@OKdoki: az a baj hogy az S-es Mangó vázon nagyon kicsi a háromszög, és kulacsoktartó(k)val tuti nem férne oda semmi ami elég nagy is lenne ingázáshoz
@OKdoki: az a baj hogy az S-es Mangó vázon nagyon kicsi a háromszög, és kulacsoktartó(k)val tuti nem férne oda semmi ami elég nagy is lenne ingázáshoz
@aradebil: Ez klassz! Esetleg, még egy felsőcső táskával növelhető a térfogat.
http://bikemag.hu/magazin/hirek/author-sumo-adventure-nyeregtaska-miniteszt
Rendeltem egy ilyet, sajnos 2 hét mire megjön, de ezt a szezont kihúzom csomagtartó nélkül. Hacsak nem az aluval megyek ősszel túrázni... :)
Nememlékszem, ez voltmár? A specifikáció érdekes, karbon vázzal. http://www.diamondback.com/bikes-road-bikes-alternative-road-haanjo-series-haanjo-exp-carbon
Ma van a Pirate Cycling League által évek óta megrendezett Gravel Worlds by PCL 2016 gravel világbajnokság. Kíváncsi leszek ki nyeri az Open Men és az Open Women kategóriákat. Minden erről itt: http://www.gravel-worlds.com/the-course-2016/
Pár név nézzetek utána: Neil Shirley, Dan Hughes, Rebecca Rush......a legnagyobb nevek a gravel világából.
@OKdoki: igazából tetszik a bringa, nem volt rossz választás szerintem. Teszteltem kicsit a Balaton felvidéken: volt közte macskaköves út, ott egy kicsit rázott, a szokásos balatoni kerékpárút, ami néhol felfogható gravel pályának is, kicsi földes út is. Egyenlőre minden szép és jó, a fékhatás az ami azért össze sem hasonlítható a Mtb hidrós XT fékkel.
Már küldtétek a Sequoia-ról linket, bár én csak most olvasgattam utána. Itt egy cikk: http://www.bikepacking.com/bikes/specialized-sequoia-review/ Van egy keretes írás Sarah Swallows-tól, aki összehasonlítja a Diverge-vel és az Awol-val. Jókat ír. Jelenleg nem egy olcsó még az alapváltozat sem (950 Font az angol oldalakon), de még nincs akció, az talán majd segít valamit ezen. Viszont tetszik, hogy MTB hajtást tettek rá. Négy ágú a hajtókar 48-32-es tányérokkal, amik persze cserélhetők szinte bármire. A hátsó sor meg eleve 11-36-os. Ez bizony jó ötlet volt Tőlük. Elsőre csak a Salsa jut eszembe (a könnyebben hozzáférhető, nagyobb gyártók közül), aki szintén MTB hajtást tesz a gravel/adventure bicajaira.
@zolszi: Abszolúte nem rossz látvány a külső bovden vezetés. Szerintem rendben van.
@zolszi: Amúgy is jobb egy terepen (is) használt gépen az SPD, mert ez egyáltalán nem bírja a sarat. Amúgy szép kis bringa :)
@zolszi: a montidon spd pedál van, nem? akkor cseréld ki a pedált olyanra... olcsóbb :)
Megjött a bringa a britektől. Lőttem róla pár képet itthon, de kipróbálni még nem tudtam. Remélem a napokban arra is sor kerül. Kinézetre tetszik, talán vázon kívüli bowden elvezetés ami nem annyira. Országúti cipőm nincs, ahhoz való pedál jár hozzá. Amíg nem ruházok be rá, addig marad a montis spd pedál és cipő. képek: http://foto.testbike.hu/index.php?p=showgl&gid=16508&pp=usrgl&uid=46856
Ha esetleg valakinek volna felesleges pénze egy kis Izlandi túrára. Mondjuk, meg van a hangulata. http://www.wowcyclothon.is/en/
... vagy még ennyit? http://apro.bikemag.hu/browse/orszaguti/kerekpar/boardman-cxteam-l352733.html nyereg csere és kész...
én ennyit se adnék érte, de hátha valaki egy Specire vágyik :) http://apro.bikemag.hu/browse/orszaguti/kerekpar/specialized-diverge-l355705.html
@zolszi: Annyira olcsó a cucc még így is, hogy mindenképpen. Az más kérdés, hogy legközelebb valszeg nem náluk fogsz vásárolni. Várjuk a gépeket. Én is megpróbálom megírni a Mango 600 km-es review-ját, hétvégén remélem sort kerítek rá.
@zolszi: belealkudtam kb. 20 fontnyi ajándékot a 75 extra szállításba. Így még megérheti szerintetek? Mondjuk ebben az árban max claris szettes bringák vannak.
Baszki, ez egy köcsög cég. Délután küldtek egy emailt, hogy köszi a rendelést, de küldjek még 75 fontot, ha azt akarom, hogy leszállítsák Magyarországra, mivel ők nem is nagyon szállítanak ide. Közben meg lehetett választani international szállítást 9 fontért.
@zolszi: én is, ha nem katasztrófális a váz (amit kötve hiszek), akkor szuper vételt csináltál szerintem :)
Na hogy nézzünk egy magasabb árcédulás csúcsgépet is: ez maga a drágakő:Jade.... http://www.vpace.de/c2cx-jade-cyclocross/
@zolszi: megrendeltem, 493 font lett a vége Kíváncsi leszek milyen lesz :)
@zolszi: Szép,és jó,olcsó! Kell ennél több ?Nem. Örülünk Vincent? Örülünk.
@zolszi: régi Ronda Tiagra, de nem tűnik rossznak, ha meg tényleg ingyen van a szállítás akkor meg főleg nem!
