Társalgó.........2024

451-500 (1246 hozzászólás)

Elküldve: 2024.07.24. 18:35 bl4ckv0id 

  • bl4ckv0id avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 303

@rcs2003: Ez addig igaz, ameddig aszfalton teker az ember. A tubeless azért népszerű terepre, mert alacsonyabb nyomáson lehet menni, jobb tapadás. Az ráadás, hogy általában a defektállóság is jobb tud lenni a tej miatt. Persze ezzel is össze lehet szedni vágást, amin a tej nem segít. Nekem aszfaltra ezért nem kell tubeless.

Elküldve: 2024.07.24. 16:13 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 863

@Cadre Allage: na de akkor hogy bírná a normál terepet?!? na jó megyek kezdődik a suli....

Elküldve: 2024.07.24. 15:11 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 863

@Makky: ja ezt tapasztaltam most 29es a kerék és egy "lefolyon"áthajtottam ami kb 10cm mélység és kapott egy kis nyomást elsőkerék és olyan mintha tojás kis 8as stb lenne benne tehát deform-reform-igen sajnos gyorszáras és az állithatóság is kérdéses mert sokszor "ciripel"a fék igen tényleg nagyon értesz hozzá Makky mert 27,5 karbonnál volt elöl hátul átütő(más téma most visznot olyan rajzás van bringaügyileg a városban rohannak kapkodnak sietnek reggel napközben egésznap a sportolók-nagyon gyorsak-vagy én lassultam?!? már egy átlag-lycráshoz képest is vagy ez az uj relativitás elmélet taposót hajtok a 29en a jol bevált spd helyett és ma nagy szél volt és talán a vitaminjaimat sem szedtem be;)

Elküldve: 2024.07.24. 14:57 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 890

@Cadre Allage: Gyorszár vs. átütős. Olyat kell venni, amilyen a vázad/villád. Az határozza meg, hogy milyen kell bele. Ha nem ez volt a kérdés, hanem "általánosan" mi a különbség, akkor röviden: régen DH-ban használtak átütőt, mert merevebb egységet képez. Ami főleg első keréknél kanyarodásnál érdekes, hogy jobban tartja az irányt, nem csavarodik annyira, mert merevebb az egész kerék+villa egység. Aztán MTB XCO-nál a nagyobb kerékméretekkel kezdett el terjedni, mert ahogy nő a kerékméret, úgy lett fontosabb kérdés a merevség, mert jobban érezhető a különbség. A másik aspektusa pedig a tárcsafék. Annak is jót tesz. :) Leginkább kerékcserénél. Egy gyorszáras kereket nem nagyon tudsz ugyanúgy visszatenni. Kerékcsere után mindig féket is kellett állítani, hogy ne surlódjon. Ezt elég jól kiküszöböli az átütős. Országúton is talán ezért lett etalon már. Meg persze a merevebb kapcsolat miatt. Cserébe persze nehezebb kicsit és lassab is a kerékcsere. (Versenyeken akksis csavarbehajtóval cserélnek. :) "Komoly" bringa ma már csak átütős van újonnan szerintem. Hátul ráadásul az átütősnél megnőtt a papucstávolság is, ami szintén merevebb kereket ad. Sőt MTB-nél (nekem is ilyen a fullym már) van boost szabvány is, ami még tovább növeli a papucstávolságot a plusz merevség érdekében. Elől +10mm, hátul +6mm. Super boost is van, ami hátul már 157, de az inkább csak gravityban. Ezek persze nem átjárható dolgok, mert lényegében minden más egy ilyen bringán. Még a hajtás is a megváltozott láncvonal miatt!

Elküldve: 2024.07.24. 14:40 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 863

@VTitusz: nekem a romet pont jókor jött elnyalódott a scott hajtókar eltört és"kiszakadt" 250ért jutottam hozzá ami jutányos tehát alu áráért és tudom most ujra olyan érzésem van mint kezdetek kezdetén a caprine cherokkie pimpelésénél tuningolásánál most 50ezres kerregős"rachet system" kereket néztem ki de kérdés mi a különbség a csöves átütőtengelyes kerék és a sima gyorszáras között?!?azt tudom hogy a kezdetek kezdetén a hervises balances cimborámmal kellett állítgatni"ellentétes kulcsozóval" a kerekeket én versenyzésem óta eltelt röpke tíz év bár akkor is volt dekatlonos ust-s folyadékos kerék ami már akkor se működött:pont visegrádon a rajt cél területén eldefekteltem és kifolyt minden "dzsuva belőle" hagyományos belsővel valaki kisegített szerencsémre-annyi a modern teknika és a fejlesztés hogy az ember ismerje ki magát...;)

