Társalgó.........2024

501-550 (1136 hozzászólás)

Elküldve: 2024.06.15. 15:51 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 845

@Cadre Allage: Szerintem felejtsd el a 27,5-et. Meg a T9-et is! :) Azt kapcsold ki. 27,5 nem tényező! XCO/XCM vonalon. Egyik nagy gyártó se gyárt/fejleszt már hozzá semmi komolyat! Vagyis bármit cserélni akarsz bajban lehetsz. Például teleszkóp, kicsit más áttétel (29-re van minden optimalizálva a felsőbb kategóriákban!). Ez most teljesen független attól, hogy gyorsabb-e/lassabb-e. :) Az annyira rövid ideig ment, hogy sok versenyző ki is hagyta és rögtön 29-re váltott 26-ról! Lejtős szakágakban használják még, de abban nem vagyok képben.

Elküldve: 2024.06.15. 13:00 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1017

T9? :D Te valami időutazó vagy 20 évvel ezelőttről? Utoljára akkor idegesített a t9. Mindig utáltam mikor a gép akarja nekem megmondani hogy mit írjak.

Elküldve: 2024.06.15. 12:32 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@Cadre Allage: csúnya t9;)

Elküldve: 2024.06.15. 12:31 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@azaki71: most elogondolkodasi vetelben vagyok 339ert ghost 27.5karbon Monti de nem e esetleg egy stmatricazott Sava val állunk szembe(ez ami hasonli ra) remélem nincs árverés volt már ilyen méretű gépem és tényleg gyors 2016os lanckatalogus azt írta ez a leggyakrabban csak nem e akkor hozták be a méretet és kellett provokálni....kérdések kérdések ne hagyjátok válasz nélkül-erdekeltek

Elküldve: 2024.06.13. 19:52 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@Cadre Allage: és akkor mondják hogy sport diplomácia meg támogatás a milliárdos "bio-vlekker" arcokat;)))

Elküldve: 2024.06.13. 19:50 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@azaki71: anno a bringát azért hagytam abba 2010 környékén mert "skóla" akkor elba.sztam 4 évet érettségim sincs(500versem igen)most amikor magamhoz képest jól megy"újra a bringa"nem vesznek fel a "csapatba"-mezet se adnak.....talán még lenne pár jó évem.....

Elküldve: 2024.06.13. 18:18 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@bl4ckv0id: átépült a bolt a blokkom nincs meg de talán a szerelésről tartanak fenn adatot...a szerelősrác kiépett

más:itt nálunk pesten működik a "dombokon" egy jól menő bringa klub csak annyira farizeusok(an-n-ál is jobban szeretlek)hogy nincs tagfelvétel pedig akkor lenne ingyen mez és nadrág már kétszer akartam hozzájuk csatlakozni de se hír se kehír.....pedig volt edzős ismerem szegről végről-de lehet mindent a "Vanil-atára" építenek fel országosan....nyalják nagyon a segg-re-delmét

Elküldve: 2024.06.13. 15:58 bl4ckv0id 

  • bl4ckv0id avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 301

@rcs2003: Szérián kívüli Shimano OEM hajtómű az, ezt veszik olcsón a gyártók.

Meg kell kérdezni a boltot, elvileg legalább 1 év a gari, valamelyikhez két év. Persze a blokkal együtt.

Elküldve: 2024.06.13. 14:35 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@Makky: elsős váltós 26os mtb-be kéne;)

Elküldve: 2024.06.13. 13:18 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 845

@Cadre Allage: Ha jó az országúti is, akkor az van! :) BCD 110-el RS500-as. Az is szérián kívüli! :)

Elküldve: 2024.06.13. 12:40 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@azaki71: altrix(ki emléksziik még a jó kis márkára?!?) Be-a-trix

Elküldve: 2024.06.13. 12:39 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@Makky: nincs egy jó kis hajtókarod?!?tengely-jel?;)

Elküldve: 2024.06.13. 11:50 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 845

@Cadre Allage: Tipikusan 12 hónap. És mindegy, hogy Alivio, vagy XTR, vagyy szérián kívüli. :)

Elküldve: 2024.06.12. 21:04 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@rcs2003: shimano de nem deore hanem "névtelen"sorszámozott van ilyen családja a shimanonak-sajnos a garit nem tudom h mennyi időre vonatkozik ilyenkor....

Elküldve: 2024.06.12. 20:10 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1017

Most akkor névtelen, vagy Shimano? Ha másfél éve vetted és rá 3/4 évre eltört akkor az már rég nem garis.

