A délelöt szereléssel telt.
A féktárcsák felületébe annyira bele égett ez a fekete cucc, hogy azt hittem soha nem végzek, amire kicsiszoltam belőle. Még brigiciolal, féktisztitoval, végül vizzel is átmostam. (biztos ami biztos).
A két szett új fékbetét felületén szintén ráégett üveges szerű fekete cuc volt, ezeket is felcsiszoltam, áztattam, megint csiszoltam, elmostam, száritottam és elraktam, hátha. De ha ezek anyagába mélyen beivodott valamikor a trutyi, akkor.....
Amíg ezeket a műveleteket végeztem, beraktam egy régi elkopott fékbetét szettet, a betétek között papir zsebkendővel, majd a fékkarokat behuzott állapotban rögzitetem és nyomás alatt hagytam, kb egy órán át, majd párszor rápumpáltam a fékkara és ellenöriztem.
Nem észleltem olaj folyást.
Hátra beraktam az bonttatlan új betéteket, és elöre, egy megmaradt tavalyi, még használható betét került.
Várom a következő tesztkört, hogy mit lesz vele 20 - 30km táv megtétele után, megmarad-e a fékhatás.