Elküldve: 2024.07.24. 09:52 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 506

@VTitusz: A fully bicóknak két hátrányuk van, hogy drágábbak és egy sáros verseny után megőszül az ember, mire újra szalonképes állapotba hozza őket. A merevet meg lemosod és kész, jöhet a következő sarazás. Ráadásul a feneket/lábat is jobban edzeni. :-)

Elküldve: 2024.07.23. 17:20 VTitusz 

  • VTitusz avatar
  • hozzászólások: 88

@rcs2003: Nekem nem ingem, amit írtál, így nem is veszem magamara. Vagyis egyet igen, hétköznapi bringásnak gondolom magamat. Azt is elismerem, hogy a bringáim többet tudnak, mint amit ki tudok belőlük hozni, de engem ez nem zavar. Szeretem a technikát, érdekel, így áldozok rá, értékítéletem szerinti keretek között. Kipróbálok dolgokat, ami érdekel, de azzal sincs bajom, ha vkit ez nem hoz lázba. Az is tudott, hogy a rider a lényeg, nem a bringa. Ezzel együtt, most ültem át össztelósra, merevről. Ég és föld a kettő. Ebben az eufóriában az sem zavar, hogy kategóriámban mások majd lehagynak, merevvel.

Elküldve: 2024.07.23. 16:06 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1088

Durva :D Sajnos a pénz megöl mindent aminek lelke van. Másik off: elindultam egyet tekerni, 2 perc után ahogy kiértem a szabadba, feljött a zivatar és hazavert az eső. Ez volt minden idők legrövidebb tekerése idáig. 2 perc oda, 2 perc vissza.

Elküldve: 2024.07.23. 15:38 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 890

@rcs2003: Az emberek nagyrésze még a nagyságrendekkel sincsen tisztában! Mindegy is. :) Amúgy én se megyek se tubeless-el, se TPU-val, mert egyszerűen nem éri meg még nekem se! :) (MTB-n azért nem, mert ritkán használom és csak beszáradna.)

Szintén OFF: Pogacar záró időfutamán a TdF-en: a szponzorja karórájában nyomta le! Ott pedig mindent kimérnek! Gondolom ezt is kimérték, hogy hány mp bukta lesz miatta. De a pénz még ott is felülírta a teljesítményt! Más kérdés, hogy így is adott 1+ percet mindenkinek. :) Szóval kiszámolták, hogy belefér az óra a kezén! :))) (Amúgy Cavendish is órában ment, de neki ugye "mindegy" volt. Csak be kellett érnie értelmes idő alatt. :) Neki is szponzorja az óra gyártó. Direkt nem írok nevet, mert nekem nem szponzorjaim. :)

Elküldve: 2024.07.23. 15:02 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1088

Azt írtam hogy HÉTKÖZNAPI felhasználásra kurvára mindegy, ha esetleg átsiklottatok volna felette. Nyilván nem a Makky féle versenyző figurákra gondolok, ez egyértelmű. Viszont abban is 100%-ig biztos vagyok hogy a hazai versenyeken induló amatőrök 90%-ánál a bringa sokszorosan meghaladja az azt megülő kerékpáros képességeit. Ez önmagában nem baj. :) Viszont általában azok dobálóznak a legjobban ezekkel a gördülési ellenállás dumákkal(ez az egyik legnagyobb klasszikus hobbibringás faszság) akik egy egyenes gerincre állított felemelt kormányos trekkingen tekernek 25-tel, meg erdőkben, kerékpárutakon gurulgatnak hétvégenként lobogós pólóban, 20 percenként megállva, meadjisten 100kg testsúllyal akarnak KOM-ot menni a hátsó dűlő szegmensén. Ezek az emberek kicsit olyanok mint az audiofilek, de kb minden hobbinak meg vannak ezek a becsapható élvezői. A lényeg hogy a pénztárca jó szélesre nyíljon! :D Na, szóval arra akarok kilyukadni hogy legyen az ember tisztában azzal valójában mire van megalapozott szüksége. Ha meg csak divatból akar ezt vagy azt, persze szíve joga és nekem tökmindegy, csak akkor ne magát akarja már becsapni és ne a betanult marketingszöveget nyomja, hanem vállalja a valóságot :)