Elküldve: 2024.06.12. 19:54 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@bl4ckv0id: startkerékpárban még 1,5 éve amikor hiány volt egy integrált névtelen shimano volt 40ezer beszereléssel együtt és háromnegyed évre rá eltört a tengely meddig lehet garis?!?

Elküldve: 2024.06.12. 18:20 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@azaki71: valakinek nincs egy "átütős-tengelyes" 42/44fogas hajtókar csonkja?!?ma háromnegyed év után a vadi új törhetetlennek tűnő shimi tengely(tehát komplett jobbos hajtókarszett csere kell!) megadta magát...;(

Elküldve: 2024.06.12. 18:04 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1017

Na hirtelen felindulásból rendeltem a Temuról 2db 38-as lánctányért meg két pár szivacsmarkolatot amilyeneket eddig is használtam.

Elküldve: 2024.06.12. 17:40 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1017

Direkt itthonról rendeltem mert sürgős volt hogy legyen mivel egyáltalán munkába járnom (a "rendes" montimat nem fogom otthagyni a kinti tárolóban még akkor sem ha őrzik, állásában megeszi a nap meg az időjárás). Ilyenkor nem érek rá bolhapiacos eladóknak udvarolgatni meg Kínából várni hogy a bármi megérkezzen. Ezzel a körrel most megtámogattam a hazai netes kiskereskedelmet! :D Egyébként a bikepronál is lehet kapni kínai narrow wide tányérokat, Spyral néven de a Deckas fotója van a termék mellett. Ráadásul annyira nem is drága az itthoni viszonyokhoz képest. Lehet hogy bevásárolok még egy nekifutásból mást is, mert ugye az ember mindig utólag jön rá hogy még miket kellett volna rendelni... Aztán már a villát leszámítva az egész bicaj bírni fogja hosszú évekig a strapát. Ennyit megér.

Elküldve: 2024.06.12. 16:39 bl4ckv0id 

  • bl4ckv0id avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 301

@Krupcheck: Én azért nem látom annyira borúsan a dolgot. Az új modernebb alkatrészeket sokkal könnyebb szerelni (például A-Head a menetes villákkal szemben, HT2 hajtómű a négyszögtengellyel szemben stb.) A hidraulikus tárcsaféket sem ördöngösség szerelni, légteleníteni.

Alkatrészek terén meg a legolcsóbb Tourneyn kívül már egy Altus és Acera is szépen és megbízhatóan működik, simán hozzák a régebbi Deore vagy XT szintjét. 9 sebességes meg az Alivio, ami a Deore 9s átnevezve (Deore M591/M592). A mostani Deore meg nem sokban tér el az SLX/XT szintjétől az ára sem vészes.

Idén két biciklit is építettem, a sajátomat egy délelőtt összeraktam (Woodlands). Az aszonyé kicsit lasabban ment, mert nem volt meg az összes alkatrész. Volt fékcső hosszabbítás is, mert mindkettő rövid lett (MT200). Szerszámok adottak voltak, szép apránként megvettem az összes szükségeset.

Elküldve: 2024.06.12. 16:29 bl4ckv0id 

  • bl4ckv0id avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 301

@rcs2003: Nem drága az 1x10-hez való integrált hajtómű sem. Én az asszonynak a ProWheel Claw integrált hajtóművet középrésszel együtt 12ezer Forintért vettem, AliExpressről. Hozzá 3ezer Ft volt az alu NarroWide. Lánctányér-csavarok is jártak a ProWheel mellé. 16ezer Ft-ért bestbuy volt a kettő. Minőségre egyáltalán nem rosszabb az én Funn Ridge hajtóművemhez képest. A váltót, láncot és kazettát megörökölte tőlem, 8 sebességes Altus váltó, SunRace lánc + sor. Ezért sem ajánlom már senkinek a négyszögtengelyes vackokat. Márkás cuccokkal sem drágább a dolog (bár a ProWheel sem egy sufni márka), egy Deore hajtómű is huszonezer Ft.

Hátsó váltó sem vészes, a Deore 10/11s 15ezer Ft. Ezért sem vettem 9s-t már. A 10s lánc és sor sem drága, még Shimanoból sem.

Elküldve: 2024.06.12. 15:05 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1017

Most ezekről eszembe jutott hogy régen az összes számtek billentyűzet rendes, magas gombokkal volt szerelve, jó volt rajtuk gépelni, jó volt velük játszani. Ma már csak úgy kaphatsz olyat ha kipengetsz érte 30-60-100 ezret, mert úgy árulják hogy GAMER billentyűzet b+ !

