikes/190/2017-seet-all-track-1-0?variant=4170620748#specs
Én mondjuk a Rapid Robok árából raktam volna rá egy BB7-et vagy Spyret. Meg az az alsócső elég randa :O
@OKdoki: ha egyszinű lenne, az teljesen rendben lenne, de azok a pirosas-narancsos villák nekem nem mennek hozzá egyáltalán
@mito: Aha, látom! Szép a kék. Nekem bejön az a 2017-es a furcsa mustár szín is.
@OKdoki: óvatos duhaj vagyok, kettes, a kék ..a 2017es modell számomra értelmezhetetlen szinvilágú ;-), ez is adott egy lökést, hogy most kell megvenni
@mito: gratula :) nagyon irigylem a Charge Plug exkluzív gumijait
A gyenge angol font kombinálva a Wiggle őszi leárazással és hogy ujra volt a méretemben Charge Plug, pontott tett a régóta húzódó dilemmámra:-)
@OKdoki: a beígért csúszópapucs már egy ilyen poén lenne szerintem
Illetve, valami poént kéne elsütnie a Csepelnek, bár gyanítom, hogy az drágább teszi a biciklit. Például, 27,5 kerékkel és szélesebb gumikkal azaz sárférőhellyel.
@OKdoki: Már persze a teljes bicikli árát kéne 300 alatt tartani. Még jobb lenne 200-hoz közel. Egy új Sora-val, vagy esetleg egy SunRace STR karokkal, szettel, de akár microSHIFT rendszerrel is szerelhetnék.
@freeride69x: hol van Mango point AR váz 80-ért? Az oldalukon 250 Gbp, az 350-nel számolva is 87 ezer plusz szállitás. A többivel egyetértek. Amugy a Verenti Substance Soraval, Cromo vázzal 580 GBP a Wiggle-n, valahogy ilyesmikkel kellene a Csepelnek árazásban versenyezni, mert a nosztalgiafaktor (mármint annak aki olyan öreg mint én:-) , hogy a Csepel Sason nőtt fel) nem lesz elég. Szerintem
@freeride69x: Hi-Ten vázat biztos nem. Meg húszért sem. Valami Reynolds csőre gondoltam. A Jamis olcsóbb gépei valamelyik 5XX Reynoldsot használják. A drágább Jamis vagy a Kona 8XX csőszetből készül. 150-ért is drága lenne, de lgalább látszódjon a mínőség. A lényeg, hogy 300 alatt kéne tartani az árat, egyrészt a kelet-európai fizetőképes kereslet hiánya miatt, másrészt, mert a Csepelnek nincs akkora ázsiója.
@OKdoki: Mango Bike Point AR alu váz+carbon villa 80e ft..... Biztos hogy sosem vennék magyar(Csepel,Neuzer,Baddog akármi) Hi-Ten vázat 150e ft-ért! Amúgy is : Én speciel úgy vagyok vele közel 26 év kerékpáros tapasztalatával hogy magyar hazai kis-és nagykerből ill. webshopból soha semmit! Lehúznak,nincs,2hét megrendelik,nem jön meg stb. Katalógus ország vagyunk de az jó drágán. Éljenek a külföldi bringás üzletek , webshopok, ebay, aliex. !
@aradebil: Igen, elégé necces ez a szám. Csak azért gondolkodtam ilyen magasságokban, mert a nagyobb kedvezményekhez, amit az alkatrész beszállítók adnak (elsősorban a váltó és akkor a Shimano, de tőlem bárkitől rendelhetnék, aki megfelelőt gyárt) valószínűleg kell ilyen megrendelés szám. Évi ezer darab alkatrészre nem fognak haj de nagy kedvezményt adni, így meg nehéz lesz egy Raleigh-val, stb. versenyezni. Azért, ha össze jönne nekik egy 150 ezer alatti vázszett, akkor talán beférnének 300 alá. Pici haszonnal, csak a magyar forgalmazással törődve, évi 1000 db. Vajon ez menne? Vagy még 1000 sem kelne el?