Kis OFF: eszembe jutott egy gyerek évekkel ezelőttről. Az egyik versenyen indult előttem a rajtban, kitámasztós biciklivel egy olyan pólóban ami nagyra dagadt fékezőernyőként lobogott rajta a menetszéltől és még képes volt rádőlni a kormányra hogy így csökkentse a légellenállását! Hát akkorát mosolyogtam rajta :D Az első kanyarban mikor végre kiértünk az egynyomosról el is kerültem. Addig jócskán visszafogott.

Elküldve: 2024.07.23. 14:41 VTitusz 

  • VTitusz avatar
  • hozzászólások: 88

@rcs2003: Ha vki nem érzi a különbséget, abban hogy mivel szerelt kerékkel megy, annak tényleg tök mindegy. Viszont sokan megmegérzik. szerintem kár lebeszélni másokat, azért mert te nem érzed. Abban igazat adok neked, hogy az kérdés, ki mivel akar vesződni. Pl. országúton, ha vki belsővel akar menni, akkor szerintem a latex belső a jó választás. TPU belsőknek csak a súlyuk előny, illetve, hogy nem kell naponta pumpálni (no persze ha vkinek ez előny). Rendszeresen, terepen montizónál a TL-nek több az előnye, mint a hátránya. Persze, ha vki a butyl belsőre esküszik, szeret foltozni, szereti a +súlyt, a kisebb tapadást, nagy wattokat tud tekerni, akkor hajrá.

Elküldve: 2024.07.23. 14:24 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 890

@rcs2003: Hát ezt nem tudom hol olvastad (forrás?), de ott valamit nem jól mértek akkor! "Nektek" nyilván teljesen mindegy pár watt ide, vagy oda a belső miatt. :) Szóval csak a tisztán látás kedvéért: belsők között pár watt különbség van kerekenként (pl. https://www.bicyclerollingresistance.com/specials/tpu-inner-tubes). Tubelessnél "rendszerként" kell vizsgálni. (Azok oldalfala/felülete kicsit más, de a lényeg, hogy hasonló nagyságrend, mint a legjobb belsős rendszer. MTB-nél a felütéses defekt miatt van nagy előnye, mert alacsonyabb nyomáson lehet vele menni sokkal. Versenyzők ezer éve CSAK azzal mennek.) Itt a hintőpor teszt is (csak rontja!): https://www.bicyclerollingresistance.com/specials/inner-tubes-talcum-powder-test Amúgy meg az egyes külsők között sokkal nagyobb különbség van! Nyilván a top kategóriában maximum pár watt, de egy jobb verseny gumi és egy edző gumi között van olyan különbség, amit konkrétan már érezni is. Simán lehet kerekenként 10W, ami 20W ugye. Azt már azért érezni is! :) Persze a két gumi másra való és más árkategória. Szóval almát a körtével esete, de azért leírtam.

Elküldve: 2024.07.23. 13:15 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1088

Egyszer néztem egy tesztet, gördülési ellenállás kapcsán. Az egyik gumi tubeless volt, a másik hagyományos belsős először hintőpor nélkül majd porozva és összeszerelve, a harmadik meg tpu belső. A hagyományos belső hintőporral közel olyan számokat hozott mint a tubeless. A "közel olyan számok" azt jelenti hogy hétköznapi felhasználásban elhanyagolható mértékű különbözet. Persze a TPU sem volt lemaradva. Így konklúzióként gyakorlatilag kurvára mindegy mivel szereled a kereked, semmi változást nem fogsz tapasztalni. minden azon múlik hogy neked mivel van kedved vesződni ha defektet kapsz. Amíg egy tpu belső áráért 5-6 hagyományos belsőt kapok, addig leszarom. A tubeless az macerás és elég drága.