Elküldve: 2024.06.12. 14:42 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 845

@Krupcheck: Hülyét kapok én is már. Az ezer féle középrész szabványtól is! Mindegyikhez persze másik spéci szerszámmal. Aztán a kormánycsapágyak. Jól néz ki a full integrált országúti, de SOHA nem fogok olyat venni. Profiknak mindegy. Nem ők szívnak vele, de mindenki másnak szívás. Vagy évente új bringa! Ami éppen már simán 3-5-6 misi is lehet! Horror! De cseréljél már kormánycsapágat (vagy csak pucoláshoz szedd szét) egy olyan országútin, ahol minden vezeték átmegy rajta! Még a fék hidraulika is! Sok sikert! Ha profi szerelő vagy, akkor is órákban mérhető! De sorolhatnám még...

Elküldve: 2024.06.12. 14:36 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 845

Nekem van 26,8-as is! :) Régi Magellan Pyxis. Az Easton csöves piros. Megvettem hozzá a KCNC 27,2-es csövet és nagyot néztem, hogy miért nem tudom beletenni. Aztán megmértem... Nem kicsit voltam morcos.

Elküldve: 2024.06.12. 14:16 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1017

Szerk.: ja nem XZ hanem YZ, de ez a része tökmindegy.

Elküldve: 2024.06.12. 14:15 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1017

Sőt az asszony nyudíjazott montivázán (Scott Voltage XZ) 26.6-os a nyeregcsőméret! :D Ezeket tényleg kurvára nem értem, vagyis pontosan értem hogy a pénzt ki kell húzni valahogy az egyszeri bringások zsebéből, de ez már annyira el van húzva a röhejesség irányába főleg amit a "gravel" piacon művelnek a gyártók, hogy hihetetlen. Persze mindenre lehet találni elég hülyét aki fizet érte.

Elküldve: 2024.06.12. 14:04 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@fpeter: nyeregvázcsövek már tíz éve is ilyenek voltak-ahogy jöttk be az egyre modernebb karbonok úgy let szélesebb az átmérő nekem 27.2es volt átalakítóval-de ismertem 30.9esist

Elküldve: 2024.06.12. 13:05 Krupcheck 

  • Krupcheck avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 1019

@fpeter: ez amit utoljára írsz, az egyedi láncvonal, erre írtam, hogy kb. kompletten cserélős a bringa ha valami kéne rá. Ld. még egyedi utánfutású villák pár nagyobb gyártónál - beletehetsz piaci első villát a bringába, csak nem lesz olyan, mint gyárilag volt, gyárit meg nyilván nem fogsz találni egy 5 éves modellhez.

De az ezerféle váltókiosztásból, amiből most már van külön graveles meg mittommilyen típus, meg egy családon belül is több össze nem házasítható modell, majd nézzük meg mi lesz polcon pár év múlva, még ha át is rágtuk magunkat a táblázatokon, hogy mire lenne szükségünk.

Nem "régenmindenjobbvoltozni" akarok, csak amit először írtam, az azzal kapcsolatos megértésemet kifejezni: tökre értem ha valaki nem foglalkozik régi cuccok fenntartásával, vagy otthoni szereléssel, mert mindkettő egy végtelen bugyor időben és anyagiakban, pedig csak egy kerékpárról beszélünk.

(mindeközben én amúgy egy messzemenőkig semmivel nem kompatibilis hobbi négykerekűvel szopatom magam, de bringaépítéskor megnyugodva konstatáltam, hogy lassan ez se lesz egyszerűbb műfaj)

Elküldve: 2024.06.12. 12:44 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 448

@Krupcheck: 10 év alatt kb. az egész piac átalakult. Kerékpárszerelők többsége igencsak alulfizetett. Sok idő és energia kiismerni magad a szabványok forgatagában és a kompatibilitási táblázatok között. Kedvencem pl. a nyeregvázcső. Volt 27,2, 31,6, majd bejött a 34,9 és újabban a 30,9 átmérő. Ezeket mind azért csinálják, hogy újabb pénzzel húzzanak le. 8 sebesség újabban az ebike-nál terjedt el, 9/10 az gravel, a 11 erősen kihalófélben van minden fronton, most a 12 a menő.

