@azaki71: a heti 25 órádhoz gratulálok, nagyon komoly. Sérülésekre figyelj, regenerálódj is néha ;) Nekem a fele sincs meg, de mostanában inkább szinteket gyűjtök.
@azaki71: a heti 25 órádhoz gratulálok, nagyon komoly. Sérülésekre figyelj, regenerálódj is néha ;) Nekem a fele sincs meg, de mostanában inkább szinteket gyűjtök.
@azaki71: Heti 25 óra az azért már nem rossz. Azzal már lehet fejlődni.
@rcs2003: ha van 10ezred 3millio 325ezred lsz arra gondolsz?és egy gyönyörű nővel hirdetik?:D
Amúgy, hogy a tökbe van ennyi időtök tekerni? Semmi mást nem csináltok a szabadidőtökben, csak ezt, vagy mi? o.O
@fpeter: Ahoz képest, hogy mennyi eső volt előtte, jól járható volt tavaly a Zselic M. útvonala.
40 óra?, hogy bírja segged? Nekem most ment fel heti 25 órára, de a seggem sajog. Viszont most esős napokat ígérnek, amikor megint alig fogok tekerni és akkor a kondicióm megint kuka lesz. A motivációm is elveszett valahol.
Kitartást neked és jó versenyzést!
Ebben a hónapban meglesz a 40 óra bringán töltött idő. Nem rossz teljesen munkaidő mellett. Ha egész nap teker az ember, egész jól jönnek a számok. ^^
Zselic idén is saras szórakozás lesz. Mindig elsütik ezt a gyors pálya megnevezést, de én nem hiszek nekik. Tavaly síkon méterek alatt megállt a bringa, ha nem tekert az ember... Idén talán aszempontból jobb lesz a talaj, hogy napi szinten fog esni. Tavaly szörnyű volt. Egyszer esett nagy mennyiségű eső a verseny hetében, majd utána sütött a nap. Felszáradt a felső 1-2 cm, az alatta lévő réteg viszont szivaccsá változott.
@azaki71: köreimet rovom ovomaltinét tolom mélyből feltörő hangok:merre jársz fiam az utadon?
@azaki71: migránsbringások vagy migrénes-migránsok kapnak ingyen házat/lakást hamarabb németországban mint a 'hazaiak"?!?
@azaki71: vicceket félretéve ma eggel 8 és 9óra közöttbp-na koszorú utcai lámpánál ahol a troli meg a9es jár egyensulyozott egy "raszta nyakmelegítős" fekete alaponrózsaszin-és kék feliratos karbonouti giant esetleg scotttal egy arc (olyan olaszos külföldi feelingje volt) a gép gyönyörűés lazánnyugodtan tekert felfelé az orczy tér felé
@Cadre Allage: amit írtál, az most olyan volt mint egy kódolt üzenet :D
@azaki71: mai termés lenntvoltam autobizniszt inézni Opályiban keletmagyarország van Básznék település/falu de a vonatok egész országban kiválóan pontosan mükodnek jonnek mennek ahol vannak és van az m3on jászberényi lehajtónál 'rekettyés" tehát nem csak a hármashatárhegy tetején lévő büfé neve az:()
@Cadre Allage: A futárkodás, mint biznisz rendkívül jó dolog... Ha tiéd a cég, és hallod, ahogy csurognak a milliók a számládra. A lehető legrosszabb bringás meló, ami létezik. Akkor már inkább lennék alulfizetett szerelő. ^^
@fpeter: jelentkezz wolt panda netgo vagy bolt ott megvan a napi x óra télen nyáron esőben hóban (ha az egyatalan még van) és a állítolagos 6száz ezer kes
@Macilaci457: Ha valaki fizetne azért, hogy napi 9 órát bringázzam, akkor már másnap kezdenék. ^.^
@fpeter: sok sikert. Menő ha valaki még versenyre is jár, nomeg ha vam ideje felkészülni is. Én még a kölyköket tanítom tekerni, aután egyszer kinézünk rendezvényekre is a hangulat miatt.
@fpeter: Vagy pont a versenyre fáradsz el :-)))
Én biztos nem megyek, az idén végig sem tudnám tekerni, meg nem is vonz.
Melyik bátor hős jön zselicezni? Már lőtávolságban van. Mivel a felkészülés nem volt tökéletes, gondolkodom egy 600km/6000m hétvégén. Ha ez sikerülne, akkor a verseny gyerekjáték lesz.
@azaki71: Ami a döglődést illeti: Rátesz még egy lapáttal az a tény is hogy vannak akiknek hiába írogatunk, válasz semmi. Ez azokról szól, akiknél többször előfordul hogy nem válaszolnak. Ez addig fajulhat/fajul hogy egyesek végkép törlik a szótárukból a "Testbike" - ot.
@azaki71: Abszolút! Viszont a bizonytalan útviszonyok (sár) miatt, a következő hétvégén valószínűleg aszfaltra pártolok. Úgy viszont gond nélkül meg lehet napi 200 km-t tenni.
@rcs2003: A több napos túrán nincs más dolog, csak tekerni és nézni a tájat. ^^
Biztosan, de nálam pl. a napi egyéb elfoglaltságaim mennyisége is behatárolta mennyit tudok erre rászánni. Hát, nem sokat sikerült, nem is lett semmi fejlődés.