Elküldve: 2024.07.23. 13:03 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 506

@Makky: Most raktam fel 600g-os külsők helyett 1000g-osakat. Vagy 200 ml tejjel... Nálam a súly nem szempont. :D

Elküldve: 2024.07.23. 12:45 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 890

@fpeter: Nem csak a noname-el, hanem a márkásakkal is sok a probléma. Javítani nem könnyebb, de nem lehetetlen. :) Csak sokszor olyan helyen van vele baj (tipikusan szelepnyak körül), ahol nem tudod javítani. :( Amúgy meg jó drága is. Ki kell tapasztalni, ha valakinek megéri. De ne rögtön versenyre rakd be, mert lehet ideges leszel, ha emiatt nem tudod majd befejezni... annyit nem ér kb. -100g két keréken mondjuk egy latexhez képest. Annál pedig nem is gyorsabb! (Butylnál igen)

Elküldve: 2024.07.23. 12:19 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 506

@bl4ckv0id: Én pont úgy tudom, hogy a tpu-t könnyebb javítani, mint a hagyományos belsőt.

Elküldve: 2024.07.23. 10:44 bl4ckv0id 

  • bl4ckv0id avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 303

@Cadre Allage: könnyebb, cserébe kevésbé tartja a nyomást. Azaz jóval sűrűbben kell ráfújni. Defekt esetén szarabb a helyzet, mert a butyl alapú foltok nem érnek semmit, csak az öntapadós, hozzá való foltok. Azok közül sok semmit sem ér.

Sok ismerős vett gagyi noname AliExpresses vackot, defekt miatt meg szívtak a terepen, tolhatták haza a brongát. Sokan azért veszik, mert csak 40 g egy darab belső, de akkor már inkább tubelesst használnék. Persze lehet vinni pótbelsőt, az tubeless mellett sem árt.

Elküldve: 2024.07.23. 01:37 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 506

@Cadre Allage: könnyű, kis helyen elfér.

Elküldve: 2024.07.22. 17:42 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 863

@opp: tpu belső mit tud?!?

Elküldve: 2024.07.22. 17:09 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 863

@Cadre Allage: vagy mitol jobb?!?

Elküldve: 2024.07.22. 17:08 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 863

@azaki71: a gyorszáras tengelyű kerekek hamarabb "elfáradnak" mint a csőtengelyes/átütőtengelyesek?

Elküldve: 2024.07.22. 15:09 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 863

@azaki71: csendesség van a don felett ki merre merre teker a nyárban a dombok felett?!?;) elcsendesedett elszisszent a lég Noura szemeiben van fény-van remény? evezel tekersz felszedett kilométerek felett ipiapacs kiálltok merre lehetsz?;)

Elküldve: 2024.07.19. 11:01 __opp__ 

  • __opp__ avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 275

@Cadre Allage: milyen súlyú a kerékszetted? Mert ott elfogadható árkategóriában jó eséllyel pár száz grammot fogsz nyerni ha lecseréled... Ha a külsőt lecseréled egy jobbra már ugyan ott vagy simán 300 g megtakarításnál és még jobb is lehet a teljesítményed mint egy alap gumival. Illetve ha belsős rendszer akkor azt is kidobod és/ vagy belső nélkül vagy TPU belsővel megint nyertél 250-300 grammot.

Elküldve: 2024.07.19. 06:34 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1088

@fpeter: igen a riksák meg 60-80kg-tól indulnak csak most pont nem erről volt szó :)

Elküldve: 2024.07.18. 23:36 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 506

@rcs2003: A dh bicóm 19 kiló. Kevesebb, mint 1% karbont tartalmaz.

Elküldve: 2024.07.18. 21:32 bl4ckv0id 

  • bl4ckv0id avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 303

@Cadre Allage: Ha a tartósság a lényeg, akkor nem rossz a Sun Ringlé. Könnyebb kerekeket tényleg csak jó drágán lehet venni. Ennyiért még nem is drága szerintem.

Elküldve: 2024.07.18. 19:17 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1088

Az kaka. Cimborámnak full belépőszintű alu 29-est építettem pár éve egy 2kg-os vázra, Suntour Raidon villával ami szintén 2kg és kerek 13 kg lett maga a bicaj. Karbonnak szerintem semmi értelme belépőszinten. Maximum a villanyak hézagoló lehet karbonból hogy el lehessen mondani, van belőle a gépen :D

Elküldve: 2024.07.18. 19:02 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 863

@Makky: olcso romet hervises karbon montim van-13,8 kilo abba gondolom dög nehéz akerék annál minden már csak könnyebb;)

Elküldve: 2024.07.18. 18:29 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1088

Ráadásul pontosan ugyanannyit kell azt is szervízelni mint bármelyik olcsó kereket. Csak 10x annyiba kerül minden alkalommal egy javítás :)