Most tesztelek egy 12-es hajtást, mert olcsón jutottam hozzá (40k körül). Nem rossz, hogy van egy extra térdkímélő fokozat, ugyanakkor lejtőn is le lehet adni a lóerőt és nem feltétlen kell gurulni a fokozathiány miatt.

Múlt héten néztem egy friss Cannondale vázat, ami 83-as bb-t és 55 mm láncvonalat használ. Gyakorlatilag nincs ilyen hajtómű a piacon. De megveheted a méregdrága sram transmission-t, ha akarsz tekerni vele. :D

Elküldve: 2024.06.12. 12:01 Krupcheck 

  • Krupcheck avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 1019

karbantartás/átépítés témakörhöz: én kiestem ebből egy 10 évre, aztán pár éve megint építettem bringát. Elképesztően katyvasz mi megy most a szabványok terén, ami "az én időmben" kitisztult, az most megint összekuszálódott.

Ennél fogva lassan fenntarthatatlan lesz egy bringa életben tartása, az újabbaknál azért, mert kb. csak egyben bírod cserélni, lévén semmi nem kompatibilis semmivel, a régebbieknél meg azért, mert 8-9 vagy kevesebb sebességes alkatrészekből egyszerűen nem találsz normális minőségűt.

Teljesen megértem aki ezzel nem szív otthon, mert még ha rutinos is vagy a szerelésben, meg ott van kéznél minden célszerszám, akkor is simán összejön több óra megoldáskeresés meg szopás egy egyszerűnek tűnő karbantartásból is.

Elküldve: 2024.06.12. 11:46 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@azaki71: ha ujjonnan vásárolnátok egy 29es karbont deore szettel ki mennyit adna érte?!?

Elküldve: 2024.06.12. 11:39 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1017

@fpeter: jaja. Ha versenyzőként sikerül egy jó egyesületbe belépni akkor szponzoráció gyanánt ki lehet váltani a szervízköltségeket :)

Elküldve: 2024.06.12. 10:13 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 448

@rcs2003: Tegnap csináltam egy költségbecslést a monti javításról. Egy 700-as mtb túra eléggé megviseli a technikát, kellettek új fékbetétek, küllő, lánc, lánctányér, minden alkatrész tisztítása... Csak az anyagi díj szerintem 30k Ft felett volt. Meg az a 10 óra "ingyen" meló... ????Szóval, ha valaki nem jártas a kerékpárszerelésben és versenyez, akkor ő évente szerintem minimum fél milliót otthagy egy kerékpárboltban.

Elküldve: 2024.06.11. 20:52 Macilaci457 

  • Macilaci457 avatar
  • hozzászólások: 8

@rcs2003: jó móka lehetett, gratulálok. Valahogy kevesen vállalják be a szerelést, pedig semmi bonyolult nincs benne szerintem. Nemrég történt, hogy kolléga(nő) aki mindig bringával jár másik géppel jött. Azt mondta, defektet kapott és kölcsön kérte a szomszédtól amíg az övé szervízben van. Jó jó, most mindegy hogy nő, férfiból is van sok aki boltba hordja a defektes kereket.

Elküldve: 2024.06.11. 16:35 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1017

Ma felújítottam a munkába járós montit. Múlt héten beszart az országútim hátsó kerekén a rotor, így eldöntöttem hogy felújítom a szintén beteg montit, az outi meg mostantól pihen határozatlan ideig. Szóval vettem a montira egy komplett hajtást. Alivio váltó (RD-M3100-SGS), olcsó Prowheel hajtómű(Burner-301), kukáztam róla mind a három gyári tányért és kapott egy narrow wide 32-est (az volt itthon, majd veszek rá nagyobbat), olcsó sunrace hátsó 11-36-os sor (CSM90, fekete), meg egy Taya láncot(TAYA Nove-91), egy találomra kiválasztott négyszögtengelyes középcsapágyat mert szarok a pontos láncvonalra (Velotech 122x68). Vettem még egy négyszögre való lehúzószerszámot mert azt hittem hogy a gyerekek eljátszották, de ma ahogy megjött az új, meg is találtam egy dobozban a régit... mindegy, eh. Vettem még egy köszörült rozsdamentes bowdent, két kónuszt az 525-ös agyhoz hátra mert kissé már megette őket az élet. Végülis arra akarok kilyukadni hogy az egész cakompakk 48 180 Ft-ba került. ha levonom a kónuszokat és a szerszámot, mindössze 42 000 Ft volt a lényegi része. Mindenkit arra bíztatok hogy ha nincsenek versenyzői vagy egyéb nagyratörő ambíciói, nyugodtan merjen belépőszintű 9-es rendszerben gondolkodni mert baromira költséghatékony megoldás. Egy 10+ sebességhez való integrált hajtómű és egy lánc ára együtt már bőven túlszárnyalja ezt az összeget, és akkor hol van még a többi szükséges cucc... ja ugyanitt eladó 44-32-22 fogas 104-104-64BCD 0km-es acél lánctányér, vagy cserélhető egy pár markolatra, 40 centis 27.2-es nyeregcsőre :D