@rcs2003: ez nem a testről szól. A bikepacking fejben dől el. Nyilván minden létező izmom fáj. Az akaratot nehezeb edzeni.
Komoly! Amíg rendszeresen tekertem, akkor is igen ritka volt hogy 200km-t összesen egy héten megtegyek síkon-aszfalton se :)
Csináltam egy mini adventurent a dél dunántúli kéktúrán. 2 nap alatt 210 km, Mintegy 20 óra bruttó idő, 2300 m szinttel megspékelve, sátorral és egyéb dolgokkal. Az út igen kevés aszfaltot tartalmazott. A tavaszi táj lenyűgöző. A terep viszont nem volt túl haladós így koratavasszal.
@azaki71: Hál'Isten idáig még nemvolt kondi meg szo-szo=szuszogó
Idei első defekt, és egyszerre mindjárt három akác tüske az első kerékbe. A kondícióm meg egy nagy nulla :-)
@Macilaci457: Én kb. 10 évig csomagtartó ajtóra szerelhető szállítót használtam. Hivatalos szabálytalan, de sosem büntettek meg érte. Újabban kisfurgonban szállítom. Mivel gyakran egyedül mentem, lopás szempontjából az előző megoldás nem volt túl szerencsés. Lesötétített autóban nehéz kiszúrni. Plusz az időjárástól is védve van.
Sielni például nem tudok, de lehet, hogy a jövőben eljárnék ausztriába bike/trailparkozni. Engem az érdekelne, hogy aki jár bikeparkba esetleg többed magával, családdal, hogyan szállítja a bringákat? Tetőn? Vonóhorgon? Utánfutón? Esetleg furgonban?
@fpeter: Úgy ám, bár a mi eszmei értékünk felbecsülhetetlen! (ツ)
@Macilaci457: Veszett fejsze nyele. A montis társadalom haldoklóban van. Veszélyeztetett faj vagyunk magas eszmei értékkel.
@azaki71: harci drónnal száldosó ébren maradt álmoodó-ki ma nézel az ég felé-légy szemérmes s ajudjék bocsáss álomport szemeinkre kiskezu angyal erővel vigye-lecsuklik ma két szemünk álommanó engedj aludni;)
@azaki71: legyőzött körök:elvitt az ördög s akármilyen vékony a "bele"kaja kell bele-edzőtárs edzőtárs csajoknak felemás korlát-halott a forum alkony borul bokáig gazban jártam villamossín párban;)
@Macilaci457: montis vagyok én már új gén bikemag és velo volt az újság karbon paripa hajtok;(
Sziasztok! Akkor én biztos a régi vágású vagyok. Én még keresem azt a fórumot, ami nem csak tanácsokat, hanem kedvcsinálót is kínál. Itt is regisztráltam, de látva a sok elhagyott topicot... Egy másik neves fórumon meg regisztrálni nem sikerült, pedig ott is van 1db értelmes topic. Pedig a 90' években nagy dolognak tűnt az MTB. Igaz, akkor még volt MBAH magazin, meg sport kiállítás. Most 30 évvel később újra ráharapnék, úgy gondolom felvettem a fonalat megint technikai oldalról, építettem is egy bringát, olyat amilyet szerettem volna, de popcornnak csak a határon túli fórumok, és teszt oldalak jutottak. Mint ha itthon elveszett volna az élet. Márpedig itthon más a kínálat vasból és természetből is, meg nem kell 160-as fully a mókához. Amit én építettem az is cr-mo full merev ráadásul singlespeed. Ha van akit érdekel, mesélek róla. :-)
@bl4ckv0id: azért döglődik mert az emberek már nem járnak régi vágású fórumokra, csak a nagy közösségi trágyaplatformokra. Látjátok mi van csomószor mikor beregisztrál valaki és akármilyen régi termék vélemény alatt rögtön bekérdez pl. egy olyat hogy "Jónapot! Hogy lehet megvásárolni ezt a kerékpárt?" -- szóval kb fingja sincs arról hogy egyáltalán milyen oldalon jár.
@rcs2003: helyesbítenék: A Bolhapiacon kívül döglődik az oldal :)
Ez a tubeless szerelés még mindig nem a kedvencem. Egyik kerék rögtön helyére pattant, másiknál vagy 5x kellett próbálkoznom. Kezd kétes mintázatú lenne a hátsó gumi. Múltkor egy darab tartalék gumim sem volt, most van 3. Bőség zavarában nem is tudom eldönteni melyik legyen a befutó.
@rcs2003: Szerintem azért döglődik s fórum, mert kevés a biciklis fanatikus, mint mi. Építeni is kevesebben építenek biciklit, ahogy látom fórumokon és Facebookon egybe vesz majd mindenki gépet. Pedig nagyon szerettem amikor pörgött az oldal, rengeteg hasznos vélemény született. Manapság rengeteg alkatrész hiányzik az adatbázisból és nem nagyon bővül. De úgy néz ki igény sincs rá a kevés létszám miatt. Jó volt nézni a te albumokat is amikor a Malit építetted, na az ilyen már ritka itt.