Elküldve: 2024.07.18. 18:04 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 890

@Cadre Allage: Szerintem ennyi pénzért ne nézd a súlyát! :) Ha könnyűt akarsz, az nem ennyi lesz! Szóval ilyen szempontból okafogyott a kérdés. Egy könnyű kerékhez magában csak a küllők többe kerülnek! :)

Elküldve: 2024.07.18. 15:57 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 863

@azaki71: azt gondoltam társalgó is egyben:()

Elküldve: 2024.07.18. 15:21 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 863

@rcs2003: vele beszélek csak avatattab szaktársak véleménye is számít

Elküldve: 2024.07.18. 15:12 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1088

@Cadre Allage: miért nem az eladót kérdezed inkább?

Elküldve: 2024.07.18. 14:01 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 863

@azaki71: xc xm felhasználásra jó ez a kerék vagy dög nehéz?megéri? https://bolha.testbike.hu/apro/sun-ringle-radium-ma-kerekszett--29-498137

köszi a válaszokat! üdv Dani

Elküldve: 2024.07.15. 18:00 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 506

@rcs2003: A rajt átkerült Felsőtárkányról Bélapátfalvára. Ezzel csak két apró probléma van. A hosszútávot negyed órával a rövid táv előtt indítják el. A hosszú távon van bent egyedül a Bélkő, ami az utolsó és legnehezebb emelkedő. A kettő együtt azt eredményezi, hogy már bontják a célt, mire beér az ember. :D

Elküldve: 2024.07.15. 16:40 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1088

Hajrá! :) Én is nagyon megkedveltem a Bükköt az alatt pár év alatt amíg indultunk rajta. Tök jó környék, gyors és nem veszélyes pálya. Kicsit fáj is a szívem hogy már nem járunk el sehova. Az első emelkedőt se tudnám már kitekerni.

Elküldve: 2024.07.15. 16:25 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 506

Alig várom már a Bükk maratont. A trophyn 450 résztvevő állt rajtnál. A Bükknél talán megütjük a 25 főt. :D

Elküldve: 2024.07.13. 07:35 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 863

@rcs2003: akkor mit csinál(csálén)?!?

Elküldve: 2024.07.12. 21:25 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1088

Nem árul. Mindegy :D

Elküldve: 2024.07.12. 19:08 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 863

@opp: tudom de azt is tudom h árul fpeter,)

Elküldve: 2024.07.12. 13:34 __opp__ 

  • __opp__ avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 275

@Cadre Allage: legalább 15 karbon 1x12 29er van fent bolhán 400e. körül.

Elküldve: 2024.07.12. 11:18 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 506

@Cadre Allage: Alum van eladó, carbon csak akkor lenne, ha eladósorba tenném a merevvázas Epicet.

Elküldve: 2024.07.11. 20:30 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 863

@fpeter: nincs jo karbonbringád 400e körül?!?;)

Elküldve: 2024.07.11. 20:27 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 863

@fpeter: már majdnem mást értettem,)

Elküldve: 2024.07.11. 20:23 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 506

@Cadre Allage: A pincém kicsi. :-(

Elküldve: 2024.07.11. 16:38 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 863

@fpeter: akkorjo sok alkatreszedlehet,)

Elküldve: 2024.07.10. 16:54 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 506

@rcs2003: Na, félévente egyszer. De így nyugdíjba vonulok, mire kiürül a pince. :D

Elküldve: 2024.07.10. 16:22 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1088

Na hát akkor mégis csak el lehet adni dolgokat, ne panaszkodj! :D

Elküldve: 2024.07.10. 08:36 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 506

@rcs2003: Múltkor elpostáztam egy kereket. Felni dobozba azért nem könnyű egy felgumizott kereket becsomagolni. Kicsit amorf alakja lett.

Elküldve: 2024.07.09. 21:36 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1088

Azt veszem észre hogy nem szeretnek az eladók postázni, csomagot küldeni. Csomószor látok valamit ami kéne, de ki van írva hogy csak személyesen. Márpedig én nem hogy 200km-t, de még 30-at sem fogok buszozni/vonatozni semmiért az tuti, és akkor még előfordulhat olyan is hogy mire odaérsz megvenni, közben már inkább elsózta másnak aki becsengetett hozzá.

Új hozzászólás:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!