Elküldve: 2024.06.11. 15:55 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@fpeter: nagyon sokan itt a fórumon 26ossal mennek...nem tűnt fel?;)

Elküldve: 2024.06.11. 15:27 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 448

@Cadre Allage: Hol voltál az elmúlt 14 évben? :D Nem is lehet már más bringát kapni.

Elküldve: 2024.06.11. 13:22 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@azaki71: "breaking news" ma próbáltam életemben először egy 29es karbon bringat:annyira nem nyugozott le'az ára jobban tetszett 29es karbon hardtail

Elküldve: 2024.06.07. 19:54 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@azaki71: Jézus korában is a zsidrók hergelődtek ezt tudom a koránból ne olvass rám pont babon ázok

Elküldve: 2024.06.07. 12:58 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 448

@Cadre Allage: 3 nap szabi, plusz 2 nap hétvége. Ennyi csak jár, ha egész évben napi tíz órát ül az ember egy irodában, ahová neki kell vinnie még a kávét is. :D

Elküldve: 2024.06.07. 12:37 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@fpeter: hogy van ennyi időtök hogykivonultok "az életből" a természetbe?!? nem dolgoztok vagy mit dolgoztok?:)

Elküldve: 2024.06.07. 10:50 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 448

@opp: Hát az ilyen túra a nehézsége miatt többnyire a túlélésről szól. De megteszem a tőlem telhetőt. ^^

Elküldve: 2024.06.06. 17:10 __opp__ 

  • __opp__ avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 266

@fpeter: én úgy tudtam konkrétan tiltott a folyamatos együtt haladás... De nem is néztem mostanában a szabályokat... Akkor sok élményt, jó nomádkodást és 0 műszaki hibát hozzá :)

Elküldve: 2024.06.06. 17:05 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 448

@opp: Lehet párban is menni. Nem tudom mik a szabályok páros indulásnál. Én szeretek aludni. Bár azt még nem döntöttem el, hogy sima, vagy felfújható matracot viszek. Valószínűleg az előbbit, mert az szúrásbiztos. Éjszaka sokat szeretnék menni, mert akkor van ideális hőmérséklet. Délután meg alvás/pihenés/turistáskodás.

Elküldve: 2024.06.06. 13:58 __opp__ 

  • __opp__ avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 266

@fpeter: egyszer majd szívesen részt vennék, de ameddig csakbegyéni van nekem nem jön be. Csapatban másabb lenne a hangulat és sokkal hengsújosabb lenne a stratégia. Mi a taktikád, nem alszol? :)

Elküldve: 2024.06.06. 13:51 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 448

Egyes fb monti csoportok már divide lázban égnek. Kíváncsi vagyok rá, milyen lesz az újonnan kifundált taktikámmal.

Elküldve: 2024.06.04. 19:03 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@azaki71: ma fél 1 és fél ketto kozott valamikor huzott le a moszkva téren egy uae-s mezben a srác nagy sebességgel fekete outi sztem edzésben volt

Elküldve: 2024.06.04. 18:51 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@azaki71: a pék süti a kenyeret(de milyet?!?:() nem köpnek szembe a legyek nincs más utilapu: csak tekerjetek!

Elküldve: 2024.06.04. 16:47 fpeter 

  • fpeter avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 448

@rcs2003: Én kerékpáron utálom az interval edzéseket. Futás közben relatíve szívesen csinálom, de a kerékpár nekem a szórakozásról szól és a 170 feletti pulzus bőven a határ túlsó oldalán van. Többnapos túrán a változó táj az, ami motiválja az embert. Ha nem megy az emelkedő, akkor tolni kell. 20 kilós bringával nem mászol fel a 4. napon egy 14%-os dombon. :-)

Elküldve: 2024.06.03. 18:20 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 736

@rcs2003: ebben van valami amit rcs írjol tullendulok a napi penzumon ami azért energiamerito utána jobban tekerek-igazad van!

Új hozzászólás:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!