Találtam egy jónak ígérkező bringát. 483 font lenne összesen, most az akción kívül még 10% diszkont kód is van hozzá.
Új Felt, gyönyörű, bár a hidat meghagyhatták volna a csomagosok kedvéért a két láncvilla között. 46/30-as áttétel viszont kifejezetten tetszik! http://www.bikerumor.com/2016/08/01/felt-gives-shape-future-new-zr-road-vr-gravel-bikes/
@sandorp9: szerintem nem súrolja, legalábbi a Mangon előbb kezdi el a nagytányér oldalát súrolni kistányér-kisracsni kombinációban (túl rövid a monoblokk sztem az S-es vázhoz...), minthogy beleérne a váltóba
@freeride69x: de a 10-es sor már tiagra szint, nem? a claris csak 8-as ebben az árketegóriában amit nézegetek, max sora van 9-es sorral, de az is nagyon elvétve a mtb-omon 3x10 XT szett van, bár az is igaz, hogy azt tényleg ritkán használom ki
@freeride69x: nem teljesen erre voltam kíváncsi, sokkal inkább a láncvonalra; pl.:legkisebb tányéron elől és legnagyobb fogaskeréken hátul lévő lánc sutulja-e a lánc az első váltót... :)
@sandorp9: Teljesen kompatibilis: shimano honlapján van kompatibilitást ellenőrző almenü,ott minden leegyeztethető,de a max. fogszám kapacitás a gyári leírásban benne van minden alkatrésznél, nem surrog csak szimplán működik és jól. 50-es tányér simán kitekerhető,pláne a 11-34-es hátsó kazettával. De nyilván minden az egyéni edzettség illetve a bringa és a kerékpáros összsúlyától függhet(kerekek súlya....).
@freeride69x: engem ebben a jelenlegi témában az érdekel, hogy a 2tányéros hajtókarok esetén az elsőváltó mennyire tolerálja a 34es tányért? Hogy mennyire ér a lánc a váltóba? Csak mert engem nagyon idegesít a lánc surrogása, illetve az 50es tányér mennyire kitekerhető? Én inkább könnyebb fokozaton pörgetek, nem is használom a nagy tányérom (mondjuk a kicsit is csak a hegyekbe...). Köszi! :)
@zolszi: 50/34 compact hajtómű+ 11-34 10-es sor hátul. Konkrétan a "falon" is felmegyek vele , pláne hazánkban.
@zolszi: Ha kihasználod akkor igen, de egy dupla hajtás kompakt elsőtányérokkal (50/34) hátul 32-es sorral azért elég kell hogy legyen. Nekem most 34-28 a vége, aszfalton nincs vele gond, ősszel ha terepezek vele majd elválik, hogy mire lesz elég, de előbb cserélem a sort hátul 32-esre mint triplát előre. Túrabringámon az van, csomagos túránál jól jön, de egyébként fölösleges szerintem, 3*8=24 fokozatból a harmada úgy is átfed kb
@aradebil: nem igazán vagyok képben a hajtóművek terén. A 29ER montimon tripla tányér van, országútin nem tudom melyik kellene. Versenyekre nem járok, csak saját szórakoztatásra kellene. Pécsi dombokon lehet jól jön a tripla hajtás, nem?
@zolszi: igen innen nekem is a Trek volt a listámon, aztán a tripla hajtómű miatt elengedtem, ez inkább túrázásra (vegyes terepen) való gép
@aradebil: megnézegettem a hétvégén
Ezen még elgondolkodom. Csak a váz lehetne kicsit szebb, amúgy tetszik. A Mango Point Ar is a váz miatt nem tetszik. Lehet azért trek-re esik a választás.
@zolszi: Nézz szét Wiggle-n (ingyér), Evansen (50 font), Cyclestore-on (40 font), Cyclesurgery-n (25 font), szerintem nem érdemes megvárni a szeptembert, most szépen be lehet vásárolni 2016-os gépekből. Tredzet, Chainreactiont felejtsd el, szállítás brutális.
http://www.tredz.co.uk/.Saracen-Hack-R-2016-Cyclocross-Bike_83431.htm
Ez is jó bringának tűnik, az a baj, hogy a szállítás még kb. a bringa árának 1/4-e.
Valószínű megvárom a wilier jareen-t, azt tetszik és árban sem lesz olyan horror remélem.
@aradebil: Kuntár Bence-a győztes- jelenleg a 3T Cycling-nél dolgozik és Olaszországban él. Ír cikkeket a bikemag.hu-n is, és van saját blogja is. Volt VKE-Nelson csapat tag. De talán a külföldi tartózkodása és élete miatt nem tudtunk arról hogy ő a győztese a Tuscany gravel versenynek, sőt itthon még magáról a versenyről se tudtak pedig már jó régóta meg volt hirdetve.
@mito: Alföldön tekerve nem sokat szoktam váltani, szembe szélnél csak, amit váltok, az teljesen jó, amúgy is inkább pörgetek, nem izomból tekerek...
@aradebil: Talán ezért: http://www.lafemme.hu/tehetseg/profil/Kuntar_Bence
@sandorp9: levették a hirdetést? A Trek már jobban néz ki egy fokkal. A kormányvégváltót milyen használni? Igen a Speeder Tiagrás, adja magát a fékváltókar, nekem 3x8 as kell, az apróban időnként lehet találni nullkilométeres Clarist amit rögtön lecseréltek valami jobbra, most épp 2x8 ast láttam, de amugy ma fejeztem be a trekkingem építését, egy kicsit most szünetet tartanék szerelgetésileg:-) . Majd ősszel...